این فاشیست دلیر... در خورتمجید است (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ کد خبر: 169462 منبع: پرینت

در فرهنگ ما زن عاجزه خوانده شده است ولی این عاجزه فاشیسم از هزار مرد، متملق، چاپلوس، ضعیف النفس، خود فروش، بی وجدان کثیف، بی غیرت معامله گر، تاجیک و هزاره و ازبک قابل تقدیر است.

او (راضیه سعادت منگل عضو مجلس پیشین) مردانه گپ خود راکه از اعماق تکبر عظمت طلبانه اش سرچشمه میگیرد، بی هیچ دریغی در مقابل نامرد های تاجیک و هزاره و ازبک و بلوچ و پشه ای نعره زد. اما مرد های نامرد و همت سوخته تاجیک و هزاره و ازبیک و... در سکوت مرگ بار نه تنها به او تمکین کردنند که در نیتجه ای ترس تاریخی (به شکل عدم حضور در جلسه های تصمیم گیری) انرا تایید هم نمودند (زهی بر نامردها)
در مقابل همچو مردهای که: سردر، اخور مانده اند، این زن قابل تقدیر است یا درخور فحاشی های مفتضحانه فیسبوکی؟ (ادم های بی خرد!)

باورمندم، انانی که از طریق فیسبوک بر رقبا و حریفان، دشنام میدهند و فحاشی و هرزه پراکنی مینمایند، از سر بی همتی دروغ میگویند یقین دارم در دفاع از هویت و ازادی هیچ کاری را از پیش نبرده و نخواهند برد.
انانیکه فکر دفاع از هویت و تاریخ و افتخارات را دارند، بگونه دیگر، در سنگر دفاع می ایستند و با شجاعت و شرافت و صدق و پایداری و عشق به ازادی و برابری به دشمن مصاف میدهند. نــــــــه دشنـــــــــــام....

چند نمونه ای عرض کنم.
استاد ربانی سال ها بر سر سنگلاخ های اتشناک پاکستان در تقابل گرگان فاشیست مشرب در نهایت حوصله مندی مبارزه و استقامت کرد تاکه دیدیم چگونه او را شهید کردند. همینطور مزاری شهید، کاظمی شهید و یا امر صاحب شهید را که میدانیم چه مردانه و با خردمندی و تدبیر در دفاع از هویت و تاریخ و فرهنگ قرار گرفت و چه زیبا دلق فرهنگ سوز(گلبدین) را با همه روابطه کثیف خارجی اش با سر افکندگی و روسیاهی(با یک قدیفه) و صد ارمان پلید فاشیستی از کشور خارج ساخت. این را میگویند هنر، شکیبایی، تدبیر و پایداری مبارزه ای هدفمند مبارزان.

انگاه که: این خانم، شجاعانه در برابر ده ها مرد و زن جبون و ترسو و خدا شرمانده تاجیک و هزاره و ازبک و...
فریاد میکشد:
(زور نگوييد زور در افغانستان معلوم است كه مال كيست؟ ما تذكره هاي الكترونيك را با درج واژه افـــــــغــــان به عنوان هويت ملي توزيع ميكنيم، هیچ کسی هم جلوی ما را، نمیتواند بگیرد، دستتان خلاص!)

کدامین اش با صلاحیت و صلابت مینماید؟ این خانم و یا ان وکلای بزدل و جیفه خور؟
دیری از تاریخ مبارزه ای مردان و زنان شجاع و شریف ما نگذشته است که فراموش کرده بیاد نداشته باشند که مسعود با گلبدین و زنجیری های خلقی اش چه کرد؟

آری کسانیکه دل در گرو مبارزه داده باشند، مسعود وار پوزه حریف (گلبدین ها و چوکره هایش) را به زمین می سایند و قدیفه شان را به شانه و چپلی شان را به پای شان کرده از کشور محترمانه خارج شان نموده، بی اینکه دشنام بدهند و توهین کنند.
مدافعان فرهنگ و هنر و دانش و ارزش های گران سنگ تاریخی ما انها اند نه ان ناکس های اجیر درگاه فاشیست های سیاه کار. گپ ما همین تا سخن دیگر....

حمزه فریاد


راضیه سعادت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیست دلیر
راضیه سعادت
نظرات بینندگان:

>>>   دوست عزیزدرود برشما
راست گفته. اگر قبول نداری علیه زور شان مبارزه کن. وقتی آرام می نشینی وفقط قدقد وفاق وفاق میکنی با یک ماکیان تفاوت نداری.
این یک حقیقت است که گوینده زوردارد مگر اینکه این حقیقت با سرفه های مسلسل تغییر بدهیم.

>>>   به تاریخ و زمان معاصر بی طرفانه و بدون تعصب کر و کور نگاه کنید در میابید که زن قوی تر و صادق تر و بردبار تر از مرد است.
این مردان استند که نمی گذارند زن رشد کند .
سید علی دکاندار

>>>   خراسان نام شرم آور است.
بعد از شکست ایران در مقابل عرب ها و نکاح کردن دختر یزدگرد سوم با امام حسین و تصرف خراسان توسط عرب ها،سالانه هزاران کاروان مال و و زر و زن منحیث جزیه و ذکات و غیره به دربار خلفای بغداد فرستاده میشد.
افغانستان اصلاً نه کلمه پشتو است و نه فارسی و نه پشتون ها خود را افغان میدانند، بلکه پشتانه میدانند.
افغانستان از سه کلمه انگلیسی تشکیل شده است:off Guns Town یعنی منطقه آتش بس،یعنی منطقه غیر محارب و بدون سلاح،که نظر به موافقه امپراطوری وقت انگلیس و دولت تزار روسیه،منحیث منطقه حایل،غرص عدم درگیری میان دو ابر قدرت وقت،تشکیل شده بود.

اصل نام این منطقه بنام آریانا است که مردمان آن خود را آریایی یعنی نژاد پاک میدانستند و چندین هزار سال قبل از میلاد در دوطرف سواحل دریای آمو زندگی میکردند و آهسته آهسته به سمت جنوب به سرزمین پاکستان و هندوستان امروزی و به سمت غرب یعنی ایران امروزی و همچنان از سمت شمال غرب به اروپا مهاجرت کردند.
بنأ ما از نسل پاک آریایی هستیم و کشور ما آریانا نام دارد و دین ما زردشتی بود و زردشت در شمال افغانستان در منطقه بلخ کنونی میزیست و این دین نیز بطرف جنوب به هندوستان و به غرب به ایران توسعه پیدا کرده بود.
این نام های خراسان و افغانستان بعداً بمیان آمد.

>>>   فاشیستها وحشی و غیرمتمدن اند از آنها گلایه نکنید بلکه باید برای مبارزه عمومی در تمام ابعاد علیه استبداد پشتونزم آماده شوید راه زاری و گریه نتیجه ندارد همه جوانان باید برای یک مبارزه طولانی آماده شوند و پیروزی صددرصد است.

>>>   ۱- مگر این ' مجلس پیشین' خودت همان تیاتر دلقک هایی شیطان بزرگ نیست؟؟؟ که است! پس معلوم است که بازی تیاتر بر اساس رمان و یا نمایشنامه از پیش‌نوشته شده پیش میرود و برنده و بازنده توسط نمایش نامه نویس (شیطان تعیین میشود) و افراد بدون اختیار باید تنها نقش شان را خوب بازی کنند.
۲- مگرربانی و مسعود خودت هم اولین وطن فروشان تاجیک در تیاتر 'آی اس آی' نبودند و همین ها نبودند که پای کثیف چرکستان را زیر نام دین به خاک مقدس مان کشاندند؟؟؟؟؟
۳- مگر بازی این دو قهرمان خاک فروش ات با راکتیار بی عزت و قاتل فراری غیر از بازی های بچگانه در بازی تشله برد بود؟؟؟؟ نقش هر سه و چکره های دیگر تنها و تنها در بربادی این ملت و مردم بی نوای آن بود. این راضییه جان قهرمانت هم میوه تلخ همان درخت های زهرناک است.
۴- اگر مسعود با راکتیار در دشمنی بود مگر مار آستین دیگر (سیاف) اورا با اقوام دیگر به دشمنی خونی نکشاند و در آخر هم از راه دوستی سرش به کمک عرب های جنایتکار برباد نداد؟؟؟؟
آتش خاوری

>>>   حمزه جان فریاد
دود و فریادها بلند شد اما این دود ها که از شما و از راضیه منگل بلند شده در یک مسیر به هوا بلند و نا پدید میگردد زیرا هم این خانم فاشیست عاری از تحصیلات ابتدایی جهان انسانیت است و هم شما در دنیای تخیل سراب به سر میبرید.از اعضای مجلس نمایندگان هم گله ای شما بیجا است زیرا ما در افغانستان صرف نامی از مجالس نمایندگان و سنا داشته ایم نه در عمل ...این مجالس مظهر اراده ملیونران چپاولگران فاشیستان تاجیک و پشتون بوده است. عقده ای دگر شما در مورد گلبدین حکمتیار است. ظاهرا این مفسد نسبت به امر صاحب موفقتر بوده است. حزب گلبدین فراملیتی است حتی در این حزب تعدادی از پنجشیری ها نیز عضویت دارند د رحالیکه در حزب جمعیت صرف تاجک را مییبابی . شورای نظار را فراموش کن. نخستین صدراعظم استاد فرید کوهستانی از حزب اسلامی حکمتیار بود. تعریف و افتخار شما از استاد ربانی و احمد شاه مسعود تجرید حکمتیار از صحنه ای سیاست در سال ۱۹۹۲ در کابل میباشد. این کوششها به نفع کی تمام شد؟ اگر حزب اسلامی و شخص گلبدین به منافع مردم افغانستان فکر نمیکردند پس چگونه استاد ربانی دوازده سال در کنار حکمتیار زندگی را تحمل کرد؟چرا احمد شاه مسعود کاملا با اخوان المسلمین قطع رابطه نکرد و در راه صلح و تامین امنیت سراسری در کشور با مردم هم اواز نه شد؟ بدلیل انکه احمد شاه مسعود به چشم سر میدید که در پشاور چه میگذرد و پاکستانی ها جوانان فریب خورده ای افغان را بنام جهاد چه نوع تربیه نظامی میدهند؟ چگونه جوانان را در راه تخریب افغانستان تربیه میکنند.اگر احمد شاه مسعود اینقدر بزرگمنش و عاقل بود چرا نتوانست بفهمد که راه حل ستم ملی در افغانستان از دم شمشیر و دود باروت نمیباشد بلکه مستلزم کار سیستماتیک سیاسی و تربیوی در بین توده ها به خصوص نسل جوان میباشد.احمد شاه مسعود باید میدانست که تفاوتهای ملیتی تفوق طلبی های قومی و زبانی همه ریشه طبقاتی دارد . هیچ پدیده اجتماعی خارج از این قاعده نیست.امروز ملیونها طفل و زن جوان در مجموع خانواده های ناتوان پشتون در اثر جنگ افات طبیعی و غیره در نهایت فقر به سر میبرند ...حالا از راضیه منگل پرسیده شود که ثبت کلمه افغان در اسناد هویتی چه افتخار و چه امتیاز مادی را به این فامیل های در بدر پشتون میدهد؟؟؟
حمزه جان
زیاد دلگیر نشوید . راضیه منگل فوزیه کوفی شکریه بارکزی و همردیفان اینها چه تاجیک اند و چه پشتون افرادی بودند چون خس سر اب ....
{{ اینها را باد اورد و باد برد}} ...این افراد صرف برای کسب رای و باز کردن جا در قلب های ملیت ستیزان کار میکردند نه مردم ...
اندیشه های مردمی که با خواستها و منافع تمام مردم گره خورده باشد همیشه جاودان میباشد. رهبرانی که یک چشم شان تاجیک و یک چشم پشتون
یک چشم شان هزاره و یک چشم شان ازبیک ...بوده و است همیشه در تاریخ مبارزات سیاسی نام شان جاودان خواهد بود...چنین شخصیت ها در حیات سیاسی افغانستان عزیز زیاد بوده اند انهاییکه امروز زنده نیستند ولی نام نیک شان در میان توده های زحمتکش افغانستان به خصوص ملیت هزاره زنده است مرحوم ببرک کارمل است...اگر تعصبات ایدیالوجیکی نداریم اگر به گفته های چهل سال قبل پاکستانی ها و امپریالیزم گوش ندهیم اگر به گفته شما جناب حمزه صاحب به گلبدین حکمتیار گوش ندهیم باید به مقالات و نوشته های ببرک کارمل مراجعه کنیم بخوانیم تا بدانیم که مبارزه در راه تساوی حقوق ملیتها اعمار و ترقی جامعه چه مفهومی دارد. بزرگان گفته اند که هر کتاب مقاله و نبشته یکبار به خواندن میارزد.
حنظله

>>>   زنان افغانستان به غایت زیبا استند
ماشاالله

>>>   اینها فاشیست است
طالبان بچه باز چه است
اینها فاشیست است
طالبان آدم کش چه است

>>>   هیچ ندانستم که منظور شما از این نوشته چیست ؟

>>>   Moh Daoud Panjshiri
با تمام حرمتی که به شما دارم این بانو را به دلیل تمایل قوی فاشیستی به قول شما قابل حمایت وقدر دانی نمی دانم.در ارزیابی دیدگاه انسان محک واحد معتبر میباشد.اگر فاشیسم را مردود میشماریم فا شیست به طریق اولی قابل رد است.از خودی نیز انتظار سقوط به مواضع فاشیست را عیب می پندارم نه هنر.

>>>   جناب فریاد!
این ایزکان تاجیک جز حرافی و پرداختن به افسانه های رستم و سهراب و شهنامه خوانی و قلقلله کردن نام ایران بزرگ چیز دیگری به یاد ندارند.
ایران پرستی تاجیکان همانند لر و بر خواهان افغانیست که: پشتون های پاکستانی هزاران بار به گونه تحقیر آمیز یادآور میشوند که٬ با افغان خواندن ایشان نباید به آنان اهانت روا دارند؛
اما فاشستان افغانی ( لر و بر افغان یو دی) ایلا دادنی نیستند؛
همینگونه است خراسان بزرگ و ایران بزرگ گفتن تاجیکان٬ که ایرانی ها گاهی هم ایشان را تحویل نمیگیرند٬ اما اینان جز چرندیات ایران بزرگ گفتن٬ چیز دیگری به گفتن ندارند.
غیرت تاجیکان و هزاره های باشنده کابل در جریان حکمروایی پنج ماههء طالبان وحشی به اثبات رسید که: در طول اینمدت در حالیکه تقریبآ همه روزه خواهران شان در سرک های کابل در مقابل وحشت طالبانی با دستان خالی مبارزه دارند٬ اما مردان شان!!!
یا پشت درهای بسته در خانه ها نشسته اند٬ یا هم مانند سگان ولگرد همه روزه دنبال استخوانی سرگردان معامله گری در تاجیکستان و ایران و ترکیه و دوبی اند٬ و یا هم دنبال حامد کرزی و ملا غنی برادر و برادران حاقانی!

>>>   اوف توبه از این زن
یک روز غنی رهبرش است و یک روز گل بیدین و یک روز طالب و در نهایت هم فرار از وطن

>>>   گور و گردن اش
امیدوارم گه مثل الله گل کدام فلم اش بیرون نیاید.

>>>   این زن را اشرف غنی خراب کرده حالا کیف است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است