ماهیت طالبان را بیشتر بشناسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ کد خبر: 169499 منبع: پرینت

بحث اول:
“لوی اسلامیت” نقاب مقدس خر سازی جامعه برای تحقق پروژه ناتمام ”لوی اوغانیت” است که از زمان عبدالرحمن خان در ۱۸۸۰ توسط انگلیس ها سنگ بنای آن گذاشته شده بود . اما پروژه ” لوی اوغانیت” راه کوتاه عبور به پروژه ”لوی پاکستانیت” است.
طالب یک پروژه ”لوی خرسازی” جامعه گذار از ”لوی افغانیت” به ”لوی پاکستانیت” است.

بحث دوم:
طالب، طالب است، طالب اصل و بدل، خودی و بیگانه ندارد. طالب چه تاجیک تبار باشد و یا پشتون تبار، ازبیک و یا هزاره تبار و یا هر نوع طالب داخلی و یا خارجی، پشت و روی یک سکه ترور، وحشت و جهالت است. طالب خودی خطرناکتر و جنایت کار تر و مزدور تر نسبت به طالب بیگانه است. از طالب بیگانه نمی توان گله کرد، جنایات طالب خودی غیر قابل بخشش است. اگر طالب خودی نبود هرگز طالب اجنبی مردم را برده خود نمی توانستند بسازند.
علیه هر نوع طالب قیام باید کرد چه خودی و چه بیگانه.

اما نخست با همدستی با طالب خودی علیه طالب بیگانه جنگید و بعد خانه، ده و شهر خود را از شر طالب خودی پاک کرد.
بیاد داشته باش حتا پدرت و یا برادرت هم طالب باشد از او خیری به خانه و خانواده، شهر و کشورت نمی رسد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ماهیت طالبان
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   طالب باید در هرلباس و هر شکل از وطن اخراج و به پاکستان فرستاده شود.

>>>   طالبانیزم شدن یعنی هویت دینی و ملی و انسانی خود را از دست دادن و در اوامر رهبر غایب ذوب شدن است.
طالب را باز آدم ساختن مثل این است که از ساسچ دوباره گاو بسازی.

>>>   زمانی که اتاق فکری در هند بریتانیای حکم فرما بود و مدرسه دیو بندی در چنین شرایطی آن زمان پایه گذاری شد و از سربازان هندی ها و حومه آن جامعه و لشکر کشی های جنگی آن زمان و اوضاع نا بسامان منطقه و جهان در هندوستان این مدرسه که در آن زمان جز فلاکت بدبختی‌های که در آن سال ها حکم فرما بود و یه تعدادی خیلی ها از عقب مانده ذهنی و جسمی روحی در رنج بودند و ابر قدرت ها آن زمان پایه گذاری های که مورد نظر حاکمان محلی برای تبلیغ مردم و بهشت و جهنم که وجود داشته رو به وجود آوردند و مردمان از ترس رفتن به آتیش جهنم و بهشت رو که یه نوعی خودشون نبریه نمایند ساختن و این مدرسه دیو بندی و اشخاص که فاقد عقل و شعور انسانی هستند و افکار دیو مانن دارند رو به وجود آوردند و از آن زمان این مدرسه پال و پر داده شد و افکار شیطانی رو در وجود دیو ها جا گذاری و آنها رو مسموم به این افکار پوسیده ساختند تا در روز مبادا از وجود ایشون استفاده ببرند و اکنون این دیو ها در قالب انسان های اولیه قد بلند کرده و در قرن بیستم یکم که دنیا رو ربات های انسان نما پیش می برد با دست ساخت انسان های با شعوری که در تکنولوژی دست اول رو دارن و ممکنه تا سال های آینده همه‌ی دنیا روبات و نیروی انسانی کم و یا بلکل نابود بشن ساخته شوند تا جهانی جدید که در حال ساختن هست با شکل و شمایل جدید رو بشر کنونی رو برو شوند و یه کشور 35 میلیونی بماند به قرن حجر و بعدشم معلوم نیست که چه بشه و این دیو ها آنقدر قدرت بگیرند تا همه‌ی فرشته های بشری رو نابود و هزاران مشکلات دیگه رو به جامعه تحویل دهند الا و بل علم .

>>>   این پروژه چندین قرنه است که از “لوی امویت” و “لوی عباسیت” شروع و حالا زیر پرچم نفرت انگیز “لوی وهابیت” و “لوی اوغانیت” ادامه دارد.
چه بهایی که ما و اجداد ما برای بهشت عربی میپردازیم و پرداخته اند.
آتش خاوری

>>>   امیرزاده صاحب آمر صاحب که به تنهایی می رزمید به التماس طالب افتاد

>>>   څو چه دا زمکه اسمان وی .
څو چه ژوند په دی جهان وی.
تل به دا افغانستان وی.
تل به دا غیرتی افغانان وی.
اعصاب تانرا راحت کنید٫ سسنګری را که در مدت چهل سال اشغاللګران روسی ،امریکایی واروپایی برایتان در پنجشیر (زادګاه وطنفروشان وبیغیرتان) جور وتحکیم کرده بود بسیار اسان تسلیم طالبان کردید غیرت تان در انجا معلوم شد اکنون استعمار ګران در فکر بدیل شمااست، از مبارزه فیسبوکی چیزی جور نمی شود به میدان برایید اګر مرد هستید وفکر میکنم در ګروه های وطنفروش مرد پیدا نمی شود جنګ ایمان وغیرت کار دارد در حالیکه شما فاقد هردو هستید، لازم به تذکر است که مخاطب من برادران تاجک و ازبک نیستند زیرا من یک فرد مومن هستم نه قوم پرست بلکه مخاطب من ان وطنفرروشان ودین فروشان استد که در طول چهل سال هم نوکری روسها را کردند وهم نوکری امریکایان واروپایانرا، نمیدانم اینها به نام شرف ووجدان چیزی را میشناسد یا خیر، فکر میکنم دیګر برایتان افغانستان عزیز این زادګاه شیرمردان جای مناسب برای بودوباش نیست بروید پیش باداران تان اګر برایتان اجازه بدهد وفکر میکنم انها بیغیرتی تانرا درک کرده وانسانان بیغیرت ووطنفروش را هیچ کشور قبول نمیکن وروی همین منظور وطنفروشان فراری تان نیز پیش باداران شان نه رفتند بلکه در ترکیه وامارات ودیګر کشورها زندګی ذلتبار را سپری میکند.
علی از کابل.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است