مردی در محفظه چرخ هواپیما از آفریقا به هالند رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۴۰۰/۱۱/۵ کد خبر: 169571 منبع: پرینت

یک مسافر قاچاقی که در محفظه چرخ جلویی یک هواپیمای باربری مخفی شده بود، توانست خودش را از آفریقای جنوبی زنده به فرودگاه اسخیپول در آمستردام هلند برساند.
پولیس هلند اعلام کرد این مرد با توجه شرایطی که در آن قرار داشته است، حال خوبی دارد و برای معاینه به بیمارستان برده شده است.

پولیس جزییات بیشتری درباره این مرد از جمله سن و ملیت او منتشر نکرده است. اما ظاهرا این مرد پیش از پرواز هواپیما از ژوهانسبورگ ِآفریقای جنوبی سوار آن شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی پولیس گفت اینکه فردی در دما‌های بسیار سرد در ارتفاع بالای پرواز هواپیما دوام بیاورد، بسیار غیرمعمول است.

مسافران قاچاقی که به این ترتیب سوار هواپیما می‌شوند، در همه مراحل پرواز در معرض خطر مرگ قرار دارند. برخی از آن‌ها هنگام تیک‌آف یا فرود هواپیما سقوط می‌کنند، برخی در دما‌های بسیار پایین و فشار جوی پایین پرواز در ارتفاع بالا دچار افت دمای بدن و اکسیژن خون می‌شوند.

در هنگام عقب‌نشینی پرآشوب آمریکا از افغانستان در تابستان امسال نیز چند نفر که خود را وارد محفظه چرخ‌های هواپیما‌های تخلیه‌کننده مردم از فرودگاه کابل کرده بودند، از این هواپیما‌ها سقوط کردند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آفریقا
هالند
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است