پوتین: راه چاره‌ دیگری نداشتیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۴    ۱۴۰۰/۱۲/۶ کد خبر: 169792 منبع: پرینت

رییس جمهور روسیه در دیدار با بازرگانان مطرح این کشور در کاخ کرملین درباره تحریم‌های جدید احتمالی غرب پس از مداخله نظامی در اوکراین اظهار نظر کرد.
به گزارش رسانه‌های خارجی، ولادمیر پوتین، رییس جمهور روسیه مدعی شد که کشورش مجبور به انجام این اقدامات در اوکراین بوده است، گفت: آنچه اکنون اتفاق می‌افتد، اقداماتی است که باید انجام می‌شد، همه تلاش‌های ما بی‌نتیجه بود. خطرات امنیتی برای روسیه آنقدر زیاد بود که ما چاره‌ای نداشتیم.

پوتین ضمن ابراز شگفتی از عدم پیشرفت در رابطه با مطالبات روسیه، گفت: یک میلی متر در زمینه تضمین‌های امنیتی پیشروی حاصل نشد. متوجه هستیم در چه دنیایی زندگی می‌کنیم و در برابر تحریم‌ها آماده‌ایم.
وی در ادامه تصریح کرد: روسیه هنوز هم بخشی از اقتصاد جهان است و درصدد آسیب رساندن به این سیستم نیست.
پوتین با بیان اینکه غرب نباید تلاش کند روسیه را از این سیستم خارج کند، گفت: محدودیت‌های مختلف همچنان اعمال خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پوتین
اوکراین
نظرات بینندگان:

>>>   راه دگر همیشه وجود دارد به شرط انکه مغز های ارام وجدان بیدار داشته باشیم ...راه دگر همیشه وجود دارد به شرط انکه خود را برتر از طرف مقابل فکر نه کنیم. نازیست های اوکراین به حساب خود فکر میکنند روسیه به حساب خود و از همه بد تر که امریکا روغن در اتش جنگ میریزد تا بهره بیشتر به نفع خویش بردارد..قربانیان اصلی توده ای بیدفاع مردم به شمول اطفال میباشند.
متاسفانه در کشور ما نیز سناریوی اوکراین با شرکت غرب روسیه امریکا به علاوه پاکستان ایران چین ادامه دارد.
اوکراینی ها که با روسها یک مذهب رنگ پوست و ریشه سلاوی دارند بهتر میتوانستند با هم کنار بیایند ..اما به اثر مداخلات خارجی انها از هم دور ساخته شده اند تا انجا که امروز به ریختاندن خون یکدگر خود دست و استین بر زده اند. در افغانستان هم چنین قضیه تکرار در تکرار میشود.
حنظله

>>>   فاطمه سجادی
حاکم احمق، اگر این شخص توازن در سیاست خارجی میان امریکا، ناتو و روسیه را در نظر میگرفت اوضاع کشورش به این حالت منجر نمیشد.

>>>   Angelica Babak
مردم اوکراین فکر کرده بودند اگر یک کمدین فرستاده امریکا را انتخاب کنند برای شان خنده و دموکراسی امریکایی به ارمغان می آورد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است