سران احزاب افغانی در ایران
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۴۰۰/۱۲/۱۲ کد خبر: 169839 منبع: پرینت

محمد اسماعیل خان و صلاح‌الدین ربانی در شهر مشهد ایران با یکدیگر دیدار کردند.
قرار است تا چند روز دیگر، برخی از چهره‌های مطرح سیاسی به شمول عطا محمد نور، مارشال دوستم و محمد محقق برای گفتگو با امیر اسماعیل خان به مشهد سفر کنند.
بحث عبور افغانستان از وضعیت کنونی، محور اصلی صحبت اسماعیل خان و صلاح‌الدین ربانی بوده است.

وحید پیمان
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احزاب افغانی
ایران مشهد
نظرات بینندگان:

>>>   این اشخاص و افراد چهره های مطرح افغانستان نیست بلکه چهره های پلید و کثیف و. دزد است که میلونهادالر را به تاراج کشیدند قصر ها آباد کردند حق مردم بیچاره افغانستان را خوردند به اقوا رنجیده خود هم خیانت کردند فکر کنم که هیچ انسانی با وجدان و باعزت و با علم از این اوباشان پیروی نماید
عبدالله ریحان

>>>   گوزوک ها باز کله در کله شدند گوز شان رفت اینبار گویی شان میرود بی غیرت های بی حیا موش بلخ و خردوان بامیان باز سر بالا کردند مردم هم شرم نخواهد داشت که نام این بیناموس ها را به زبان بیاورند

>>>   ای گفتگو ها سال هاست ادامه دارد اما نتیجه ندارد . این اشخاص ، زنده گی مردم را از طریق همین گفتگو ها به ورطه سقوط و بدبختی سوق دادند .

>>>   ان شالله تشکیل کشور متحد هم فرهنگ ایران+افغانستان+تاجیکستان
امپراتوری قدرتمندی قویتر از پاکستان، هند، روسیه و چین
کشور 150 میلیونی با بیشترین معدن و نفت و گاز و سرمایه انسانی دنیا
با قدرت نظامی و هسته ای ایران
و نیروی کار افغانستان
و اب های بی پایان تاجیکستان
در هر زمینه ای قله های دنیا رو فتح می کنیم.
پایتخت هم هرات باستان باشه

>>>   هوهو اگر این دایدار صورت بگیرد خو جهان نابود می شود شماره به خدا قصم نگذارید این دیدار صورت بگیرد خو امی چهره های سیاسی خو خیلی خیلی سیاسی هست تصمیمات ازی آدمها بیسار مهیم خواهد بودخو دنیاره زیرو زبر خواهد کرد ....
طاهر

>>>   فکر میکنم این بیخردان واوباشان فضول به خاطر دسترسی به سرمایهای غیر منقول شان که در وقت گریز امکانات بردن شان ممکن نشدواینجا مانده است با هم مذاکره میکند وبیشتر ازین انها هم میدانند که دیگر مردم فریب ایشان رانمی خورند ونه در قضایای فعلی کشور درد بخور استد و ایشان را نه در خارج کشور ونه هم در داخل کشورکسی اهمیت قایل استند.
علی:

>>>   هیچ گپ نیست.
اًنها همه یکجا میشوند تا قصه فرار خویش را به یکدیگر کنند که چگونه فرار کردند و به کدام کشور ها رفتند و چه حال و احوال دارند و امارت امیر اسماعیل خان و امپراطوری معلم عطا و غیره شان به کجا رسید.

>>>   این سران احزاب افغانی در ایران نشانگر این حقیقت است که افغانستان گروه و حزب آزاد و مستقلی ندارد و همواره عمله و آلت دست بیگانه بوده و مانده اند و با این روش هیچگونه استقلال و آرامش و امنیتی در کشور بوجود نیامده و متصور نیست و حصول نخواهد شد.
هرکه انا از عمل خویش خورد--- منت از حاتم طایی نبرد.

>>>   همان گونه که ط از پاکستان صادر شدند
وملا عمر را در پاکستان گداشتندو گورش مزبله سک شغال وپاکستانی ها شدند و این بیانگر این است که افغا نستان احزاب مستقل ندارد لذا ای اس اس (پاکستان)را بر افغانستان مسلط کردند

>>>   در تازه ترین مورد لشکر جهل و جعل با یورش به خانه امیر صاحب اسماعیل خان در کابل موتر و دیگر وسایل شخصی خانه شأن به یغما بردند.
ما بار ها گفتیم و با دیگر نیز میگویم اعتبار کردند به کسانیکه بر روی قرآن مهر کردند و تعهد نمودند و آن شکستند اشتباه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است