داعش برای کنترول طالب است
برای مردم افغانستان طالب نام دیگر داعش است و داعش نام دیگر طالب. این دو گروه در خدمت اهداف استعماری غرب قرار دارند که دین اسلام را وسیله و روپوش کشتار مردم ساخته اند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۹    ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ کد خبر: 169853 منبع: پرینت

تسلیمی کسی که از او به عنوان معاون شاخه خراسان داعش یاد شده، به طالبان، به تغییر رویکردهای امریکا و انگلیس در قبال افغانستان و طالبان بستگی دارد.
امریکایی‌ها از داعش همچون ابزاری در جهت کنترول طالب استفاده می‌کنند.

در اوایل برگشت طالبان به قدرت که روابط طالبان با امریکا ناجور بود و این گروه دم از دشمنی و شکست امریکا می‌زد، رسانه‌های استخباراتی غربی پیوسته به نقل از منابع سیاسی و نظامی غربی، از گسترش نفوذ داعش گزارش می‌دادند. بعد از نشست اسلو که رابطه غرب و تالبان خوب شد و به‌ویژه حالا که جنگ روسیه و اوکراین، همکاری طالبان و غرب برای غربی‌ها اهمیت پیدا کرده، به داعشیان دستور داده شده که یگان نفر مهم عنوان شده خود را تسلیم طالبان کنند.

در واقع تسلیمی معاون داعش به طالب، نشانه واضحی از حصول رضایت باداران خارجی طالب و داعش از لزوم همکاری این دو گروه نیابتی است. برای مردم افغانستان اما طالب نام دیگر داعش است و داعش نام دیگر طالب. این دو گروه در خدمت اهداف استعماری غرب قرار دارند که دین اسلام را وسیله و روپوش کشتار مردم ساخته اند.

البته "رونمایی" آقای خلیفه(سراج‌الدین حقانی) نیز با شروع روابط حسنه غرب و طالبان بی‌ربط نیست. آقای حقانی به نظر می‌رسد که تضمین لازم را از استخبارات غرب بدست آورده که دیگر به عنوان تروریست تحت پیگیرد جایزه‌دار، تعقیب نخواهد شد. زود است که شاهد حضور ایشان در نشست‌های بین‌المللی انترپول به عنوان رییس پولیس افغانستان با هدف بحث در مورد پیگیرد مجرمین فراری هم باشیم!

نورالله وليزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش طالب
غرب
نظرات بینندگان:

>>>   خدا لعنت کند این امریکا را که همه بدبختی در کشور ما وسایر کشور های اسلامی وغیراسلامی از دست همین اژدهای جهانخواراست خداوند نیست ونابود کند قدرت استعماری امریکا وغرب را

>>>   در افغانستان در سابق ها رواج بود،نمیدانم حالا هم است و یا نه که مادر ها به اولاد های خورد شان که شب در جایشان خواب میکردند،اما روی خود را پت نمی کردند و خواب شان نمی برد،میگفتند:سرته پت کو!خاو کو که ببو می آید.
ببو یعنی جند و دیو و آدم خوار و غیره.
حالا امریکا در سیاست های بین المللی از سیاست گرفته تا اقتصاد و خرید سلاح و تقبیح بعضی کشور ها در شورای امنیت و سازمان ملل توسط کشور ها که به فرمان امریکا باید تقبیح شوند و مورد تحریم ها قرار گیرند و این کشور ها با امریکا در تقبیح و تحریم کشور مذکور همکاری ننماید،به جان شان ببو ها را روان میکند.
این ببو ها عبارت اند از :طالبان،داعش،حوسی های یمن،ابوسیاف ،الشباب،بوکوحرام.
در تاره ترین مورد که پاکستان که عضو پیمان همکاری های شانگهای است و در ملل متحد حمله روسیه را علیه اوکراین تقبیح نکرد،مورد یک حمله انتحاری توسط داعش در مسجد شیعه ها قرار گرفت که ده ها کشته و زخمی داشت.
بنأ ببو که مادر ها به اطفال شان میگفت،غیر واقعی بود،اما ببو که امریکا برای کشور هایی که به گفت اش نمی کنند،واقعی است.

>>>   اینها که از آنها نام داعش یاد می شود بار بار به طالب پیوستند بعد از مدتی در اختلافات با طالب به داعش پیوستند و دوباره بعد از مدتی به طالب پیوسته و طالب سریع آنها را عفو کرده است

>>>   اتباه است طالب و داعش هردو پروژه امریکایی است که توسط پاکستان رهبری میشود. هدف آن تخریب آسیای میانه و مرزهای چین است و هند است.

>>>   اسامه رهبر القاعده داماد جلال الدین حقانی بود.
یعنی داعشی ها یازنه های طالبان اند.

>>>   طالب=========داعش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است