این جنگ بین غرب و امریکا علیه روسیه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ کد خبر: 169856 منبع: پرینت

ایفگینی استانوفسکی: "تاریخ تکرار میگردد و درد زخم های بجامانده دیروز هنوز پابرجا است"
ایفگینی استانوفسکی یکی از کارشناسان ارشد روس دربخش سیاست اقتصاد؛ خاو شناس مهم و رییس مرکز علمی «موسسه خاورمیانه». استاد و پروفیسور علوم اقتصاد میگوید که هیچ چیزی تغیر نکرده است فقط تاریخ تکرار میگردد و علاوه میکند: "من هیچ تفاوتی بین شولز نخست وزیر آلمان وادولف هیتلر نمیبینم؛ فقط اندکی درروش بازی تغییر وارد نموده اند بس همین. بقیه همان تعقیب سیاست دیروزی ودشمنی علیه روسیه است. دیروز اگر هتلر شوروی را نشان گرفته بود؛ شولز امروز روسیه را هدف گرفته است.

وی ادامه میدهد میگوید: ما دیروز زنده ماندیم؛ امروز زنده میمانیم وفردا هم زنده خواهیم بود. تعدادی شب و روز تحلیل کودکانه دارند که روسیه از تحریم جهانی سر به سلامت نخواهد برد و امروز و یا فردا در مقابل ناتو و در مجموع کشورهای غربی؛ امریکا و کانادا... روسیه سقوط میکند و روسیه قطعآ نمیتواند در مقابل این نیروی عظیم نظامی غرب تاب و تحمل داشته باشد چنین شد و چنان...

من از این عزیزان و تحلیگران خارجی و داخلی که قلم فرسایی میکنند پرسان میکنم: مگر هیتلر حین حمله به شوروی آنزمان کمتر قوا داشت؟ مگر تمامی نیروی نظامی سلاح و مهمات اکثر کشورها از اروپای شرقی گرفته تا اروپای غربی منجمله حتی امریکا و انگلیس را هیتلر علیه شوروی بکار نبرد؟ آیا این تحلیلگران میدانند زمانیکه فاشیزم هیتلری به سرزمین ما حمله کرد، ما چه داشتیم؟ پاسخ روشن است، در مقابل نیروی هیتلری هیچ!
اما میدانید که نتیجه چه شد؟ پاسخ اش را هم آلمانها و هم متحدین اش میدانند. تعداد کشور هایی که در پشت پرده دشمن ما بودند مجبور شدند در آخرین روزهای پیروزی شوروی و شکست هیتلر خود را متحدین جنگ دانستند.

معلوم است که آلمان میخواهد شکست ننگین خود را جبران کنند و این یک خیال پوچ است. امریکا در آنزمان دارایی بمب اتمی داشت؛ ولی ما فاقد چنین نیروی اتمی بودیم؛ اکنون داریم.
استانوفسکی گفت: یک چیز را میتوانم اعتراف کنم و آن اینکه از جنگ دوم جهانی با تلفات ده ها میلیون انسان و از بین رفتن زیر ساخت های این کشور، فقط امریکا نفع برد و اکنون هم چنین نفع میبرد.
جنگ موجود جنگ بین روسیه و اوکراین نیست؛ این جنگ بین غرب و امریکا علیه روسیه است.
بدون تردید روسیه باخت سال 1991 را باید جبران کند؛ کسی این را خواسته باشد و یا نه این یک واقعیت است.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ غرب
روسیه اوکراین
نظرات بینندگان:

>>>   اوکراین ملکیت شخصی ریس جمهور آن نیست صاحب ملت ان است اوکراین وطن پدران ونیکان پوتین از ابتدا بود است حق مستعمره کردن واستعمار ملت انرا را غرب ندارد دفاع از ازادی ان وظیفه وجیبه پوتین است جنگ عادلانه مشروع وطنپرستی است

>>>   غربی ها و امریکا همیشه به سوی روسیه و روسها به مثابه ملت و ملیت عقب مانده نگاه کرده اند.فرانسه و المان با روسها تن به تن جنگیده اند و انگلیس شیطان همیشه طراح اصلی این جنگها بوده است.
اکنون امریکا .
امریکا کشوری معتاد به جنگ است . بدون جنگ این کشور نمیتواند بقا داشته باشد . هر جا جنگی در میگیرد پای امریکا در میان است.۹۳ در صد از عمر امریکا در توطیه فساد براه اندازی کودتا ها سقط حکومتها و نظامها وقف گردیده است. امریکا با این سابقه ننگین و سیاه افغانستان را به مرکز هراس افگنی و تروریزم طالبانی- داعشی- حقانی مبدل ساخته است ..
شما شاهد خواهید بود که بعد از اوکراین منطقه جدید برای براه انداختن جنگ مد نظر گرفته خواهد شد و این بار باز هم امریکا و انگلیس طراحان ان خواهند بود.این یگانه راه بقای امپریالیزم امریکا و غرب است.
طی تقریبا یک قرن امریکا و غرب جهان را از خطر نفوذ کمونیزم ترساندند و در این راستا احزاب اسلامگرا و صهیونیزم بهترین همکار امپریالیزم بودند از ایت الله های ایران تا اخوانی های مصر و پاکستان به شمول سران احزاب اسلامی شیعه و سنی افغانستان خلاصه برای هر نقشه امریکا بهانه باید رویدست باشد.
هرچه باشد بازنده اصلی مردم اند. مردم در یمن سوریه افغانستان لیبیا
مواد سوخت این توطیه ها اند و خواهند بود.
ااوکراینی ها روز های بد تری را در پیش رو خواهند داشت. زیرا امریکا ارزو دارد دامنه جنگ را وسعت بخشد تا سود بیشتر ببرد.
امید شانس برای دیپلوماسی داده شود و اگر اروپا میخواهد که دامنش در اتش این جنگ نسوزد ابتکار عمل را بدست گیرد و هر چه زود تر طرح یک
پیمان صلح را بین طرفهای درگیر روی میز بگذارند... این یگانه راه حل است هر صلح بهتر از جنگ است. لنین برای برون کشیدن پای روسیه از جنگ تن به عقد چنین صلح داد.{{ برست لیتوفسک سوم مارچ ۱۹۱۸}}.
امریکا باید بداند که :ان سبو شکست و ان پیمانه ریخت.
حنظله

>>>   Soraya Baha
ناتو در رأس امریکا چه دایه های مهربانتر از مادر،برای اکراینی ها شده اند.
ای کاش زلنسکی می دانست که فاجعۀ بزرگ بشری در افغانستان پیامد مهربانی همین دایه های مهربانتر از مادر ناتو است که تمام نهاد های سیاسی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و علمی کشور را نابود کردند و افغانستان را اقامتگاه تروریستان و دزدان و جلادان ساختند و سرنوشت شومش را به دست پاکستان سپردند تا با گرگان مهربانتر از مادر،مردم مظلوم را بدرند!
حال ناتو کجاست که فریاد مردم ما را بشنود و پاکستان را تحریم کند؟
ناتو برای شما هم کاری نمی کند، تنها کشور زیبای شما را اقامتگاه جنگ های نیابتی خود با روسیه ساخته است و آتش جنگ را هیزم و باروت می پاشد ، که پیامد آن هزاران کشته و ویرانی کامل شهر زیبای کیف خواهد بود و در فرجام خواهید گفت خدا حافظ دایه های مهربانتر ار مادر!
و در تیاتر کیف جای نمایشنامه کمیدی، تراژدی اتللو و هملت شکسپیر را به نمایش خواهید گذاشت ، اکر جنگ برای تان تیاتری گذاشته باشد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است