حنیف اتمر، دزدی بدون ردپا و جاسوسی نفوذی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۰۱    ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ کد خبر: 169915 منبع: پرینت

حنیف اتمر که جاسوس مستقیم انگلیسی ها که هشت ماه قبل به آلمان فرار کرده بود، هنوز خود را وزیر خارجه افغانستان میداند و سفرهایی به نمایندگی های سیاسی افغانستان در کشورهای مختلف دارد.
او به تازگی به ایتالیا رفته و از ۶ تا ۱۱ مارچ در هتلی پنج ستاره با هزینه‌ای بالغ بر ۳ هزار و ۴۲۸ یورو اقامت داشته که پول از بودجه سفارت افغانستان پرداخت شده است.

علاوه بر این، خالد احمد ذکریا (سردار محمد زائی) سفیر حکومت قبلی بیش از ۴۵ هزار یورو از عواید بودجه ملی این سفارت را در تبانی با حنیف اتمر‌ از حساب این سفارت برداشت شخصی کرده است. در حالیکه کارمندان این سفارت طی شش ماه گذشته معاشی دریافت نکرده اند.

حنیف اتمر مدت زمانى در اقامتگاه سفير افغانستان در آلمان زندگى مى نمود و بر خلاف قانون از امكانات سفارت استفاده مى كرد.
پس از يك مدت سفير افغانستان در آلمان اتمـــر را از اقامتگاه بيرون كرده و او بناچار از برلین به هامبورگ رفت.
اتمر در يك نامه از جايگاه وزير خارجه افغانستان ولى نعيمى يكی از ديپلمات هاى پيشين اين وزارت را به عِوَض نصيراحمد فايق به حيث سرپرست نمايندگى دايمى افغانستان در سازمان ملل متحد، معــــرفى كرد که از سوی این سازمان حنیف اتمر هیچکاره تلقی شده و درخواست وی رد گردید.

حنیف اتمر با زرنگی تمامی رد پاهای دزدی هایش را از بین برده است اما در حیطه سیاسی همواره به عنوان نفوذی در میان غیرپشتون ها عمل کرده و برای دلخوشی انگلیسی ها و آمریکایی ها از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حنیف اتمر
ایتالیا
نظرات بینندگان:

>>>   به حنیف اتمر بفهمانید که هیجکاره است
نزديك به 8 ماه از سقوط جمهوريت مى گذرد. حنيف اتمـــر وزير امور خارجه بود. او پس از سقوط نظـــام به آلمان فرار كرد.
بر بنياد اطلاعات او مدت زمانى در اقامتگاه سفير افغانستان در آلمان زندگى مى نمود و بر خلاف قانون از امكانات سفارت استفاده مى كرد.
پس از يك مدت سفير افغانستان در آلمان آقاى اتمـــر را از اقامتگاه بيرون كرده و به هامبورگ رفته است.
اتمر در يك نامه از جايگاه وزير خارجه افغانستان ولى نعيمى يكی از ديپلمات هاى پيشين اين وزارت را به عِوَض نصيراحمد فايق به حيث سرپرست نمايندگى دايمى افغانستان در سازمان ملل متحد، معــــرفى كرده است.
شمارى از ديپلمات هاى افغانستان در نمايندگى هاى سياسى اين كشور در خارج اين كار آقاى اتمـــر را خيانت به مردم افغانستان عنوان مى نمايند.
حنيف اتمـــر در انتخابات گذشته رياست جمهورى از نامزدان مورد حمايت عطامحـــمد نور، محمــــد محقق، محمــــد يونس قانونى، سيد منصور نادرى، بسم اﻟﻠﻪ خان محمدى و شمارى ديگر از چهره هاى سياسى بود كه در دقيقه ٩٠ از نامزدى اش انصراف و به نفع اشرف غنى كار كرد.
ناصر فرزام

>>>   حنیف اتمر یک فاشیست نوکر انگلیس است .

>>>   وی با بیشرمی و وقاحت تمام در تلاش است تا بار دیگر در یکی از پست های دولتی از سوی طالبان جا به جا شود چون که پشتون خاین و خیانتکار و دزد ملیون ها دالر است . طالبان همین گونه افراد را می پسندند . دغلباز ، شیطان صفت ، پر از خدعه و نیرنگ و بدذات . دستان اتمر تا شانه به خیانت ملی و ضربه زدن به حیثیت مردم افغانستان آلوده است .

>>>   شاید این شخص مرموز و مزدور از سوی طالبان این حکم را صادر کرده است. طالبان به اینها کاری ندارند. مثلاً کرزی هیچ مشکلی ندارد اما فرماندهان و سربازانی که در ده سال حکومت او با دستور او با طالبان می جنگیدند یکی یکی از سوی طالبان کشته می شوند. اگر اشرف غنی هم به افغانستان بر گردد طالبان با او مشکلی ندارد منتهی افکار عمومی حضور او را در کشور بر نمی تابد. اشرف غنی خدمت بزرگی برای طالبان انجام داد و طالبان مدیون اوست. اگر اشرف غنی نبود طالبان نمی توانست بر کشور مسلط گردد بلکه اگر یک شخص وطن پرست قدرت را در کشور به جای اشرف غتی در دست می داشت، ریشه طالبان را در افغانستان می خشکاند.

>>>   اگر ذره یی شرم میداشتند تا حال خودکشی کرده بودند، آدم های بی ننگ!!!!
آتش‌خاوری

>>>   درست است که اتمر فراری دیگر وزیر خارجه نیست ولی توسط یک مکتوبی خود را وزیر خارجه جا زده و کسی را به صفت نماینده به ملی المتحده معرفی کرده است از کجا معلوم که این کار به مشهوره همان دستگاه ویا کدام دستگاه دیگری صورت نگرفته باشد و امکان دارد فردا شاید اتمر به نام حکومت همه شمول دوباره به کرسی وزارت خارجه کماشته شود...
در کشوریکه قدرت به یک گروه بد نام مافیای هروین که در لست سیاه همین دستگاه است و برای گرفتاری ادم های ان ده میلون دالر جایزه گذاشته شده وسفر کردن برایشان اجازه نیست ولی سفر هم میکنند و شاید هم به چین بروند تسلیم داده میشود و بزرگترین جنایت ها را بالای مردم این سرزمین انجام میدهند هیچ دستگاهی نیست مانع شوند. پس اگر این مکتوب هم روزی به حقیقت بپیوندد دور از امکان نیست...

>>>   حنیف اتمر انگلیس وفاشیست است ولی دیگران شان (عبدالله، فهیم، قانونی، ضیاء، احمد ولی،معنوی، بسم ا..پشقل، صالح و ضابط اسماعیل خان)که در دوران اشغال روسها غلامان کی جی بی و همزمان نوکر انگلیس فرانسه و امریکا بودند ودر دوران اشغال صلیبیون اینهانوکران امریکا، انگلیس، فرانسه، ایران وپاکستان بودند چطوراستند. لعنت به قضاوت تان. انشاءالله که دلهای تان از بسیار تعصب قومی ولسانی ونفرت انگیزی میترقند وخسره دنیا والاخره میشوید در دنیا هم خوار و ذلیل شدید ودر اخرت هم. عجله کنید توبه کنید وخود را نجات دهید که سرتان بسیار دیر شده است.

>>>   طالبان در یک زمان هم با روس و هم با چین و هم با ایران و هم با انگلیس و هم با امریکا و هم با اروپا عقد نکاح بسته اند و حال هرکدام این داماد ها از طالبان طلب زفاف میکنند و طالب بیچاره مانده که چه کار کند.

>>>   نظر دهنده اخری افرین به جواب دندان شکنت واقعا جواب تان قناعت ایشان را حاصل نموده است. این هرزه های بی ایمان بی غیرت از بس که در بین شان ادم غیرتی وایماندار نیست بناء یک وطنفروش مشهور را که همزمان نوکری روسها امریکا فرانسه وانگلیس را میکرد قهرمان ملی لقب داده است. حیف که شما هرزه هادرین خاک باتوران زندگی نمی کردید ودر یک ملک که درانجا دیوسی وبی غیرتی را تمدن میگویند زندگی میکردید.

>>>   حنیف اتمر در واقع برای طالبان لابی گری می کند و سفارت خانه را به نفع طالبان زیر نظر دارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است