عمران خان برکنار شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۴۰۱/۱/۱۵ کد خبر: 170022 منبع: پرینت

دولت پاکستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عمران خان نخست این کشور از سمت‌اش برکنار شده است.

در اعلامیه‌ای که از سوی کابینه پاکستان منتشر شده، آمده است که عمران خان تا گزینش نخست‌وزیر جدید، صرفاً سمت اجرایی خواهد داشت.
بر بنیاد ماده ۹۴ قانون اساسی پاکستان، پس از برکناری نخست‌وزیر، رییس جمهور می‌تواند به نخست‌وزیر برکنارشده تا انتخاب چهره جدید به این سمت، دستور ادامه کار دهد.

عمران خان پس از آن از سمت نخست‌وزیری پاکستان کنار گذاشته شد که قرار بود روز یک‌شنبه نشست پارلمان این کشور برای دادن رای اعتماد یا عدم اعتماد به او برگزار شود، اما پارلمان پاکستان به پیشنهاد عمران خان و تأیید رییس جمهوری این کشور منحل شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان پاکستان
عمران خان
نظرات بینندگان:

>>>   این هنوز از نتایج سحراست

>>>   Mohammad Nateqi
گپای مفت در دنیا زیاد گفته می شود. رسانه های غربی گوش عالم را کر کرد که پوتین مجرم حربی است و باید محاکمه شود این از همان گپای مفت است. عمر البشیر را گرفتار نتوانست. مگر در دنیا بمب اتم استعمال نشد اما کی و چه کسی را محاکمه کرد این همه انسان در خاور میانه در دنیا و در افغانستان کشته شدند چه کسی محاکمه و مجازات شد . بحث حقوق بشر هم یک گپ بی محتوا شده است. در همه جا از جمله در افغانستان کی از حقوق بشر دفاع کرده? و کی از آزادی و عدالت دفاع کرده?. آیا وضعیت جاری در افغانستان و رها کردن آن، نتیجه دفاع از آزادی، عدالت و حقوق بشر است ?. دنیا در افغانستان حضور داشت، کشته داد و خرج کرد و آخرش حقوق بشر، دفاع از عدالت و آزادی را مفت و ضرب صفر کرد . محاکمه پوتین هم از همان گپای بی حساب کتاب است. بر عکس پوتین کار خود را در اکراین کرده و می کند. کییف را در هم کوبیده و اکراین را مثله می کند شرق و جنوب اکراین را در کنترل خود می آورد و برای حاکمان کییف فقط یک راه می گذرد و آن راه پولند است یعنی راه عالم از پولند می گذرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است