پوتین انتقام می‌گیرد و بسیار شدید انتقام می‌گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۴۰۱/۱/۲۱ کد خبر: 170058 منبع: پرینت

کتاب‌خانه ملی کوپن‌هاگن آرشیف معتبر مناسبات بین‌الملل را در خود گنجانیده است. من برای یک سخن‌رانی در مورد جنگ اوکراین به بیوگرافی مستند پوتین نیاز داشتم. سر زدم به بخش معرفی‌نامه های رهبران سیاسی جهان و با سندی برخوردم که توسط نتالیا واسیلیونا معلم دوران کودکی پوتین به زبان روسی نگاشته شده است.

نتالیا می‌نویسد: «من از صنف سوم تا ششم معلم اصلی ولودیا (نام مختصر ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین) در لینن‌گراد بودم. در صنف پنجم یکی از دوستان نزدیکش راز عشق کودکانه‌ پوتین را فاش کرده بود. ولودیا از این خیانت رفیقش بسیار رنج می‌برد و عصبانی بود. روزی هنگام ورود به صنف دروازه را چنان به رویش کوبید که بینی دوستش شکست. ولودیا انسان خوبی است. اما خیانت را نمی‌تواند تحمل کند. او انتقام می‌گیرد و بسیار شدید انتقام می‌گیرد.»

اوکراین در طول تاریخ با روسیه زندگی کرده است. حتی می‌توان گفت اوکراین در روسیه و روسیه در اوکراین زندگی کرده است. من خود در دوران اتحاد شوروی و هنگام تحصیل در ماسکو و پس از جنگ سرد هنگام کار ،کی‌یف را از نزدیک مشاهده کرده‌ام. گرایش اوکراین به امریکا و غرب، کشتار مردم بی‌گناه و نابودی شهرهای تاریخی توسط روسیه مرا به فکر همان دوست کودکی پوتین می‌اندازد. نتالیا گفته بود پوتین انتقام می‌گیرد و بسیار شدید انتقام می‌گیرد.

دکتر ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پوتین
انتقام
نظرات بینندگان:

>>>   ناتو عطش سیری ناپذیر دارد و این مشکل زا است.
دو قطبی بودن و سه قطبی بودن جهان مانند پایه های یک میز باعث ثبات و تعادل جهان میشود در غیر آن هیچ میزی نمیتواند روی یک پایه بایستد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است