رسوایی که همواره کرزی را تعقیب می کند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۰    ۱۴۰۱/۲/۱۲ کد خبر: 170217 منبع: پرینت

(قسمت اول)
چمدان های پراز پول برای کمک به کرزی، گاهی هم این پول به طالبان رسیده است.
سازمان امنیت امریکا سال ها پول نقد به افغانستان قاچاق نموده، تا با این پول از رییس جمهور کرزی حمایت شود، ولی بخشی از این پول ها بگونه ای به حساب طالبان دشمنان سرسخت مردم افغانستان سر ازیر شده است.

این گزارش را (ان تی فو) روز یکشبنه ۱۵ مارچ به نشر رسانده است. امریکا پرداخت پول را به تروریست ها به شدت رد می کند، ولی بگونه بخشی از این پول ها ظاهرا به القاعده رسیده است.
به احتمال قوی آقای حمید صیدق سفیر پیشین افغانستان در برلین و رییس تشریفات وزارت خارجه وقت افغانستان که در تمام و یا اکثر سفرهای خارجی حامد کرزی را همراهی می کرد از ارسال این پول ها به حامد کرزی مطلع بوده است.
طوریکه روزنامه نیویارک تآیمز مینویسد به گزارش اسناد دادگاه بیش از یک میلیون دالر ازحساب (مخفی) که به حکومت افغانستان اختصاص داشته بگونه ای به سارمان های افراطی اسلامگرا رسیده است.

با توجه به مجله سازمان سیا امریکا هر ماه مقداری پول نقد برای دولت افغانستان فرستاده شده تا با این پول ها از حامد کرزی حمایت شود، گفته میشود از پول ها برای خرید سران قبایل نیز استفاده شده است. (کابل مرتب پول نقد گرفته است)
در این گزارش آمده است، رهبر القاعده اسامه بن لادن برای اولین بار مشکوک شده، چطور ممکن است سازمان سیا میلیون ها دالر به آنها بدهد، او می ترسید مبادا با این پول ها برای پیدا نمودن محل اقامت او استفاد کنند.

نیویارک تآیمز می نویسید، حتی امروز پول نقد به افغانستان منتقل میشود، ولی یک مقام ارشد حکومت گفته، پرداخت پول نقد نسبت با سابق کاهش یافته است.
سازمان سیاه با پرداخت ۵ میلیون دالری که به حکومت کابل داده است، بخشی از این پول ها برای رهایی آقای فراهی سفیر سابق افغانستان که در بند طالبان در اسلام آیاد بوده استفاده شده است. قبلا نیز از همین کانال پول های نقد به آقای عمر داوود زی رییس دفتر حامد کزی و بعدا سفیر افغانستان در اسلام آباد پرداخته شده است.

طوریکه معلوم میشود تیم حامد کرزی و برادرانش احمد ولی کرزی سال ها از سازمان اطلاعات امریکا پول نقد دریافت می کردند. این پول ها نه از طریق بانک بلکه با هواپیما های امریکایی در پایگاه بگرام به افراد حامد کرزی تحویل داده شده است.

محمود منجم زاده
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حامد کرزی
رسوایی پولی
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   حتی بعضی ها گمانه زنی میکنند که امکان دارد که کرزی در آوردن قوای امریکایی به افغانستان سهیم باشد و همکاری کرده باشد و کرزی از طرف امریکا منحیث رییس اداره مؤقت در افغانستان مقرر شده باشد و به افغانستان آورده شده باشد.
اگر این گپ راست باشد،یک لکه ننگ برای کرزی خواهد بود.

>>>   مردم احمق ورهبران احمق.هرچیزممکن است.
رسولی

>>>   هم کرزی وهم غ را ه را برای رسیدن به قدرت ط سهیم می باشند نه بطور ی مخفی بلکی بطورعلنی وهمه ملت متو جه بودند ومی دانیستن فقط رهبران احمق تا جیک از بیک هزاره در خواب بود ند نه در خواب نبودند بلکی در خواب زده بودندچون اگر چشم شان را باز می کردند منا فع شان به خطر می افتاد ند و منا فع شخصی را تر جح برمنافع و مصالح ملی می دادند و این یک واقیت ملموس و واضح و روشن بر همگان می باشند حال هر چه بلانسبت...
بکننن نتیجه ندارند چون کار از کار گذشته اند وکشوربطوری کلی ودر ابعاد مختلف در اختیار پنجابیها و (ای اس اس)پا کستان قرار گرفته و در حال از بین بر دند زیر بنای اقتصادی و ویران کردند کشور می باشد .البته از ملت معذرت می خواهم .کرزی وغ جلوی رهبران
این 3 قوم بزرک استخوان انداخته بودند واین رهبران مشغول وسر کرم خوردند؟؟؟؟؟؟ بودندیک زمان سر بر داشتند؟؟؟؟ای لعن؟؟؟؟؟ بر این رهبران..
از طرف یک مهاجر

>>>   وطندار از کابل:
به نظر دهنده اولی!
از حقیقت بسیار دور رفتی امریکایی ها را خو رهبران غلام صفت وفاقد ایمان ومجاهدنماهای شورای نظار(قانونی ،عبدالله،بسما...پشقل ،عطا نور، برادران مزودر مسعود مزدور و..... اوردند.سرقراول لشکر امریکایان همینها بودند ولی چون امریکاییها اینان را بهتر میشناختند ک اینها جز لندغری چور وچپاول لیاقت ریاست کشور را ندارند بناء کرزی را به حیث رییس تعیین کردند.

>>>   حامد کرزی هنوز هم از بعضی کشور های پول می گیرد . برای همین هم در کابل مانده چون اگر از افغانستان خارج شود احتمالا پول هم فطع می شود. گفته می شد حمید صذیق در جمع اوری پول کمک می کند .چون او از سابق هم این کار را کرده و خوب به آن اشتایی دارد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است