زندگی در کمپ ابوظبی هر روز دشوارتر می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۸    ۱۴۰۱/۲/۱۹ کد خبر: 170266 منبع: پرینت

شماری از افغانستانی هایی که در روند تخلیه توسط آمریکا به کمپ‌ها در کشورهای عربی انتقال یافته‌اند، ضمن انتقاد از سرنوشت نامعلوم خود می‌گویند که زندگی روز بروز در این کمپ‌ها دشوارتر می‌شود.
به گزارش تسنیم، افغان‌های انتقال یافته توسط آمریکا به کمپ پناهجویان در ابوظبی با ابراز نگرانی از سرنوشت نامعلوم خود می‌گویند که پس از گذشت حدود 8 ماه تا‌‌کنون هیچ پاسخ روشنی درباره انتقال خود به کشورهای مقصد دریافت نکرده‌اند.
پناهجویان افغانستانی با اظهار اینکه اجازه خروج از کمپ‌ها را ندارند، تاکید کردند که انتظار برای دریافت روادید کشورهای مقصد آن‌ها را خسته ساخته و خواستار پاسخی روشن هستند.

«قدیر شاهین» از افرادی که کمپ ابوظبی منتقل شده درباره وضعیت کنونی پناهجویان افغانستانی به «رادیو آزادی» گفت: متاسفانه کار سازمان‌هایی که افغانستانی ها را در این دو کمپ انتقال دادند، قابل نقد است، اکثر این سازمان‌ها به پناهجویان پاسخگو نبوده و قابل دسترس نیستند.
وی افزود: پس از گذشت 8 ماه، هنوز تغییری در وضعیت کلی بوجود نیامده، همه افغانستانی هایی که اینجا هستند از بی سرنوشتنی رنج می‌برند، منابع مشخص برای اطلاعات دهی وجود ندارد، همه منتظرند که از این وضعیت نجات پیدا کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمپ ابوظبی
مهاجرت پناهندگی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر پول دارید مانند اشرف غنی لعنتی قدر میشوید.
امارات مهاجر پذیر نیست .
قادری

>>>   درجهان غرب برایشان مهم نیست که عیسی یاموسی یاپسرکاکایشان دوهزارسال قبل چه چتیات فرموده اند،درعوض همیشه درفکرانندکه اولویت های زندگی شان درعصر موجودکدام اند وبه چه شکلی میتوانندبدان برسند.همواره درفکرانند که نیک باشندونیکی کنند،نه مضرباشندونه ضرررسان.خداوراستی هم دنیارابردندوهم اخرت را.زنده بادعقل ولعنت به بیعقلی.
بشیربشارت

>>>   برای کشور عربی مثل اروپا و امریکا یا باید پول داشته باشی یا تحصیلات زیاد وگرنه ناخوش امدی دیپورت میشوی

>>>   هرکسیکه در صف شغالگران استاد شود همین قیسم ذلیل میشود، سزای اخرت هنوز مانده. تاسف به حال شما

>>>   بنظر بهتر بود اگر مشکلی نداشتید خانه و سرنوشت خود وفامیل خود را به بی سرنوشتی رو برو نمی کردید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است