نشست مخالفان طالبان در وین لغو شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۲    ۱۴۰۱/۲/۲۰ کد خبر: 170277 منبع: پرینت

در پی افزایش اختلافات داخلی در جبهه پنجشیر بر سر رهبری این گروه، نشست سران این جبهه که قرار بود در وین برگزار شود، لغو شد.
نشست جبهه پنجشیر که قرار بود در وین برگزار شود به دلیل اختلاف سران این جبهه بر سر رهبری «احمد مسعود» لغو شد.

به گزارش «کابل نیوز»، به ابتکار «محمد یونس قانونی» قرار بود از 19 تا 21 ماه می نشست جبهه مقاومت در وین پایتخت اتریش برگزار شود و اکثر رهبران سیاسی مخالف طالبان که ساکن خارج افغانستان هستند نیز برای شرکت در این نشست دعوت شده بودند.

براساس این گزارش، از جمله شخصیت‌هایی که دعوت را پذیرفته بودند عبدالرب رسول سیاف، کریم خلیلی، محمد محقق، احمد ضیا مسعود، صلاح الدین ربانی، عطا محمد نور، رحمت الله نبیل، تادین خان، فضل احمد معنوی، احمد ولی مسعود و احمد مسعود بودند.

گزارش می‌افزاید که هماهنگی برای برگزاری این نشست توسط «منیژه باختری» سفیر افغانستان در اتریش و برادر محمد یونس قانونی که در حال حاضر معاون سفیر این کشور است، صورت گرفته بود.

منابع افزودند که این نشست به دلیل اختلاف شخصیت‌های سیاسی بر سر اینکه احمد مسعود به عنوان رهبر جبهه پنجشیر در این نشست حضور یابد یا نه به توافق نرسیدند و به این دلیل نشست لغو شد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مخالفان طالبان
وین
نظرات بینندگان:

>>>   این دوزدان بیناموس و غلامان تاریخی چیزی را به نام شرم ندارند و گر نه هر گز روی پلید و نجس خودشان را به این ملت مظلوم و رنج دیده نشان نمیداد

>>>   از بعضی منبع معتبرخارجی بعضی اخبار مهم شایع گردیده است که احمد مسعود را انگلیسها در دوران تعلیم اش به فعل همجنسگرایی عادت داده است.واین منابع می افزاید که اکنون هم این بچه گک در فرانسه در هوتل های زندگی میکند که دران هوتل ها .... میکنند،

>>>   فانونی هیچ حق ندارد که جبهه را رهبری کند چرا که او چانسش را باخته و دیگر مورد باور مردم نیست. قانونی با اقدامات بی سنجش اش همه دار و ندار جبهه را که امرصاحب شیهد با خون دل جمع کرده بود، به حامیان طالب سپرد. رهبری جبهه را باید که چهره های نو از جمله احمد مسعود که شخص صادق و عاری از هر گونه فساد است، بدوش گیرد. مردم به پاس خدمات پدرش او را از هر نرخر دیگر گرده، ترجیح می دهند. خرمستی های قانون و دار دسته شان همقدر کافیست.

>>>   یگانه رهبر مقاومت احمد مسعود است .
مقاومت ملی فعلا" در دستان نیرومند جوانان مقاومتگر در سر تاسر جبهات گرم در تمامی ولایات افغانستان قرار دارد و هدف اصلی و اساسی نابودی طالب است.
رهبران بگیل و معامله گران بیشرم بهتر است تا مصروف پاک کردن عرق خجالت از عملکرد گذشته خود باشند.
پنجشیر و اندراب و تخار و بدخشان و بغلان و بامیان و سر پل و در نهایت جبهات شمال و مرکز در جریان نبرد رهبران واقعی خودرا خود بیرون خواهند داد.

>>>   طالبان باید برای مرد ها کار پیدا کند تمام زنان و دختران که یک خود شان است در دفتر های دولتی در کار اند اما مردان که نان آوران ده نفر در خانه خود نشسته اند نمی دانم که این طالبان مسلمان اند یا نی باید حق اولین را برای مردان دهد در غیر ان آنها مسلمان نیستند چوچه های انگلیس اند

>>>   به جز احمد مسعود دیگر شان همه خاین و مفسد اند
یگانه کسی که در مقابل مزدوران پنجاب و اولاد های هیرامندی استاده گی می‌تواند احمد مسعود است
گروه طالب همجنس باز ، زن فروش ، مزدور ، جاهل ، بی سواد ، بی فرهنگ ، اصلا از اسلام چیزی نمی دانند فقط منتظر فتوا ملای پاکستانی اند .
احمدی

>>>   این زنان و دختران افغانستان در طول بیست سال این رقم بی حیا شده اند که طالبان قانون شریعت اسلامی را می گویند که باید رعایت شود اما دختران وزنان که در طول بیست سال رو به کشور های غربی آورده اند هر روزه مظاهر ه می کند اگر من به عویض طالبان باشم فقط همه شان را زندانی می کنم چرا که آنها تمایل به شریعت اسلامی ندارند

>>>   اگر قرار باشد که مقاومت ملی را دزدان٬ فحاشان و معامله گرانی چون یونس قانونی٬ عطا نور٬ امرالله صالح٬ رسول سیاف٬ خلیلی و محقق رهبری نمایند؛ بهتر است میخی بر تابوت مقاومت کوبید شود و اجازه نباید داد تا خون مرغی درین راه بریزد چه رسد به خون پاک جوانان ما.

>>>   احمد مسعود اگرچه جوان است و کم تجربه، بآنهم تکیه به خداوند و مردم کرده،راه خودرا از از این همه مفسدین ، دزدان و معامله کران جدا کند. دزد های سر گردنه هم باید دست از سر مردم و وطن بردارند. دزدی های ملیونی و میلیاردی شان برای چندین نسل شان کفایت می‌کند. اینها امتحان دادند ، در روز بد مردم را تنها گذاشتند و خود در عیش و نوش زندگی می‌کنند.

>>>   احمد مسعود بايد اول همين كاكا هاي وطن فروش بي ناموس خودرا از كنار خود دور كند خود احمد شاه مسعود قهرمان ملي اينها را اصلا برادر خطاب نميكرد پسرش يك اشتباه كرد دختر احمد ولي مسعود را همرايش ازدواج كرد پدر خود را در گور نارام كرد خود امر صاحب ميدانست برادرانش معاملگر هستند اگر احمد مسعود بخير به مقاومت خود دوام بدهد باز كاكا هايش يكي صدراعظم شود و خسرش ريس جمهور و همه شان در خارج به سر ميبرند امروز مردم بيچاره و غريب پنجشير قرباني ميدهد اينها باز با موتر هاي شيشة سياه عينك هاي سياه داخل كابل شوند باز قصر هاي خوده اباد كنند كابل برو و پنجشير و مردم غريب پنجشير نوكر شان باشد احمد مسعود بايد بداند مثل قهرمان ملي قهرمان باشد همراي معامله گرا وطن فروش ها قطع رابطه كند به اميد پيروزي احمد مسعود

>>>   احمد مسعود بايد اول همين كاكا هاي وطن فروش بي ناموس خودرا از كنار خود دور كند خود احمد شاه مسعود قهرمان ملي اينها را اصلا برادر خطاب نميكرد پسرش يك اشتباه كرد دختر احمد ولي مسعود را همرايش ازدواج كرد پدر خود را در گور نارام كرد خود امر صاحب ميدند

>>>   احمد مسعود اگر رهبران سابق را جمع کند مرتکب اشتباه بزرگی میشود تکیه بر خدا کند و همت مردمش حتما پیروز میدان است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است