رییس ستاد ارتش امریکا: به افغانستان حمله می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۹    ۱۴۰۱/۲/۲۲ کد خبر: 170284 منبع: پرینت

جنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح امریکا، چهارشنبه در مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت که امیدوار است افغانستان به محل فعالیت های تروریستی علیه امریکا تبدیل نشود.
او تصریح کرد که امریکا اوضاع افغانستان را زیر نظر دارد و آماده عملیات ضربتی علیه تهدیدات تروریستی است.

میلی گفت: «ما افغانستان را زیرنظر داریم، جزییات را نمی‎‌‌گویم که چگونه، به چه شکل و با چه میکانیسمی، [اما] در صورت مشاهده تهدید از خاک افغانستان، ابزاری برای انجام عملیات ضربتی داریم.»
او تاکید کرد که واشنگتن نمی‌خواهد «افغانستان هرگز سکویی برای تروریست‌ها و حمله به ایالات متحده تبدیل شود.»

این جنرال بلندپایه امریکایی در مورد نوع عملیات نظامی علیه تهدیدات تروریستی توضیح نداد، اما در اوایل اپریل، هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی یک انبار سلاح طالبان در هلمند را نابود کردند.
همچنان، امریکا برای حمله به پناهگاه‌های القاعده و طالبان پاکستانی از طیاره های بدون سرنشین به کرات استفاده کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارتش آمریکا
حمله افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   ایکاش خرزبان میداشت وحرف میزد،من ازش عاجل میپرسیدم سربریدن یک حیوان مظلوم وبیگناه وبیزبان وریختاندن خونش وزهرجان کردن گوشتش عمل نیک وخیروصواب است یاوحشت ودهشت ورذالت؟جواب برای من روشن است.شماچه فکرمیکنید؟واین صرف یک مثال کوچک ازجمله تصورات احمقانه است که ما بدان میبالیم.
عاقل

>>>   امریکا باید یک موضوع را درک کند که افغانستان هر لحظه میتواند منحیث یک آله دست بطور واقعی و یا هم به شکل بهانه، در تخاصمات منطقوی و بین المللی استفاده شود.
چنانچه در دهه هشتاد علیه روس ها استفاده شد و در یازدهم سپتامبر و بعد از آن مدت بیست سال علیه امریکا و قوای ناتو مورد استفاده قرار گرفت و حالا هم از ثبات سیاسی و اقتصادی لازم برخوردار نیست.
بنأ اگر تنش ها در سرحدات روس ها و چینایی ها از طرف امریکا توقف نکند،امکانات استفاده از افغانستان بطور واقعی و یا بهانه دور از امکانات نخواهد بود.
بنأ بهترین گزینه عبارت ار زندگی مسالمت آمیز جهانی است و پیمان های ناتو و شانگهای دست از توسعه بیشتر خود بردارند و سرحدات شناخته شده خود را در نظر داشته باشند و قوانین بین المللی را مراعات کنند و از توطئه علیه یکدیگر در مناطق تحت نفوذ خویش جلوگیری کنند.
از همه مهمتر هر رییس جمهور جدید امریکا که به قدرت میرسد،برای گرفتن ملیارد ها و صد ها ملیارد دلار بودجه و خورد و برد ازین مدرک، درسطح جهانی دست به توطئه علیه دیگر کشور ها نزند و نظم جهانی را به خطر مواجه نسازد.
ضرور نیست که کمپنی های تولید سلاح،سلاح تولید کنند و به دیگر کشور ها غرض قتل انسانها بفرستند.
این کمپنی ها میتوانند فعالیت های خود را بازنگری کنند و فابریکه های خود را باز سازی کنند و در جهت تولید وسایل تولید انرژی های پاک و صادرات آن به کشور های دیگر و در نتیجه خدمت برای بشریت اقدام کنند.

>>>   ریس جمهور آمریکا جوبایدن بسیار یک آدم بی عقل و دیوانه است فکر کنم هر وقتی که دوباره ترامپ ریس جمهور آمریکا شود امریکایها پس به افغانستان برگردند چون ترامپ قصد نداشت همه نیروهای امریکایی را از افغانستان خارج کند حتی میشد در صورت ضرورت نیرو ها را زیاد و کم کرد اما جوبایدن احمق همه نیروها را بیرون کرد اگر نیروهای نظامی آمریکا و ناتو در افغانستان میبود امروز شاهد یکتازی پوتین نبودیم و امروز در اوکراین جنگی به این بزرگی وجود نداشت خوب حالا تا سه چهارسال این طالبان تروریست با در مانند دهه هفتاد سر قدرت بمانند تا مردم افغانستان خوب هم از طالب و هم از جهاد خسته شودندکه دیگر هیچ از طالب پشتیبانی نکنند و اصلا فکر جهاد را از ذهن و وجود خود دور کنند شکی نیست که اگر اوضاع به همین شکل پیش برود خود طالبان هم از کرده خود پشیمان و از جهاد دست بردارند و بدانند که کشورهای ضعیف در کنار کشورهای قدرتمند میتوانند خوب پیشرفت کنند.
محمدحسین اکبری از غرب کابل

>>>   اینست شیطنت
شیطان به شیاطین هم کاری کرد
تمام سلاح را داد به دست شیاطین
تمام تعلیم را به شیاطین آموخت
نمیشود با آمریکاه شیطان اعتماد کرد
نمیشود با گپ طالیب شیاطین اعتماد کرد
یکی پس از دیکری شیطان تر
یکی پس از دیکری شیاطین تر
آمریکاه شهوت باز است
طالبا ن بچه باز است
آمریکاه شرابی است
طالبان چرسی بنکی است

>>>   غرب باید اول واژه تروریسم را معنا کند. چون بزرگ‌ترین تروریسم دولتی در جهان دولت ایالات متحده آمریکاست

>>>   میخواهند بمباردمان کنند هر انچه را که برای کشور بدبختمان باقی مانده فابریکه ها پل ها میدان های هوایی انبار های اسلحه ارتش سابق

>>>   ای دورغگو ضد بشر تمام جهان میدانند که امریکا سی هشت میلیون مردم مظلوم و بیگناه را بدست خون آلود یک گروه تروریست و ظالم، قاتل و ضد بشری تسلیم کرد و افغانستان را امریکا نابود کرد و تسلیم تروریسم طالب و پاکستان کرد. دروغگو دروغگو دروغگو...^^^!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است