بحران جدی کمبود نیروی داوطلب در ارتش آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۴۰۱/۲/۲۸ کد خبر: 170335 منبع: پرینت

وبگاه واشنگتن اگزمینر در گزارشی نوشت: خودداری جوانان آمریکایی از پیوستن به ارتش در این کشور، بحرانی جدی در زمینه کمبود نیروی نظامی ایجاد کرده است.
به گفته مقامات نظامی در آمریکا، سال ۲۰۲۲ سخت‌ترین سال پذیرش داوطلب در ارتش آمریکاست؛ زیرا بر اساس آمارهای جدید، میزان داوطلبان سالانه برای پیوستن به ارتش آمریکا به ۱۲ هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

بنابر این گزارش، دو بخش نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش آمریکا بیشترین مشکل را در جذب داوطلب دارند.
به نوشته واشنگتن اگزمینر، همین مسائل موجب شده است تا در ماه های اخیر فرماندهی ارتش آمریکا تصمیم به عقب‌نشینی ناگهانی از افغانستان بگیرد.
بر این اساس، در سال های اخیر میزان محبوبیت فعالیت در ارتش آمریکا در بین جوانان آمریکایی کاهش داشته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارتش آمریکا
کمبود نیرو
نظرات بینندگان:

>>>   300 هزار نیروی مسلح افغانستان و 30 هزار نیروی مسلح طالب حاظر به خدمت هستند اگر امریکا بخواهد .

>>>   امریک باید بداند ودقیقا درک کند که به سرنوشت روسها گرفتار میگردد. ضربه ایکه اردوی شوروی در افغانستان خورد جبران ناپذیر است، عساکر روسی که در حمله یوکراین خوب نمی درخشند تاثیرش همان شکست شان در افغانستان است که اصلا روحیه گرفته نمیتواند، عین سرنوشت در انتظار اردوی جنایتکار امریکاست، برای اردو امریکا فهمانده شد که نتیجه تجاوز برقلمرو دیگران قمت بالای دارد، وامریکایی ها درک کردند که کار کردن درین اردو جنایت است وبس، امریکایان حتما ان ودیوهای عساکر خودرا دیدند که در داخل تانکها از پمپر استفاده میکردند وجرات برامدن رااز وسایل زرهی خود برای رفع حاجت نداشتتند. والحمدالله اکنون بیش از ۳۰٪ عساکر اردوی امریکا که در جنگ افغانستان وعراق شرکت کردندد به امراض روانی دچارند حتی تعداد زیاد ایشان دست به خودکشی میزنند. این است قهر خداوند ونتیجه ازار مسلمانان بیچاره ایکه تحت تسلط حکام مزدور ودین فروش زندگی غریبانه داشتند.
زنده باد مجاهدان اسلام ومرگ به قدرتهای طاغوتی وکفری انسانکش.
کامران کابلی.

>>>   او مردم میتانه پناهجویان در آمریکا برای اردوی ملی آمریکا با پیسه استیخدام کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است