جنرالان و طالبان پاکستانی در هوتل سرینای کابل
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۲    ۱۴۰۱/۲/۲۸ کد خبر: 170338 منبع: پرینت

جنرال فیض حمید رییس سابق سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (آی‌اس‌آی) و فرمانده کنونی ارتش این کشور در پیشاور به کابل آمده و ظاهرا قرار است مذاکرات صلح با طالبان پاکستانی را پیگیری کند.
نیوز 18 هند گزارش داده که مقام‌های طالبان پاکستانی و مقام‌های امنیتی این کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون در کابل در هوتل سرینا به سر می‌برند.
«صدف چودری» گزارشگر تحقیقی الجزیره در خاور میانه و آسیای نیز در توییتی ضمن تایید این خبر گفت که گفتگوهای دو طرف با حضور جنرال ارشد پاکستانی در هوتل سرینای کابل جریان دارد.

پیش از این منابع خبری در پاکستان اعلام کرده بودند که دولت اسلام‌‌آباد «مسلم خان» و «محمود خان» از رهبران ارشد تحریک طالبان پاکستان را با هدف باز نگهداشتن در گفتگوها به هیات حاکمه افغانستان تحویل داده است.
به گفته منابع، این دو فرمانده تحریک طالبان پاکستان برای این به هیئت حاکمه افغانستان سپرده شده‌اند که اگر گفتگوهای ارتش پاکستان با این شبه‌نظامیان نتیجه دهد، فرماندهان توسط افغانستان آزاد شوند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان پاکستانی
هوتل سرینا
نظرات بینندگان:

>>>   امده است دوباره پنجشیر را از مقاومت گران بگیرد بدهد بدهد به طالبان خودشان که تمبان خودرا هم نمیتوانند بالا بکشند اگر اربابشان پاکستان نباشد

>>>   بگویید جنرالان، طالبان و سی آی ای امریکا و آی اس آی پاکستان.

>>>   این ....جنرالان پاکستانی شیطان است
یا شو هران طالبان شیاطین است
خاگ بر سری تان به این مسلمان بودن تان
از زنده گی زلت مرگ لذت بهتر است

>>>   قصه اصلی انتقال طالبان پاکستانی به ماورای دریای آمو است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است