طالبان رشوت گیر شده اند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۴۰۱/۳/۱۰ کد خبر: 170445 منبع: پرینت

برخورد دوگانه طالبان؛ رییس سارنوالی شهری هرات به اتهام اخذ رشوت بازداشت و با زور رها گردید.
منابع می‌گویند که طالبان ملا جلیل رسولی، رییس ‌سارنوالی شهری هرات را که به جرم دریافت رشوت بازداشت شده بود، آزاد کرده و به کرسی‌اش بازگردانده‌اند.

به گفته منابع، یکی از طرف‌های قضیه‌ای حقوقی به این مسوول طالبان برای حل دوسیه‌اش ۲۰۰ هزار افغانی داده بود. رییس سارنوالی شهری طالبان برای هرات نیز این دوسیه را به نفع فرد رشوت‌دهنده فیصله کرده است. هرچند طالبان ملا جلیل را حین دریافت رشوت بازداشت کرده بودند، اما اکنون منابع می‌گویند که او به دستور یک فرمانده محلی طالبان آزاد شده و به وظیفه‌اش بازگشته است.

گفتنی است که پیش از این، طالبان برادر رییس عمومی پاسپورت را نیز ازیک محفل رقص بازداشت کرده بودند، اما در مورد سرنوشت او و مجازاتش هیچ‌گونه جزییاتی ارایه نکردند.
ریاست استخبارات طالبان در هرات اوایل حمل سال روان، ملا جلیل رسولی، رییس سارنوالی شهری این ولایت را به‌ اتهام دریافت رشوت بازداشت کرد.
منابع آگاه در این ولایت می‌گویند که این مسوول طالبان برای هرات هنگام حل یک دوسیه حقوقی، از یک طرف دعوا ۲۰۰ هزار افغانی درخواست کرده و در مقابل، به وی وعده حل قضیه را داده بود. منبع تصریح کرد که قرار بود رییس سارنوالی شهری هرات پس ازحل کردن دوسیه میان طرف‌ها، این مقدار پول را دریافت کند.

به گفته منابع، ملا جلیل در دوره جمهوریت متهم به چندین مورد انفجار رنجرهای نیروهای امنیتی بود. همچنان گفته می‌شود که او یکی از افراد نزدیک به مجیب‌الرحمان انصاری، خطیب مسجد جامع گازرگاه هرات، شمرده می‌شود.
پناه برخدا

محمود منجم زاده
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
رشوت
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان در نسل قدیم خود رشوه خور بودن کاری
امروز اینها نیست
آدم کش
چپاوالکر
بیکار
بچه باز این مراث از قدیم در خون این قوم ادم کش
است بس بس بس بس

>>>   طالب قتل رشوت گیر شد
گرگ وحشی بدتراز خنزیرشد
در پی هر استخوانی خیز زد
.....هار وحش پاچه گیر شد

>>>   والله طبق تجربهً تاریخ اگر کل نفت و گاز و معادن جهان را به این کشور... بدهند و هدیه کنند بازهم از استقرار حاکمیت ملی و ادارهً کشور خود عاجزند و بدتر به جنگ و ویرانگری و خونریزی و برادر کشی در داخل و خارج دامن زده و سرمایه های ملی کشور را در جنگ و ترور و آدمکشی به باد و به هدر می دهند ولی بازهم در نهایت آمریکا را مسئول و مقصر اعمال و سیاستهای ویرانگرانهً خود می کنند.از ماست که بر ماست. ببین علت درد و رنجت کجاست --- چو علت ندانی شکایت خطاست.
درود بر مردم صلحدوست افغانستان.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است