دیدار تعدادی از تاجران افغانستان با تاجران روسی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۶    ۱۴۰۱/۳/۳۱ کد خبر: 170620 منبع: پرینت

مقام‌های اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان با شماری از تاجران روسی در مسکو دیدار کردند و از آنان خواستند در واردات و صادرات مواد نفتی و مواد غذایی به افغانستان همکاری کنند.
این اتاق ناوقت دیروز یکشنبه با نشر خبرنامه‌ای گفته که مقام‌های اتاق تجارت در بارۀ موضوعات مشابه همچنان با فرستادۀ ویژه رییس جمهور روسیه در کریمیه گفتگو کرده اند.

به گفتۀ اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان، هیات افغانی خواستار همکاری طرف مقابل در واردات و صادرات آرد، گندم، روغن و مواد نفتی شده است.
به نقل از خبرنامه، تاجران و مقام‌های روسی قول تسهیل تجارت با هیات افغانستان را دادند و بر لزوم برگزاری جلسات مشابه در آینده تاکید کردند.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که پس از بازگشت طالبان به قدرت، قیمت مواد نفتی و مواد غذایی در افغانستان به شدت افزایش یافته و این موضوع مردم این کشور را با مشکلات زیاد روبرو کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجران افغانستان
تاجران روسی
نظرات بینندگان:

>>>   بیشک شان است تا همینطور با کشور های پیشرفته تجارت کنند و از تجارت با کشور های عقب مانده مثل پاکستان و ایران و بنگله دیش اجتناب کنند

>>>   شما که به ایران می گویید عقب مانده پس چرا همگی به ایران مهاجرت می کنید؟ چرا به کشورهای پیشرفته مثل چین و هند نمی روید؟

>>>   به نظر دهنده دوم !
مردم پولدار و با سواد ما بیشتر کشور های پیشرفته میروند انهم با هوا پیما مستقیما از کابل به کانادا ، استرالیا ، حرمتی ، امریکا ، ترکیه ، فرانس ، بلژیم ، دنمارک و‌….. و شما خبر ندارید .
صرف بی سواد ها و بی پول هایشان ایران و پاکستان میروند تا از طریق زمینی ترکیه و استرالیا بروند . پاکستان و ایران راه عبور شان است نه مقصد زیست شان . چون ما میدانیم پاکستان و ایران عقب مانده تر از ما استند و در پاکستان و ایران سر نان خشک هر روز جلوس و تظاهرات است . شما فکر نکنید که انهای که در کشور شما گیر مانده اند علاقه به زندگی در کشور شما با هزاران مشقت و تعصب و بد رفتاری های شما و فشار های اقتصادی اند . انها مجبورند تا از طریق زمینی به کشور های ثالث پیشرفته مثل ترکیه و غیره خود را برسانند . امیدوارم فهمیده باشی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است