گزارشی از سوء استفاده جنسی طالبان از پسران
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۴۰۱/۵/۴ کد خبر: 170904 منبع: پرینت

واشنگتن اگزمینر در مقاله‌ای نوشته است که شواهد فزاینده‌ نشان می‌دهد که طالبان از پسران جوان سوء استفاده جنسی می‌کنند.
نویسنده مقاله به نقل از منابع خود گفته که فرماندهان طالبان ممکن است تا پنج پسر همراه خود داشته باشند که می‌توانند از آنها برای رقاصی یا آزار جنسی استفاده کنند.

بث بیلی در این مقاله نوشته است که پس از به‌قدرت رسیدن طالبان در سال گذشته، کودکان و نوجوانان در افغانستان به طور فزاینده‌ای قربانی گرسنگی، ازدواج زیرسن، قاچاق اعضای بدن و بلایای طبیعی شده‌اند.
این مقاله به نقل از یک متقاضی ویزای"ویژه مهاجرت" امریکا نوشته که طالبان پسران ده ساله را به دفترها و پسته‌های بازرسی خود می‌برند تا به عنوان محافظ و سرباز کار کنند.
بث بیلی به نقل از یک زن متقاضی ویزای مهاجرت نوشته است که تنها در ولایت‌های شمالی افغانستان، صدها پسر جوان از روی جاده، مغازه، کارگاه و حتا از خانه‌های شان ربوده شده‌اند.
این متقاضی افزود:" شماری از آنها وادار می‌شوند که همراه طالبان به جنگ بروند و شمار دیگر هم مجبورند که رقصنده شوند."
او گفته است که بسیاری از خانواده‌‌ها موضوع ربوده شدن پسران شان را پنهان می‌کنند، زیرا این برای آنها شرم بزرگی به شمار می‌رود.

یک مهاجر افغان گفته است که یک فرمانده طالبان برادرزاده دوست‌اش را که تاجیک است اندکی پس از اگست سال گذشته از یکی ولایت‌های شمالی افغانستان ربوده است.
پدر این پسر گمان می‌کند پسرش که بین ۱۵ تا ۱۶ سال سن دارد برای "بچه‌بازی" استفاده می‌شود. او می‌گوید این پدر هرچند آسیب بزرگی دیده اما راهی برای آزادی پسرش ندارد.
به گفته این متقاضی ویزای مهاجرت، طالبان در مهمانی‌ها پسران را مست کرده و با لباس زنانه آرایش می‌کنند و می‌رقصانند.
او مدعی شده است که این پسران جوان مجبور اند طالبان را از نظر جنسی اشباع کنند.
در این مقاله آمده است که بسیاری‌ها در ولایت‌های شمالی افغانستان از گروه‌های قومی غیر پشتون استند و برخی از آنها فعالانه در صف جبهه مقاومت ملی در برابر طالبان می‌جنگند.

به باور نویسنده این مطلب، طالبان ممکن است با ربودن کودکان این اقلیت‌های قومی، نسل کشی راه اندازند و اجازه دهند که این کودکان قربانی جنگ طالبان علیه جبهه مقاومت ملی شوند، یاهم از آن‌ها سو استفاده کنند و هنگام که به بزرگ سالی رسیدند، به قتل برسانند.
این نویسنده آزاد همچین به تصویرها و ویدیوهای مختلف استناد کرده که نشان دهنده سوء استفاده طالبان از پسران خرد سال است.
نویسنده مقاله معتقد است که شواهد، عکس‌ها و ویدیوها نشان می‌دهد که اعضای طالبان مرتکب عمل "بچه‌بازی" شده‌اند. روزنامه واشنگتن اگزمینر لینک برخی از این ویدیوها را نیز شریک کرده است.

در رژیم قبلی طالبان بچه‌بازی مجازات مرگ را در پی داشت، اما این گروه از زمانی که آگست سال گذشته قدرت را در افغانستان به‌دست گرفت، سیاستی روشن اختیار نکرده است.
بث بیلی نویسنده این مطلب گفته است که گزارش اخیر سازمان ملل از نقض حقوق بشر در افغانستان، تسلط رهبران طالبان بر زیر دستان‌شان را زیر سوال می‌برد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
پسران جوان
نظرات بینندگان:

>>>   از کوزه همان برون تراود که دروست. افغانستان 2022 بچه باز است. افغانستان 2050 هم بچه باز است. افغانستان 2100 هم بچه باز است. شک نکن. بچه بازی از عنعنات و کولتور مزخرف این کشور پس مانده فاسد است. خدایا این طویله را برای چه می خواهی؟ جز کثافت از این سرزمین ناپاک چه برمی آید؟ افغانستان نباشد چه می شود؟ از بچه باز و فاحشه و گدا و انتحاری و احمق و دزد و تریاک و هروئین کم می شود!

>>>   این چکره های چرکستان همان حلقه گم شده قوم لوط هستند
آتش‌خاوری

>>>   مگر طالب ها خودشان در طفولیت در مکاتب حقانی و وهابی ملاهای وهابی قفایشان را نمیکاویدند حال راه و رسم اموخته را پیش گرفتند

>>>   طالب از مدرسه آغاز کند چیز دادن
چون بشد مولوی باز قرضی خود جمع کند

>>>   اگر دقیق باشید کلگی متاقضی مهاجرت به کشورای کفری استند ومالوم دار است که گپ هایشان کذب ودروغ محظ است. ما افغانها هیچ کاری را بلد نباشیم در دروغ گویی واوسنه پردازی برای گرفتن تذکره وتابعیت جوره نداریم. شرم برشما که برای رفتن به جای گیرشدن در کشور خارجی آبروی کشور وافغانیت را به حراج میگذارید. ....
القاری القران. حاج بشیرهراتی

>>>   مگر پیشتر نگفته بودند فرهنگ پشتونوالی (اصیل افغانی) را مو به مو اجرا میکنند پس چرا تعجب میکنید

>>>   کندهای ها در مرزمان با وجود متاهل بودن اکثر شان عادت دارند در خانه بچه جوان به خاطر التذاذ جنسی داشته باشند
و در بین هم با دیگران هم چشمی ها و هم افتخارانه برخورد دارند .
م.زمان

>>>   از ترس وزارت امر باالنعروف و نهی عن المنکر هیچ کس نه جرات پخش موسیقی و رقصاندن بچه ها را ندارد و نه هم جرات بچه بازی را.
اگر چنین چیزی رخ دهد،مردم عاجل راپور میدهند و مجرمین دستگیر میشوند.
دولت طالبان رنان و دختران را نمی گذارند که بدون حجاب بیرون خانه بروند،چه حاصل که جلو بچه بازی را نگیرند.آنها قرآن خواندند و در قرآن به قوم لوط اشاره شده است که به چه سرنوشتی گرفتار شدند.

>>>   اقاری اقران الحقیر حضرت فرمانده طالب الحاجی
این حرف یک نفر دو نفر ده نفر و صد نفر نیست تمام تاریخ رو به کثافت کشیدید شما تمام جهان کشور مارا مردمی انتحاری و بچه باز میداند و اینها همه از افتخارات شما ملاهای بی سواد و قدرت و عزت طلب هست نمونه اش خوده تو چرا اخر کامنت خود مینویسی القاری القران فرض بر این که شما راست میگویی خیال میکنی فقط تو سواد قران خواندن داری و دیگر مردم این سایت همه بیسوادن البته همینطور فکر میکنی چون همه طالبان همینطور فکر میکنند همه اسلام را اشتباه فهمیدند جز شما
اما الحقیر القاری القران خوانننده گان این سایت اکثرشان دکتر شاعر مهندس قاری مفسر هستند اینجا که من زندگی میکنم بچه های کلاس پنجم از شما بهتر قران میخوانند و میفهمند و همه قاری قران هستند لیکن کسی مثل شما دنبال دکان زدن از قران نیست هیچکس اخر کامنتش نمینویسد دکتر مهندس قاضی وکیل یا هرچی شما پرهستید از عفده ندیده شدن و خیال میکنید چند پسر بچه را به عنوان برده جنسی داشته باشید از افتخارات شما میشود ....

>>>   هشتمی
وقت خود این فاشیستان جنایتکار بقایایی همان قوم لوط هستند چه چاره شود؟؟؟؟ به گفته مردم قدیم این ها نیم قرآن را قبول کرده اند!!!

>>>   افتخار قوم پشتون چیست؟ یک. انتحار دو. کشتن انسان سه. غلام حلقه بگوش بیگانه. چهار. بچه بازی پنجم. زورگویی به مردمی غریب ششم. کثافت رادوست دارد. واقعا بگویم این قوم چندین سال است که در افغانستان حاکم بود است؟ کشور افغانستان را یکی از اغب مانده ترین کشورهای جهان است. آیا شما کدام افتخار دارید. مملکته در چنگ شما بود است.
محاجر

>>>   به نفر نهم که غلام شیطان است
ما را خوش ندارید به خاطر اینکه اسلام را خوش ندارید. قران را خوش ندارید. امارات اسلامی را خوش ندارید چون ذات شما شیطانی است و دوستدار فساد اخلاقی استید. زمانه بی ننگی وناموس فروش نیست
زمانه زمانه غرش شیران اسلام محمد در این سرزمین است. همجنس بازی صوغات غربی هاست از برای ما ولواطت ازکارهای یومیه شماست..
اسلام دین رحمان العالمین است.
قاری قران
حاج بشیر

>>>   بشیر
خواب های خوشت برای خودت، آیا توجیه این جنایتکاران و جاهلین چرکستانی به "شیران اسلام محمد" توهین به پیامبر نیست؟؟؟؟ بدون شک که است زیرا وحشت پشتونیزم و وهابیسم با دین اسلام هیچ رابطه یی ندارد.
آتش‌خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است