كرزي را مانند يك قهرمان وارد كابل كرديم....!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۳    ۱۴۰۱/۵/۹ کد خبر: 170942 منبع: پرینت

نياكان ما مبارزه كردند و جنگ كردند، سينه سپر كردند، زندان رفتند و تبعيد شدند، شكنجه و اعدام شدند تا آزادي را براي فرزندان شان به ارمغان بياورند غافل از اينكه سرنوشت فرزندان شان دست يك عده جلاد مي اٌفتد...

كرزي را مانند يك قهرمان وارد كابل كرديم!
با كساني جنگ مي كرديم برادر گفت به ما جنگ سالار خطاب كرد، طالبان را بنام صلح به كابل دعوت كرد، دشمني زيرك است...
اشرف غني را متفكر و ناجي كشور خطاب كرديم از وي در شهرها با گٌل پذيرايي كرديم و اين دو مكار بيست بر سر ما بدون هيچ لشكر حكومت كردند در واقع سياهي لشكر دشمنان شان (غير پشتونها) بود كساني كه به خون آنها تشنه بودند...
به اين مي گويند سياست از هيچ به همه جا برسيد.

از مردماني شكست خورده، تار و مار شده جاني دوباره بگيريد حكومت بيست سال قبل خود را دوباره زنده كنيد.
عده اي مي گويند طالب قوم ندارد!
بلي قوم ندارد اما طالب پدر و برادر كرزي را كٌشت همچنان گفت برادران من هستند و اشرف غني گفت طالب قوم من است زندان بايد مساوي باشد!
در خاطرات مان بسپاريم خون جوانان شجاع امروز را ديگر هرگز هدر ندهيم.
آرمانهاي آنها را همراه جسدشان دفن نكنيم.

آزادي، امنيت و آسايش مردم با خون جواناني بدست مياد كه نخستين هسته هاي آن در اندراب، هندوكش، كاپيسا، پروان پايه گزاري شده است اينها را بيهوده برباد ندهيم.
من باور دارم اينها شكست مي خورند، اما داستان گذشته را تكرار نكنيد.
براي دولت آينده برنامه ريزي كنيد.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی غنی
نیاکان جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   آغای گل امیری عزیز !یا متوجه ریشه این شکستها نمی شوی یا عمداّ نمیخواهی به آن توجه کنی به هر حال تا زمانیکه کینه ، نفرت، تعصبات قومی و مذهبی در بین مردم غیر اوغان مخصوصا تاجک تباران وجود دارد حلقه غلامی اوغان ها را از گوش هایت دور کرده نمیتوانی که هیچ به مرور مجبور به ترک دیار چند هزار ساله ات هم خواهی شد و در کنار خود هزاره و ازبیک را نیز نابود خواهی کرد.شخص شما که کار نظامی نمی کنید حد اقل سیاست مدار با تجربه هستید و میدانید که چی به چی است باید زمینه نابود سازی مدارس مذهبی ساخت وهابی ها و ISI پاکستان که در هر گوشه و کنار کاپیسا، پنجشیر، پروان، اندراب که به آن ولایات افتخار کردی و دیگر نقاط تاجک نشین کشور موجود و همه روزه مانند سمارق در حال سبز شدن است اقدام به موقع بنما در غیر آن این ملا های قوما یا همان پیش قراولان و نفوذی اوغانها در هر محله تاجک نشین که در کنار مزدوری برای اوغانهای فاشیست به شغل ل و ا ط هم مصروف اند دستان هرچه مقاومت چی است را از پشت بسته و تسلیم اوغان خواهد کرد.یک وقتی به خود بیایی ببینی که چیزی وجود ندارد از ما گفتن بود دیگر خود دانی.

>>>   بعد از گوز زدن چهار زانو نشستن چی فایده است ؟ استاد ربانی مسیول اشتباه ملت سازی و انتقال قدرت از تاجک ها به کرزی پشتون است . مارشال فهیم مسیوول دی دی ار و خلع سلاح تاجک‌ها است . از دیگران گله نیست از همین رهبران خوش باور خود تاجک ها بایید گله کرد که میخواستند برادری و اخوت بین پشتون و تاجک بوجود بیایید و حکومت خود را به پشتون دادند و خود را هم دی دی ار کردند . خایین اصلی در حق تاجک ها همین دوتا است . و خایین سومی داکتر عبدالله است که سه بار حکومت انتخاباتی برده شده تاجک ها را برای پشتون سپرد و بلاخره پشتون یکسره انرا به طالب سپرد .

>>>   کرزی مداری است فقط قوم پرست

>>>   تا كه يك پشتون هست پدر تاجك هم بى اجازه پشتون دولت كرده نمى تواند! تا يك نفر افغان هست زنده افغانستان هست! "كله سه كنجه"

>>>   از همه اشتباهات گذشته باید آموخت.
تکرار اشتباه گناه است که نباید مرتکب شویم.

>>>   ابله درجهان باشد مفلس در می ماند .این سومین بار است .مشکل ها وتجاوزات امپراطورها تکرار میشود اما زمامداران ماهیچ انتباهی ازآن نمیگیرند .خدایا خودت رحم کن.

>>>   اشتباه بزرگ اعتماد بر آمریکاییان بود که حاکمیت افغانستان را به ناسیونالیست های پشتون و از کانال آن ها به قبایل بدوی منتقل کردند.

>>>   به چهارمی
فعلا ناله ستان شما یک لش بیشتر نیست روزی که خراسان را ساختیم تو مانند هر شهروند حقوق مساوی خواهی داشت ابادی و ازادی ان دوره را که ببینی به گفتار این روزت لعنت خواهی گفت انسان که درجای پلشت و بویناک که زندگی کند هرگز نمیفهمد چقدر کریح و ناپسند است تا زمانی که در جایی پاک مدتی باشد بعد هرگز نمیتواند به جایداد سابق برگرد و انوقت متوجه متعفن بودن ان جا میشود حالا تا شما اوغان ها زندگی واقعی در کشوری واقعی را تجربه نکنید نمیفهمید چقدر در نکبت غرق هستید نمونه اش اقای فرهاد دریا که در خارج کشور زندگی میکند کاملا مخالف پشتو و پشتونیزم است با اینکه خود از پدری پشتون و مادری تاجیک است قرار نیست اگر تاجیک خراسان را بنا کرد مانند طالبان دست به اقدامات فاشیستی بزند خراسان وطن اجدادی همه ماست فارق از زبان رنگ یا نژاد اینجا خانه ما خواهد بود البته اینکه چرا ما همین را در مورد پشتونستان شما نمیپذیریم علت نداشتن پشتوانه تاریخی و فرهنگی قوی است مثلا من از چه تاریخی از پشتونستان خیالی برای فرزندم تعریف کنم تا غرق حس وطن دوستی شودبعضی حقایق را باید خواهران و برادران پشتو ما بپذیرند و دلیل دیگر نپذیرفتن امارت طالبانی تبعیض وحشتناک در تمام زمینه هاست روزی که پشتو ها بپذیرند درحال زورگویی به دیگر مردمان هستند انروز جنگ برای همیشه تمام خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است