انفجار مرموز در «پکتیکا!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۳    ۱۴۰۱/۵/۱۸ کد خبر: 170995 منبع: پرینت

منابع محلی در «پکتیکا» اعلام کردند بر اثر انفجاری در ولسوالی «برمل» چهار نفر از جمله یک فرمانده ارشد تحریک طالبان پاکستان کشته شده است.
به گزارش تسنیم، منابع محلی در «پکتیکا» از وقوع انفجاری در روستای «شرکی» شهرستان «برمل» این ولایت خبر دادند و می‌گویند در این رویداد اعضای ارشد تحریک طالبان پاکستان هدف قرار گرفتند.

هنوز ماهیت انفجار مشخص نیست، برخی منابع آن را ناشی از حمله هوایی دانسته و برخی نیز انفجار را نتیجه برخورد خودروی حامل اعضای تحریک طالبان پاکستان با یک بمب کنار جاده‌ای می‌دانند.
نشریه پاکستانی «اکسپرس تریبون» به نقل از مقامات دولت موقت طالبان نوشت در این رویداد «عمر خالد خراسانی» از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان کشته شده است.

به گفته این منبع ناشناس، سران تحریک طالبان پاکستان که جهت مذاکرات صلح با اسلام‌آباد در افغانستان حضور دارند، «برای مشورت» با دیگر اعضای گروه در حال سفر بودند که این رویداد رخ داد.
تا کنون مقامات دولت موقت طالبان و یا مقامات پاکستانی درباره این رویداد اظهار نظر نکرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار
پکتیکا
نظرات بینندگان:

>>>   ایا میدانیدچراخواروفقیروذلیل شدیم؟
جامعه با۹۹٬۹ فیصدکله های یخ زده و تاخرعقلی پیشرفته،اگاه وداناوبادرک وبامسولیت راکافر خواندیم و ازخودو ازجامعه بیرون راندیم. پست ترین ها وبی کفایت ترین هارا رهبرخواندیم وعقب شان ایستادیم،انهاییکه نه توانایی رهبری راسالم داشتند ونه جزمنافع خودوفامیل شان، وطن ومیهن وترقی وپیشرفت برایشان مفهوم نداشت. پس ازماست که برماست.
بشیربشارت

>>>   بزودی سر داعش که توسط غرب هدایت میشود را مانند امریکای خاعن به سنگ ندامت میکوبیم. نعره تکبیر
حاج بشیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است