جهنمی در هرات
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۴۰۱/۶/۲۸ کد خبر: 171343 منبع: پرینت

طالبان در نظارتخانه استخبارات هرات محبوسین را بشکل وحشیانه جزا میدهند، ابتدا متهم را در یک کمپل تر شده مانند یک طفل می پیچانند و بعد یک تخته سنگ را در بالای سینه اش مانده و یک پیپ آب را بدهن شخص میکنند که حتی آب از گوشهای شخص خارج شود و تا به حال چندین نفر را به همین شکل به شهادت رساندند.
لت و کوب با چوب و کابل برق یک امر عادی است. متهمین مریض را هرگز تداوی نمیکنند. غذای کافی و سالم به مظنونین نمیدهند.‌ملاقات و حتی اطلاع به خانواده در مورد اشخاص تحت نظارت و شکنجه ممنوع است.

آنقدر مخوفگاه است که حتی مقامات طالبان مثال والی، قوماندان امنیه و غیره می‌ترسند که در دفاع از بی گناهان با این جهنم تماس بگیرند.
آنها هنگام شکنجه دهن افراد را می بندند که فریادشان به بیرون نرود. تا حال ده‌ها نفر سالم به بخش تحقیق و نظارت خانه ای این دستگاه جهنمی آورده شده و جنازه های شان یا تحویل اقارب شان داده شده و یا نسبت اینکه افراد مسافر و از سایر ولایات بوده اند، با بی حرمتی در جای هایی سرگم دفن کرده اند. حتی کسانی بوده که با چند عکس و کامنت خلاف میل طالبان و یا ضد طالبان در زیر شکنجه جان داده اند.

هیچ نهاد حقوق بشری و رسانه ای نیست که از این وضعیت گزارش بدهد. طالبان هرات هم اجازه نمیدهند تا کوچکترین اطلاعی در مورد جهنم وحشت استخبارات ولایت هرات به بیرون درز کند. البته کل ولایات افغانستان خصوصا بیش از بیست ولایات مرکزی و شمالی و از جمله پایتخت کشور کابل وضع آن به همین منوال است.

ع.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جهنمی هرات
مقامات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   تا مردم سکوت کنند جنایت جانیان طالب ادامه پیدا میکند.
قیام و قیام و قیام و مقاومت
مردم هرات خود و فرهنگ و عزت خود را نجات دهید.

>>>   چراعلیه این وحشی ها قیام نمی کنید. بیرونی ها و کشورهای خارجی هیچ کاری برای شما انجام نمی دهد خود تان خو را از ظلم این وحشی ها نجات دهید. با هم متحد شوید و یک صدا علیه این خونخواران اسرائیلی و یهودی قیام کرده و از کشته شدن نهراسید. تا کشته ندهید پیروز نخواهید شد. شما منتظر هستید که دیگران بیایند کشور تان را برای تان آرام کرده و شما راحت بتوانید زندگی کنید. چنین چیزی امکان ندارد آمریکا و اروپا همگی شان آمدند چه چیزی برای افغانستان درست کردند جز اینکه همین وحشی ها را دوباره بر مردم افغانستان مسلط کردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است