سرقت پولی در سفارت افغانستان در سویدن
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۴۰۱/۶/۳۱ کد خبر: 171376 منبع: پرینت

مستشار سفارت افغانستان در سویدن نزدیک به ۱۰۰ هزار یورو سرقت کرده است.
منابعی به افغانستان اینترنشنال تایید کردند که مستشار سفارت افغانستان در سویدن ۹۵ هزار و ۴۰۰ یورو را از حساب بانکی سفارت بیرون کشیده و به حسابی در لندن منتقل کرده است. منابع می‌گویند پولیس سویدن در این پرونده دخیل شده و کارت دیپلماتیک مستشارسفارت افغانستان را ضبط کرده است.

این مبلغ معادل یک میلیون کرون سویدنی است. این مقام ارشد سفارت افغانستان در استکهلم، این مقدار پول را به حساب بانکی اتشه نظامی سفارت افغانستان درلندن انتقال داده است.
پولیس سویدن بعد از پیگیری انتقال پول به این نتیجه رسیده که این مبلغ از حساب سفارت افغانستان به حساب شخصی به نام هارون نادری، اتشه نظامی سفارت افغانستان در لندن منتقل شده است.

ظاهرمقصودی، مستشار سفارت افغانستان در سویدن به تماس‌های افغانستان اینترنشنال درباره این ماجرا پاسخ نداده است. گرچه مدتی از این خبر سپری می شود.
سوال دیگری نیز وجود دارد، حالا که دولت قانونی افغانستان وزیر خارجه ندارد، پس دیپلومات های این کشور دستورات خود را ازکدام ادرس به دست می آوردند؟
هموطنان عزیز آیا پس از امدن طالبان به افغانستان به نمایندگی ها سیاسی افغانستان در المان برای کارهای کنسولی مراجعه نموده اید؟

محمود منجم زاده
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سرقت پولی
سفارت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اینجا(سویدن) یکصد هزار یو رو(100/000)از بیت المال سر قت می شود در افغانستان از خانه وزیر مالیه هشت صدهزار(800/000)دالر سرقت می شود .اما اینکی این مقدار پول در خانه وزیر مالیه چرا بوده نمی دانم شاید شما علتش را بی دانید
خلاصه داعشیها با شعار های کذای کجا ست
وچرا جواب گو نیست به ملت وشعار ها پر طمطراق کجاست وچه شد .
واز این مقدار دالر در خزانه ای شخصی وزیر مالیه خیلی چیز ها را می فهمیم.

>>>   پول بیت المال در خانه وزیر مالیه چوچه می کند بعد از یکسال دو برابر می شود وبعد از چند سال چندین برابر می شود شما باید بفهمید این باریکی ها را برادر من.
برای چوچه کردن در خانه وزیر رفته بود ۸۰۰ هزار دالر
هههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است