اخراج ۸۴ هزار مهاجر غیرقانونی از ترکیه
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۸    ۱۴۰۱/۷/۴ کد خبر: 171411 منبع: پرینت

در سال جاری میلادی، ۸۴ هزار و ۹۹۳ نفر از مهاجران غیرقانونی که عمده آنها افغانستانی هستند از ترکیه اخراج شدند.
به گزارش تسنیم، اداره مهاجرت وزارت داخله ترکیه اعلام کرد که از آغاز سال میلادی تاکنون 84 هزار و 993 مهاجر غیرقانونی از کشور اخراج شده اند.

همچنین اعلام شده که از سال ابتدای سال جاری میلادی، از ورود 219 هزار و 886 مهاجر غیرقانونی به کشور جلوگیری شده است.
طی روزهای 16 تا 22 سپتامبر تعداد 5 هزار 632 مهاجر غیرقانونی بازداشت شده اند که 1534 نفر از آنها تابعیت افغانستان را داشته، 265 نفر پاکستانی و 3833 نفر دیگر نیز از دیگر کشورها بوده اند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجر غیرقانونی
ترکیه افغان
نظرات بینندگان:

>>>   تمام ایشان لندغر ودزد بودند که جاده های ترکیه را مردار و بد بو کرده بودند این لندغر های همجنسبازان بودند تمام روز رقص و لوطی گری ودزدی دیگر کار نداشته اند

>>>   چتیات شماره (۲۰۰۱)!
ملای ماامروز چتیا ت شماره ۲۰۰۱ خودراهمگانی ساخت.
(وقتی باریسمان محکم دست وپای یک حیوان معصوم ومظلوم وبیگناه را میبندید وبایک زانوی تان بالای شکم وباپای دیگرتان بالای کله حیوان گذشته وفشارمیدهید وباتیغ تیز باگفتن ننه کبیر سرحیوان رابریده وخونش رامیریزید خداوندازین عمل صالح شمااگردرروز عیدقربان باشد بی اندازه خوشحال شده وپاداشش اینست که درروز قیامت شما سواربرین حیوان ازپلی که باریکترازموی وتیزترازتیغ است یعنی پل صراط عبورمیکنید).هههههههههه.
ای خوراست میگه،لعنت بردروغگو.
عاقل

>>>   وقتی در وطن خود زمینه حیات و زندگی برایت فراهم نباشد و از خانه و دیار خودمجبور به کوچ اجباری و فرار از ظلم طالبان تروریست شوی ، از کشور های بیگانه چه گله.
هر کشوری که امروز بر مهاجر در مانده و مجبور ظلم میکند فردا فرزندان خاک خودش مهاجر خواهند شد و این بدبختی را تجربه خواهند کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است