خدازدگی افغانستان از کجا آغاز شد؟
امریکا بود که با حضور منحوسش این کشور را به فاسدترین، ناامن ترین، فقیر ترین و خطرناک ترین کشور دنیا مبدل ساخت که اهداف و اعمال زیادی در عقب آن نهفته بود 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۳    ۱۴۰۱/۸/۲۱ کد خبر: 171780 منبع: پرینت

جو بایدن رییس جمهور امریکا به تازگی گفته است که افغانستان یک کشور خدازده است و بارها به آن سفر کرده است، ولی جنابشان نگفت که خدازدگی افغانستان از کجا و چگونه آغاز شد؟

سال ۲۰۰۱ بود که برج های دوگانه مرکز تجارت جهانی در نیویارک هدف حملات گروه تروریستی القاعده قرار گرفت و همین بهانه ای شد که واشنگتن به افغانستان حمله کند و با داعیه تروریسم بعد از اندک مدتی این کشور را اشغال نمود. در واقع ورود امریکا به افغانستان سرآغاز خدازدگی این کشور بود که با رنج ها و دردهای فراوانی مواجه گردید و خون هزاران جوان این سرزمین به ناحق به زمین ریخت.

وقتی به عمق فلسفه خدازدگی افغانستان نظر بیندازیم، این همان ملتی بود که با دست خالی علیه شوروی و انگلیس مبارزه کرد و آنها را شکست داد و اما پای شیطان بود که این ملت را به خاک و خون کشید و اما نامش شد افغانستان خدازده.

شیطان غرب وقتی وارد این کشور شد، تروریسم را نابود نه، بلکه تقویت کرد و نام های مختلفی روی آن گذاشت که بر اساس عدد به ۲۰ رسید و افغانستان شد تولید کننده و صادرکننده مواد مخدر دنیا یا بهتر بگوییم پایتخت مواد مخدر دنیا که مزارع آن از سوی سربازان امریکایی حفاظت میشد.

امریکا بود که با حضور منحوسش این کشور را به فاسدترین، ناامن ترین، فقیر ترین و خطرناک ترین کشور دنیا مبدل ساخت که اهداف و اعمال زیادی در عقب آن نهفته بود. از آن جمله سودآورترین عمل امریکا، صادر کردن تریاک افغانستان به جهان بود و در کنار آن معادن را به شکل وحشیانه ای غارت کرد که اسناد و شواهد زیادی پیرامون آن وجود دارد.

شیطان اما اینک در افغانستان حضور فیزیکی ندارد و اما نیروهای نیابتی اش پابرجا است و هرگونه جنایت را به امر ارباب رقم میزنند که نمونه واضح آن حمله تروریستی در مساجد، مراکز آموزشی و خانقاه ها است. دیپلماسی امریکا است که اینبار داعش به نیابت از امریکا بجنگند و عرصه را بر رقبای قدرتمندش تنگ نماید.

بنابر این گفته های بایدن با آنکه وی یک متوهمی بیش نیست، ولی شیطنت و جنایت های خودش را آشکار میسازد که چگونه بهشتی بنام افغانستان را به جهنم تبدیل کرد.

ثریا افغان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خدازدگی افغانستان
شیطان غرب
نظرات بینندگان:

>>>   از انجا که نام خراسان را به پلان انگلیس به افغانستان بدل کردنند یعنی سرزمین ناله سرزمین درد سرزمین غم سرزمین گریه

>>>   منظور بایدن از آزادی چیست؟
🔹جوبایدن رئیس جمهور ایالات متحده اخیرا در کمپین انتخاباتی خود در ایالت کالیفرنیا سخنانی را به زبان آورده است که انتقادات بسیاری را در میان مردم ایران و همچنین در بین مردم افغانستان که حضور دیپلماتیک – نظامی امریکا را در کشور خود تجربه کرده بودند، داشته است. توهم آزادی بایدن واکنش های بسیاری بهمراه داشته است.
🔹اخیرا آقای بایدن در صحبت های خود اظهار داشته است که ایران به زودی آزاد خواهد شد. وی در بخشی از گفته های خود در منطقه اوشن ساید ایالت کالیفرنیا عنوان کرد که “نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد”
🔹در این نوشته به این موضوع خواهیم پرداخت که آیا امریکا خود یک کشوری آزاد می باشد که سخن از آزادی می زنند و یا خیر.
🔹همچنین تجربه آزادی عنوان شده از سوی بایدن در دیگر ممالک مخصوصا افغانستان چه می باشد.
ثریا

>>>   ثریا افغان !
از بایدن اگر بگذریم چیزی حدود پنجاه سال قبل یک معاون دییس جمهور امریکا به کابل آمده بو. و در برگشت گفته بود که افغانستان کشوری است با ۲۰ ملیون نفوس و ۲۰ ملیون دزد ، یا چیزی شبیه این.
و حالا به لطف زحمت کشی های مردان و تحمل زنان این سرزمین نفوس شده ۴۰ ملیون و تعداد جمعی دزدان چیزی حدود ۴۲ ملیون.
۲ ملیون اظافی به خاطر نقل مکان کاری دزدان منطقوی و جهانی به این سرزمین دزد پرور.
خدا زدگی خو شاخ و دم ندارد.
در انواع و اقسام خدا زدگی دانشمندان اقوال مختلف دارند اما در مورد خدا زدگی افغانستان همه متفق القول هستند که مزمن ترین و بدترین نوع خدازدگی همین خدا زدگی افغانستان است و دلیل شان هم این است که در این کشور خدا زده هر کسی به هر هدفی که بیاید مثل داخل شدن به لانه زنبور است که ۴۰ ملیون دزد نیش دار هم میدزدند و هم میگزند تا فرد فرار کند و آنگاه ۴۰ ملیون دزد دست گدایی به سوی فرد فراری دراز میکنند و طلب خیرات و انواع و اقسام وجوهات.
دزد ملا ، دزد عامی مقتدی
شاه دزدان پیش این دزد مبتدی

>>>   افغانستان از مانی خدا زده شد که قوم یهود پشتون بر این کشور مسلط گردید. از آن زمان نا امروز افغانستان روز خوشی به خود ندیده است. بایدن اگر سخنی درستی گفته باشد همین سخن اوست.

>>>   بلکل درست فرمودید. وقتی در مکتب بودیم اعضای حزب خلق وپرچم در قدرت بودند در اجتماعات ومیتنگ ها وبه اصطلاح خود شان مارش ها که میشد شعار میدادند مرگ برامپریالیزم جهانخوار امریکا. آن وقتها زیاد به این گپ ها فکر نمیکردیم اما حالا که میبینیم واقعآ ان شعار ها واقعیت داشته. امریکا مانند یک لاشخوارتمام گوشت وپوست کشور های ضعیف را خورده ومیخورد وتمام بدبختی چهل سال کشور ما امریکا بوده واست....

>>>   من ایرانی وقتی از شما اصطلاح "شیطان غرب" یا "آمریکای شیطان" رو میشنوم یاد جمله آقای خمینی میفتم که گفته بود آمریکا شیطان بزرگه. درسته که جو ایران علیه آخوند شده ولی بعضی بینش ها و برداشتهای معدود آخوندا برای ایران برکت داشت. لااقل بعد از 200 سال شاهان دست نشانده یا ضعیف دیگه در راس امور نیستن و استقلالی بدست اومد.
باامید افغانستان آباد و سپاس از خواهرانی که ترانه " برای دختر همسایه" رو با سوز دل و از سر مهر و دلسوزی اجرا کردند.

>>>   زندان زنان
ندارد شور وشوق عشق هرگز مرز پایانی
ازل را در ابـد پیوسـته سـازد بـرق نیرانی
همیشه مهروماه در بزم انسان پرتو افشانند
گل افشان میکند دامان شـب را لعل خندانی
وفـا و هـمدلی و مهربـانی گـر شـود دمساز
مـراد دل کنـد درمـان درد و داغ هـجــرانی
پیام وصل اگراز روی اخلاص وعمل باشد
کـند لطـف سـلام دل تـزیین خـوان مهـمانی
زهرسوپا نهی دروازه های عشق دل بازاند
بـرای محرم دل نیسـت لازم قـفـل و دربانی
اگـر احساس دل‏هـا نـشنـود نجـوای رویا را
ندارد فـایده یی هـرگـز جیغ و داد و افغانی
مزن بـرش طلایی تکه هـای شـیـشۀ دل را
که زر عمران نتوان کرد قلب خانه ویرانی
نه دارد داغ غربت غیر سوز آتشین در دل
نمی پـرسـد کسی امـروز احـوال پـریـشانی
سـراغ لانـۀ ویـرانـه ام را کس نمی جـویـد
که در زیـر جـفـای طالـبـانی شـد بـیـابـانی
کبوتررابه چنگ بازوآهو رابه چنگ گرگ
رها کـردند و دادنـد دست ظالم تیغ عریانی
نمی گوید جهان از قتل عام و کوچ اجباری
ز طالـب کـس نـدارد انتقاد تـند و پـرسـانی
وطـن گردیده زنـدان زنـان و مسلخ مـردان
دیگر توهین و قتل عـام انسان نیست پنهانی
خدا ویـران کند کاخ سـتمکاران طالب سـاز
که ویران کرده رویای خوش دخت دبستانی
خدا را نیز بایدن بـر سـر خلـق وطـن کـوبد
عجب فرعون مینازد به تاج وتخت سلطانی
7/11/2022
رسول پویان

>>>   محترمه ثریا افغان!
دوستان لطف کرده اند و هر یک به فکر خود چیز چیزیکه در رابطه به خدا ز د گی افغانستان در فشانی کرده اند. اینک من هم حرفهای. دارم که با دوستان شریک میسازم. الیته باید گفت که کسی ادعا کرده که بخاطر تبدیل نام خراسان به افغانستان ، کسی نوشته بخاطر قوم یهود پشتون ، کسی نوشته بخاطر آنکه بیست ملیون نفوس این کشور دزد است و به همین ترتیب محترمه قریش جان درفشانی کرده اند به عمق فلسفه خدا زد گی افغانستان پرداخته اند و گفته اند با وجودیکه مردم افغانستان با دستان خالی در مقابل انگلیس و شوروی جنگید اما باز هم گویا این کشور را خدا زده است....
به هر حال ثریا جان و دوستان محترم خدمت تان عرض کنم که خدا ز د گی افغانستان در عدم درک دوست و دشمن است. ما تا کنون نه دوست خود و نه دشمن خود را شناخته ایم. و بر اساس پلان دشمنان افغانستان مصروف جنگ‌های قومی زبانی در فضای مجازی استیم. این است خدا زد گی افغانستان که قدم بودم دشمنان افغانستان را خرسند میسازیم.
ثریا جان کاش شما کمی تاریخ افغانستان را مطالعه میگردید تا میدانستید که در جنگ افغانستان و شوروی چند کشور خارجی برهبری امریکا علیه جمهوری دموکراتیک افغانستان کمر جنگ را بسته بودند. کاش میدانستید که چهل و دو کشور جهان به شمول صهیونیستهای اسراییل. علیه نظام جوان صف مقابله را بنام جهاد کشیدند ، کاش میدانستید که امریکا در جنگ چهارده سال نخست 1978—1992 بیش‌تر از یک و نیم هزار ملیون دالر امریکایی کمک نظامی و مالی
از طریق ای اس ای پاکستان به تنظیم‌های تروریستی افغان دادند، از سال 1973تا کنون پاکستان از درک جنگ افغانستان بیش‌تر از پنجاوهفت هزار ملیون دالر از امریکا دریافت کرده است. بیش‌تر از پانزده هزار
عرب ، تروریست برهبری ادامه بن لادن ، چیچین ، تروریست‌ها از سومالیا
در جنگ افغان-شوروی شرکت داشتند.
ثریا جان!!! آنچه من بیان کرده ام یک بخش کوچک از کمکها ی امریکا ، غرب و اعراب میباشد که در جنگ. علیه شوروی مصرف کرده اند . شما راکت‌های استینگر را فراموش کردید که امریکا به گلبدین داد، راکت‌های Sacar20,Sacar 40,Sacar 60، این راکت‌هایی بود که امریکا در جنگ علیه جمهوری دموکراتیک افغانستان بدسترس تنظیم‌های دزد جهادی گذاشت تا بر فرق مردم افغانستان بنام جهاد بکوبند..،،بر فرق مردم بیگناه کابل بر فرق داکتر انجنیر ....
ثریا جان
جای بسیار تاسف و حتی شرم است که افراد با سواد مانند شما بیخبر از حوادث تاریخ است. شما اگر از خلق و پرچم نفرت دارید حق تان است ولی چرا کفر مینویسید کفر همین است که میگویید افغان‌ها علیه شوروی با دستان خالی جنگیدند... شما باید حساب هفت تنظیم دزد پشاور و هشت تنظیم دزد
در وجود حزب وحدت را که نوکران و چاکرای ایران و پاکستان بودند جدا کنید. ...
امروز زنان افغانستان بخاطر حق کار و دختران بخاطر رفتن به مکتب گاهی نزد اروپاییان ، گاهی نزد امریکاییان و گاهی نزد اعراب زانو میزنند عذر میکنند ، تا اگر آنها بتوانند بر طالبان فشار بیاورند تا طبقه اناث به حقوق ابتدایی خود برسد در حالیکه همین کشور ها عامل بدبختی افغانستان اند خدا زد گی افغانستان زمانی آغاز یافت که این کشور ها بنام دموکراسی ، آزادی بیان ، بنام دفاع از اسلام و جهاد در امور داخلی افغانستان مداخله کردند و از پست تربن و دزد ترین شخصیتها چون حکمتیار ، سیاف ، علی مزاری ، ربانی ، مجددی و صد ها ملا و مولوی متعصب و دگر افرادی که شیفته امریکا و غرب بودند حمایت کردند و جمهوری دموکراتیک افغانستان را که در آن اقلیت‌ها ، زنان قدم به قدم به حقوق خود دست میافتند ، مصروف جنگ فرمایشی و فرسایشی کردند...
فوریه کوفی ، شکریه بارکزی و ده ها زن دگر که حقوق ملیونها زن محروم جامعه را به جیب زدند باز هم امروز با استفاده از امکانات بنام زنان بدبخت افغانستان تجارت سیاسی میکنند ...
ثریا جان از شما و از تمام دوستان خواهش می‌کنم که بدبختی های کنونی کشور ما را به گردن مردم بیچاره نیاندازید،و بدینترتیب. امریکا و متحدین داخلی و خارجی اش را تبریه نکنید.
توده های زحمتکش از تمام ملیتها با هم مشکلی ندارند ، مشکل در سطح افراد بلند پایه و چهار تا تاریخ نگار نام نهاد دزد است که این کشور را بنام قوم و قبیله و زبان به نفع پاکستانی ها و ایرانی ها تقسیم کرده اند.
من هیچگاهی ندیده ام که یک کارگر و یا دهقان پشتون که دستان پر ابله دارد با یک دهقان و یا بارکش هزاره یا تاجیک اختلاف قوم و زبان داشته باشد ،، بر عکس افراد ظاهرا روشنفکر و آگاه سیاسی باعث بدبختی این کشور اند و خدا زد گی افغانستان از همین نکته آغاز یافته است.
فخر اهنگر

>>>   ,امریکاه ....کشور ما را به طالب داد

>>>   فخر آهنگر،
زمان تجاوز روس ها من در کابل یودم و شاید خودت هم در کابل بودی.
برعلاوه تمام جمهوریت های شوروی سابق عساکر کشور های شامل پیمان وارسا هم در جنگ و تجاوز بر علیه ملت افغانستان حضور داشتند و شما بخش امریکا و ناتو را بیان کردید و بخش وارسا و شوروی را نه؟؟؟؟
اصل قضیه اینجا است که در هر کجای دنیا اگر یک کشوری بر کشور دیگری تجاوز مستقیم یا غیر مستقیم کند کشور یا کشور های رقیب اش به کمک نیرو های ضد متجاوز میشتابند چنلتکه در همین تجاوز نلتو و انریکا دیدیم که روس و چین و ایران بر علاوه پاکستلن به کمک طالب رسیدند و تا حال بزکشی ادامه دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است