هشدار برنامه جهانی غذا درباره گرسنگی در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۴۰۱/۸/۲۴ کد خبر: 171797 منبع: پرینت

برنامه جهانی غذا با اظهار اینکه خانواده‌ها در سراسر افغانستان تمام امکانات خود را به پایان رسانده‌اند، هشدار داد بنابراین در زمستان پیش‌رو میزان گرسنگی در این کشور افزایش خواهد یافت.
به گزارش تسنیم، دفتر برنامه جهانی غذا در افغانستان در توییتی اعلام کرد پیش از فرا رسیدن فصل زمستان، برای مقابله با گرسنگی 72 هزار تن مواد غذایی را در برخی از دورافتاده‌ترین مناطقی که به دلیل بارندگی و یخ‌بسته‌گی غیرقابل دسترس می‌شوند، از پیش جا‌به‌جا کرده است.

برنامه جهانی غذا در توئیتی دیگر با اشاره به کمک 50 میلیون یورویی اتحادیه اروپا افزود که این کمک به آموزش مهارت‌های قابل فروش برای زنان و مردان آسیب‌پذیر در افغانستان اختصاص داده خواهد شد.
«توماس نیکلاسون» نماینده ویژه اتحادیه اروپا برای افغانستان نیز با بازنشر توییت برنامه جهانی غذا گفته است که این اتحادیه کمک به شهروندان نیازمند افغانستان را از طریق سازمان‌های غیردولتی و سازمان‌های بین‌المللی مانند برنامه جهانی غذا ادامه خواهد داد.

این در حالی است که اداره بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان اخیراً گزارش داده بود که با وجود کمک‌های بشردوستانه به افغانستان، وضعیت اقتصادی خانواده‌ها در در این کشور همچنان وخیم است.
بر اساس گزارش این اداره آمریکایی، حدود 24.4 میلیون شهروند افغانستان برای مقابله با بحران کنونی به حذف وعده‌های غذایی روی آورده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برنامه غذا
گرسنگی افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   کمکهای جامعه جهانی همگیش خرج طالبان و تروریستان میشود خرج مدارس دینی و تربیت انتحاریها میشود هیچ زره ای از کمکها به مردم غریب افغانستان نمیرسد پس لطفا جامعه جهانی برای تقویت تروریستان کمک نکنند که آینده همین تروریستها بلای جان همه جهان خواهد شد نگذارید که این تروریستان به درخت تنومند و ریشه دار و پرشاخه و برگ مبدل شود که زرر آن متوجه همه جهان خواهد بود...
جانعلی فدایی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است