محصولات و تولیدات افغانستان در نمایشگاه هندوستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۴۰۱/۸/۲۵ کد خبر: 171805 منبع: پرینت

در نمایشگاه بین المللی تجارتی هند، افغانستان محصولات و تولیدات مختلف خود را به نمایش گذاشت.

سفارت افغانستان در دهلی جدید در یک خبرنامه اعلام کرد که این نمایشگاه بین المللی شام روز دوشنبه در دهلی جدید، توسط اداره توسعه تجارتی هند برگزار شد. در این نمایشگاه هر ساله محصولات و تولیدات تجارتی هند و کشورهای مختلف جهان را به نمایش گذاشته میشود، با حضور وزیر تجارت هند و مسوولین دیگر افتتاح شد.

به گزارش پژواک، منبع افزوده است، محصولات و تولیدات افغانستان نیز در این نماشگاه به نمایش گذاشته شد. در این محصولات افغانی، انواع میوه های خشک، قالین، صنایع دستی، میوه های تازه، سنگ های نیمه قیمتی و اقلام دیگر توسط تاجران مقیم هند در 22 غرفه مختلف به نمایش گذاشته شده است.

در خبرنامه آمده است، این نمایشگاه بین المللی در مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت و علاوه بر فروش محصولات، به بخش معاملات تجارتی ، شرکت های تجارتی و کارخانه های تولیدی در ایالت های مختلف هند و کشورهای مختلف توجه خاص خواهد شد.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محصولات افغانستان
نمایشگاه هند
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان تمام مواد خام صنعتی شدن،بشمول معادن،منابع انرژی،محصولات زراعتی که غرض صنعتی شدن ضرورت است،را دارد.
فقط یک سیستم آموزشی پیشرفته مطابق معیار های جهانی و سرمایه گزاری های داخلی و خارجی و کوشش مقامات دولتی را درین رمینه ضرورت دارد.
از آغاز تشکیل کشور افغانستان،رهبران این کشور همیش افغانستان را منحیث یک کشور زراعتی قلم داد کردند.
تنها با زراعت نمیشود یک کشور را به طرف رفاه اقتصادی سوق داد.
امروز وسایل تخنیکی در جهان از کمپیوتر و موبایل و دیگر وسایل برقی خانه گی گرفته تا وسایل نقلیه و ترانسپورتی و هزاران وسیله برقی و تخنیکی دیگر،از ده ها و صد ها دلار و ایرو گرفته تا هزران و ده ها هزار و صد ها هزار و حتی میلیون و ده ها میلیون و صد میلیون ،مانند طیاره های بزرگ مسافر بری ارزش دارند.
اگر شما امروز بخواهید که یک طیاره مسافر بری بزرگ را به صد میلیون دلار بخرید،مجبور هستید بیست و پنج فیصد تمام محصولات زراعتی برداشته شده خود را در یک سال در مقابل آن پرداخت کنید.
پس تا زمانی که شما کشور را بطرف صنعتی شدن سوق ندهید،تنها با کشت و زراعت شما نمیتوانید به رفاه اقتصادی برسید.
شما حتی با وجودی که ادعا میکنید که افغانستان یک کشور زراعتی است،اما با وجود داشتن تمام منابع برای کشت و زراعت،بشمول زمین فراوان و آب فراوان،اما باز هم به دلیل عدم مدیریت درست این منابع،نتوانسته اید شکم مردم را سیر کنید و دست تان بطرف جامعه جهانی،غرض کمک مواد غذایی دراز است.
بنأ کوشش کنید علم یاد بگیرید و دانش یاد بگیرید و کدر های برجسته را تعلیم و آموزش بدهید و کار را به اهل کار بسپارید و کشور را بسوی عمران و ترقی سوق دهید.

>>>   بیشترین و نایاب ترین تولید حاکمیت طالبانی انتحاری های بیشمار است، آیا در نمایشگاه هندوستان از انواع و اقسام مختلف انتحاری های طالبانی هم به نمایش گذاشته شده بود؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است