جوان افغانستانی توسط ماموران ایرانی کشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۴۰۱/۸/۳۰ کد خبر: 171837 منبع: پرینت

حامد صدیقی، جوان ۲۰ ساله افغانستانی ۲۶ عقرب توسط ماموران امنیتی ایران در منطقه درگهام قشم با تیراندازی به سرش کشته شده است.
گفته شده است که او "دانش‌آموز نمونه" بوده است، خاکسپاری حامد صدیقی روز یکشنبه، ۲۹ عقرب برگزار شد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوان افغانستانی
ماموران ایرانی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اصل خبر راست باشد باید دید چی کرده؟ شاید مسلح بوده. پولیس بی دلیل بالای کسی فیر نمی کند.

>>>   چرا کشته شد؟؟؟
به خاطر افغانستانی بودن؟؟؟
به خاطر نخبه بودن؟؟؟
به اثر اشتباه یا خطای فردی؟؟؟
شرکت در تظاهرات ایرانی ها؟؟؟
چرا؟؟؟
به چه جرمی کشته شد؟؟

>>>   نفراتی که به ایران مهاجر میشوید لطفا لطفا در مظاهرات شرکت نکنید......

>>>   پلیس ایران با تیر واقعی شلیک نمی کند. فقط در صورتی که به اماکن نظامی حمله شده باشد از گلوله‌ی واقعی استفاده می‌شود. این اغتشاش گران هستند که بعضی آن‌ها از سلاح استفاده می کنند و تیراندازی کور می کنند و طبیعتا ممکن است تیر کمانه کند و بعد از اصابت به ساختمان و آسفالت مجددا به سمت جمعیت برگردد و جان عابرین را به خطر بیندازد.

>>>   ده کشور ایران تا کسی مرتکب کاری غلد نشود هیچ وقت صدمه نمیبند ....

>>>   مهاجران افغانستانی بعید است در راهپیمایی ها شرکت کنند. چون در صورت دستگیری احتمال به خطر افتادن اقامت آن ها وجود دارد. ممکن است حامد صدیقی توسط اغتشاش گران به قتل رسیده باشد‌.
چون بخشی از آن ها تجزیه طلبان و قومگرایان محلی هستند و احتمال این که برای قتل مهاجران انگیزه داشته باشند وجود دارد.
ناآرامی‌های ایران خصوصیات یک راهپیمایی مسالمت آمیز و بدون حمل سلاح را ندارد. اغتشاش گران اکثرا الکل و مواد مخدر استفاده می کنند و حالت طبیعی ندارند. خیابان ها را مسدود می کنند. بناهای عمومی و مساجد را آتش می زنند و فروشگاه‌هایی که حاضر نیستند به اعتصاب اجباری ملحق شوند را غارت می کنند. از همه‌ی مرزها به ایران اسلحه قاچاق می شود و تاکنون قریب به ۱۰۰ نیروی پلیس و داوطلب بسیجی به شهادت رسیدند.

>>>   چقدر در افغان پیپر ،ساندیسی و مزدور حکومتی کامنت گذاشتند!!!

>>>   از شبکه اطلاع رسانی افغانستان انتظار نمی رود با اعتراضات در ایران خویشتن‌پنداری کنند. آیا شما تایید می کنید ده‌ها مرد دنبال ناموس شما بیفتند تا حجاب از سر او بردارد؟ آیا شما تایید می کنید نیروهای پلیس را لخت مادرزاد کنند و از تیر چراغ برق آویزان کنند؟ این صفت قوم لوط هست. بلایی که آمریکا بر سر ایران آورد حتی از جهاد نکاع داعش در سوریه بدتر بود. آیا شما تایید می کنید اغتشاش گران به داخل خانه شما بریزند با ناپالم همه چیز را به آتش بکشند و لباس های زیر زنان را در خیابان بچرخانند و فیلم بگیرند؟ اغتشاش‌گران مورد تنفر جامعه‌ی ایران هستند و شما نباید سرنوشت خود را با اشرار پیوند بزنید. شما وارث مولوی و پیر هرات و ابوریحان و این سینا هستید و شان خود را در حد اشرار پایین نیاورید.

>>>   کمنت آخری را می خوانم وبا خود می گویم مگر میشود که در عصر انفجار اطلاعات، هنوز هم نفرات مغرضی پیدا شوند که بخواهند به چشم حقیقت بین مردمان خاک بپاشند؟!
هرکس که اندک آشنایی با جنبش اخیر در ایران داشته باشد در می یابد که معترضین ایرانی نه به دنبال هتک ناموس دیگران بودند و نه حجاب از سرزنان کشیدند!با مامور مانند خودش عمل کردند!
اما یک سوال از شما کامنت نویس ناشناس که مغرضانه به دنبال مخدوش کردن چهره ملت بزرگ ایران هستید؛ چرا اینقدر از درج یک خبرساده در این سایت برآشفتید؟ و مشتی دروغ مضحک و خنده دار را تحویل مخاطبین می دهید؟
کوچکترین کاری که این سایت وزین می توانست برای مرگ یک هموطن بیگناه خود در غربت انجام بدهد همین انعکاس خبری بود وبس! نه کشوری متهم شد و نه به عملکرد فاجعه بار ماموران استخباراتی شما اشاره ای شد. شاید انتظار داشتید افغان پیپر هم مانند سایت های دیگر بله قربان گوی حکومتهای کشورهای همسایه بشود وکشته شدن این دانش اموز نمونه را به گردن معترضین بیندازد؟!

نکته آخر: با معترضین ایرانی به خوبی آشنا هستم وبا دختران شجاع ایران بزرگ احساس همدردی می کنم، چرا که این خواهران هم کم وبیش با همان مشکلاتی روبرو هستند که ما در افغانستان با آن درگیر هستیم؛ ظلم واجحاف بر زنان ودختران! و با صراحت می گویم؛ تهمت های ناروای شما و همفکرانتان کوچکترین خدشه ای بر شخصیت پاک و آزادیخواهشان نخواهد گذاشت...

لیلا جعفری_تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است