آلمانی ها خواهان بایکوت جام جهانی قطر هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۱    ۱۴۰۱/۹/۱ کد خبر: 171852 منبع: پرینت

حدود نیم آلمانی‌ها خواهان بایکوت جام جهانی فوتبال اند.
مدافعان حقوق بشر اروپایی، خواستار تحریم جام جهانی قطر هستند.
بازی‌های مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر مورد مشاجره است. این کشور عربی با اتهام موارد نقض حقوق بشر مواجه می‌باشد. افزون بر آن از این کشور انتقاد شده است که احتمالاً در مراحل ساخت و ساز استادیوم‌ها، شمار زیادی کارگران جان باخته اند.

براساس یک نظر سنجی، حدود نیمی از آلمانی‌ها خواهان بایکوت مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر توسط حمایت‌ کنندگان مالی و سیاست‌مداران این کشور هستند.
شماری هم نمی‌خواهند مسابقات را در آلمان تماشا کنند.

افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی، نسبت به مساله دیدار اولاف شولتس، صدراعظم آلمان از بازی‌های جام جهانی فوتبال در قطر نیز به دید انتقادی می‌نگرند.
براساس این نظر سنجی دانشگاه هوهنهایم که در آن ۱۰۰۰ نفر شرکت کرده و به روز دوشنبه نشر شد، بیش از دو سوم آن‌ها، این دیدارها را غیرضروری می‌دانند.
یانیک اوربیچ، یکی مسوولان این تحقیق گفت: «همین طور حدود یک سوم اشتراک‌کنندگان دراین نظرسنجی، به دلیل اوضاع نامناسب سیاسی در قطر، مسابقات را تماشا نخواهد کرد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جام جهانی
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   از باختن ارجنتاین و بردن عربستان کرده، کف زدن ملت قهرمان ما به خصوص جوانان و اهالی فیسبوک این ملت جالب، تماشایی و قابل تامل و تفکر است.
چرا این ما، همیشه برای دیگران کف می زنیم ، شادی می کنیم، می جنگیم، می کشیم و کشته می شویم؟
برای پاکستان، برای ایران، برای عربستان، برای روس، برای امریکا، برای انگلیس، برای چین، برای هند، و حتی برای سوریه، یمن، اوکراین و کشمیر!
چرا؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است