دستگیری جنرال افغان در صربستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۴۰۱/۱۰/۹ کد خبر: 172165 منبع: پرینت

پولیس صربستان جنرال افغان را که در فهرست تحت تعقیب بین المللی قرار گرفته بود بازداشت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "کور" روز پنجشنبه گزارش داد که کارمندان وزارت امور داخله صربستان یک جنرال افغان را که در لیست تحت تعقیب بین المللی قرار گرفته بود، در شهر سوبوتیکا در مرز با مجارستان بازداشت کردند.

گزارش شده است که کارمندان گروه مبارزه با مهاجرت غیرقانونی وزارت امور داخله دو مرد را در سوبوتیکا بازداشت کردند، یک جنرال ارتش افغانستان و یک تک تیرانداز که فرانسه قبلاً آنها را به دلیل جرایم جدی و تروریسم در لیست تحت تعقیب بین المللی قرار داده بود.
این روزنامه خاطرنشان می کند که در این عملیات، سلاح و مهمات کشف شد، بیش از 100 مهاجر غیرقانونی از جمله 25 نفر از افراد مورد علاقه سرویس های ویژه بازداشت شدند.

پیشتر آنا برنابیچ، نخست وزیر صربستان گفته بود که از آغاز بحران مهاجرت در سال 2015، 1.5 میلیون مهاجر از خاک صربستان عبور کرده اند و 10 میلیون شب اقامت مهاجر در این کشور به ثبت رسیده است. به گفته نخست وزیر، در حال حاضر حدود 40 درصد از مهاجران صربستان از افغانستان، حدود 30 درصد از سوریه، 8 درصد از بوروندی، 7 درصد از مراکش و حدود 5 درصد از پاکستان هستند. برنابیچ خاطرنشان کرد که در سال 2022 فعالیت های مهاجرتی در بالکان افزایش یافته است. 86000 مهاجر در صربستان در 9 ماه ثبت شده اند که 102 درصد بیشتر از سال گذشته است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال افغان
صربستان
نظرات بینندگان:

>>>   جنرالی که از میدان نبرددفاع از استقلال مملکت فرار کرده باشد باید اول خلع منصب شود و بعد محاکمه نظامی شود.
آتش خاوری

>>>   آنهم جنرال ماشینی بوده است ههههههههه

>>>   از زمان كمونست ها به دينسو همه چيز ماشينى وبى كيفيت جنرال ماشينى، نويسنده ماشينى، استاد ماشينى تحليلگر سياسى ماشينى، اخبار ماشينى، و بلاخره همه چيز ماشينى!!

>>>   سومی
تو هم بی خریطه فیر کردی!!!
" از زمان كمونست ها به دينسو همه چيز ماشينى وبى كيفيت جنرال ماشينى، نويسنده ماشينى، استاد ماشينى تحليلگر سياسى ماشينى، اخبار ماشينى، و بلاخره همه چيز ماشينى!!" در غرب کمونست ها هیچ وقت به قدرت نرسیدند مگر اینجا هم رواج ماشینی است و حتی پیش از ماشینی شدن ما شروع شده بود.
آتش خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است