طالبان تجهیزات حوزه غزنی را به کوچی‌ها فروختند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۷    ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ کد خبر: 172179 منبع: پرینت

طالبان تجهیزات حوزه سوم غزنی را به کوچی‌ها فروخته و پول آن را حیف‌ومیل ‌کرده‌اند.
به گزارش 8 صبح، منابع محلی در غزنی از فروش وسایل و تجهیزات به‌جامانده حوزه سوم امنیتی این ولایت به کوچی‌ها و حیف‌ومیل پول آن خبر می‌دهند.

منابع محلی روز یک‌شنبه، ۱۱جدی، می‌گویند که طالبان حوزه سوم امنیتی در شهر غزنی را از قلعه‌ برگیت که یک مکان شخصی بود، به‌جای دیگری انتقال داده‌اند.
به گفته منابع، طالبان پس از انتقال حوزه به محل جدید، برخی از وسایل و تجهیزات به‌جامانده این حوزه را به قیمت آهن‌پاره به کوچی‌ها فروخته و پول آن را به جیب زده‌اند.
بربنیاد معلومات منابع، سه عراده رنجر نظامی، یک عراده تانک هاموی، سه باب کانتینر و گادرهای ساختمان تخریب شده مسجد حوزه از جمله وسایلی است که طالبان آن را به‌جای ترمیم به قیمت آهن‌پاره به فروش رسانده‌اند.

گفتنی‌ است که بربنیاد کارشیوه‌های ادارات دولتی، وسایل و تجهیزات داغمه یا فاقد استفاده در ادارات دولتی گردآوری شده و در حضور هیأت مشترک پس از داوطلبی به فروش می‌رسد و پول آن به حساب دولت واریز می‌شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حوزه غزنی
کوچی‌ها
نظرات بینندگان:

>>>   "گفتنی‌ است که بربنیاد کارشیوه‌های ادارات دولتی، وسایل و تجهیزات داغمه یا فاقد استفاده در ادارات دولتی گردآوری شده و در حضور هیأت مشترک پس از داوطلبی به فروش می‌رسد و پول آن به حساب دولت واریز می‌شود." فکاهی زهر آگین شروع سال ۲۰۲۳، این جاهلان غلام بچه به این گپ ها چه میفهمند؟؟؟؟
"بربنیاد معلومات منابع، سه عراده رنجر نظامی، یک عراده تانک هاموی، سه باب کانتینر و گادرهای ساختمان تخریب شده مسجد حوزه از جمله وسایلی است که طالبان آن را به‌جای ترمیم به قیمت آهن‌پاره به فروش رسانده‌اند." این میراث شوم اشرار است که با تهاجم به کشور هر آنچه که در دست شان رسید به آهن پاره تبدیل کردند و فروختند. همین اشرار بودند که تانک ها و طیارات جنگی را با مین ها منفجر میدادند و بعد آهن پاره ها را میفروختند. دزدان مافیای "گل بیدین" حتی جنراتور های برشنا کوت را (با قیمت بالاتر از ۱ ملیون مارک جرمنی) به چند هزار کلدار برای بادار های چرکستانیشان فروختند.
داستان ماین پرانی هم جالب بود که در سراشیبی ماین را گور میکردند و بعد تانک را رها میکردن تا از بالای ماین تیر شود!!!!
این مملکت از زمان دزد اول (احمد خان سدوزایی) و اولاده و بعد
دزدان بعدی (محمد زایی) به بعد خیر ندید. چه جوانانی که قربانی دزدی های احمد خان برای غارت معابد هندی ها نشدند واز زمان دزدان دومی این ماییم که قرض دزدی های احمد خان دزد را برای هندی ها پس میدهیم و حال چرکستان میراث خور هندی ها شده است!!!!!!

>>>   طالبان کدام عمل جدید انجام نداده اند که جای شگفتی باشد هر آنچه را که دولت خلقی تهیه کرده بود و هر عضو حزب که مسئولیت استفاده و حفاظت آن اموال را به عهده داشت از آنها مانند مال شخصی خود نگهداری می‌کرد و دروغ هم نیست خورد و بزرگ این کشور شاهد هستند در حالیکه که مسلمان نما های معروف به مجاهدین و مدافع اسلام به پیشانی هر یک آنان تاپه کفر را می‌کوبیدند و آنان را مهدورالدم اعلام کرده بودند آنهم با سوء استفاده از آیات قرآن عظیم الشان و احادیث نبوی اما همه دیدیم که چه جنایاتی نبود که انجام نداده باشند وسایل نظامی از کلاشنیکف شروع تا به وسایل زرهی ، هواپیماهای جنگی و ملکی و سایل نقلیه نظامی ، موشک و غیره را چور و چپاول کرده به قیمت آهن پاره به پاکستان فروختند اینها علاوه بر تجهیزات فابریکه ها و اموال شخصی مردم بود . پس اساس تاراج ثروت های ملی را مجاهدین صاحبانی گذاشته اند که اکنون با صد ها ملیون دالر دزدی در کشور های خارج به عیش و نوش مشغول اند اکنون طالبان هم از سنت خبیثه به جا مانده از آن دین فروشان پیروی می‌کنند کدام بدعت جدیدی ابداع نکرده اند . هر زمانیکه دل ات کوفت کرد به آن وطن فروشان لعنت و نفرین کن . مسئولیت همه ما است که آنان را به دادگاه های جهانی معرفی کنیم و ثروت های غارت شده ملی را به وطن برگردانیم تا هرکسی که قدرت را در دست داشته باشد از این سنت حسنه پیروی کرده و اموال ملی را چون مال خود حفاظت نماید.

>>>   خودی طالبان کوچی است

>>>   به نام فرش کوچی ها را غیر مستقیم مصلح کردند شاید فروشنده وخریدار از موضوع آگاهی نداشته باشند اما این در سر میز در بین اطاق های در بسته صورت میگیرد

>>>   حس ششم یک تعداد طالبان فعال شده و ریزش صفوف و در نهایت شکست و فرار نظام حمارتی را حتمی و غیر قابل جلوگیری میبینند و در نتیجه فکر فردا و پس فردای خود را میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است