هفت هزار داعشی از پاکستان به افغانستان می آیند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ کد خبر: 172271 منبع: پرینت

«مولوی محمد آصف ذاکر» فرمانده لوای دوم سرحدی سپاه منصوری گروه طالبان در ولایت پکتیا، مکتوبی عنوانی آمریت استخبارات و کشف لوای سرحدی دوم و به تمامی قومندانان سرحدی خندق های این گروه" نوشته است که هفت هزار داعشی در حال ورود به افغانستان هستند تا در ولایات شمالی کشور مستقر شوند.
این نامه در ۱۶ جدی نوشته و ارسال شده و روز دوشنبه، ۲۶ جدی در فضای مجازی منتشر گردیده است.

این افراد در ایالت خیبرپشتونخواه پاکستان آموزش دیده‌اند و قرار است به صورت انفرادی و گروهی به داخل افغانستان منتقل شوند.
در این نامه آمده است: "در آن سوی خط فرضی در خاک پاکستان، در روستاهای کوکوخیل، گنده غریی، بیجر و دره میرشالو که پوشیده از جنگل‌اند، سه گروه که یکی از آن‌ها داعش است، به رهبری مسلم کوت‌وال، مراکز آموزشی ایجاد کرده‌اند".
در این نامه توضیح داده شده است، که دو گروه از این افراد، نیروهای نظامی به سبک کوماندو در اختیار دارند و پرچم‌های آنان سیاه است و گروه سوم فقط پرچم سیاه با خود دارد.

مولوی ذاکر شمار نیروهای این سه گروه را هفت هزار نفر ذکر کرده که قصد دارند به صورت گروهی و انفرادی از طریق ولسوالی ازره ولایت لوگر، ولسوالی زازی آریوب ولایت پکتیا، سپینه شکه ولایت ننگرهار و ولسوالی علیشنگ ولایت لغمان وارد ولایات شمالی شوند.
بر این اساس، وی دستور داده که نیروهای استخبارات و کشفی در ساحه مسوولیت خود امنیت را تامین کنید و راه های ورودی را به شدت تحت نظارت بگیرید و کسانی که داخل می شوند را دقیق تلاشی و شناسایی کنند تا جلوی این تروریستان گرفته شود.

پایگاه اصلی لشکر 203 منصوری طالبان در حومه‌ میدان هوایی شهر گردیز، مرکز پکتیا قرار دارد. این لشکر مسوول تامین امنیت در مناطق جنوب شرقی افغانستان است و لوای دوم آن مسوولیت حفاظت از خط مرزی دیورند را به عهده دارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش طالبان
پاکستان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   من گفته بودم و میگویم که چرکستان برای غلامان بازیگوش خود همیشه لاشخور نو در چنته تیار دارد: برای اشرار طالبان، برای طالبان داعش، برای داعش در آینده انگک و به همین ترتیب کلوله سنگک و .......
این رادیو درام تا وقتی ادامه دارد که ما معتاد بهشت باقی بمانیم!!!!
آتش‌خاوری

>>>   این را میگویند جنگ ناخونک.
منبعد در پاکستان حملات انتحاری میشود و دولت پاکستان ،طالبان پاکستانی را مسؤل میدانند و از دولت افغانستان انتقاد میکنند که طالبان پاکستانی در خاک افغانستان هستند.
داعش در افغانستان حملات انتحاری میکند و دولت افغانستان ،پاکستان را مقصر میداند و میگوید که داعش در پاکستان پناهگاه دارد.

>>>   خوش بیایند
۹ بالای ده
۷۰ هزار تروریست طالبانی در کابل حاکم اند و هفت هزار دیگرش هم بالایش
مقاومت ملت افغانستان در مقابل تمام نیرو های نیابتی پاکستان و شرکای جرمی منطقوی و جهانی اش تا آزاد سازی وطن ایستاده اند و با هر رنگ و شکل و شمایلی که دشمن خود را بیاراید فرقی نمیکند ما میرزمیم و نسل اندر نسل ایستاده ایم و ایستاده خواهیم مرد اما از پا نمی افتیم.

>>>   داعش،طالب همه پاکستانی استند،بهتر بگویم پاکستانی ها میایند،

>>>   پاکستانی ها می آیند که تا اشغال خود را تکمیل کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است