"۱۳۶" کودک پناهجو از هتل‌ها در بریتانیا ناپدید شده‌اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۴۰۱/۱۱/۴ کد خبر: 172317 منبع: پرینت

تحقیق نشریه آبزرور: «۱۳۶ کودک پناهجو» بدون همراه از هتل‌ها در بریتانیا ناپدید شده‌اند
تحقیقات هفته‌نامه آبزرور نشان می‌دهد که «ده‌ها کودک پناهجو» توسط گروه‌های تبهکار از هتلی در شهر برایتون در جنوب انگستان که توسط وزارت کشور اداره می‌شود، «ربوده» شده‌اند، این روند ظاهراً در سراسر سواحل جنوبی این کشور همچنان انجام می‌شود.
گزارش این نشریه می‌گوید «حدود ۶۰۰ کودک بدون همراه در ۱۸ ماه گذشته وارد هتل پناهجویان شده‌اند که ۱۳۶ تن آنان ناپدید شده‌اند. بیش از نیمی از آنان، حدود ۷۹ مورد، هنوز شناسایی نشده‌اند.»

آبزرور تابعیت این کودکان را مشخص نکرده است اما در سال‌‌های اخیر شمار زیادی از پناهجویان از ایران و افغانستان از دریای مانش گذشته و وارد بریتانیا شده‌اند که به طور موقتی در این هتل‌ها اسکان داده شده‌اند.
یک افشاگر، که برای یک شرکت پیمانکار وزارت کشور کار می‌کند، و منابع حفاظت از کودکان، مشاهده کرده‌اند که کودکانی در خیابان بیرون از هتل داخل ماشین‌ها انداخته شده و ربوده می‌شوند.
یک منبع گفته است: «کودکان واقعا از بیرون ساختمان گرفته شده، و ناپدید می‌شوند و دیگر خبری از آنان نمی‌شود» که به گفته او «آنها توسط قاچاقچیان از خیابان برده می‌شوند».

آبزرور نوشته است که پولیس بارها به وزارت کشور هشدار داده است که ساکنان آسیب‌پذیر هتل از جمله کودکان پناهجو که اخیراً بدون والدین یا سرپرست خود به بریتانیا آمده‌اند، هدف شبکه‌های جنایت‌کار قرار می‌گیرند.
ایوت کوپر، وزیر در سایه کشور از حزب کارگر، این افشاگری را «واقعا وحشتناک و رسواکننده» توصیف کرد و از دولت خواسته است که نشان دهد چند کودک ناپدید شده‌اند و برای یافتن آنها چه اقداماتی انجام داده است.
او افزود: «سولا براورمن [وزیر کشور] به هشدارهای مکرری که به او درباره تدابیر کاملاً ناکافی برای کودکان تحت مراقبت داده شده است، عمل نکرده است.»
او افزوده «این یک بی‌توجهی کامل وزارت کشور است که در حفاظت از ایمنی کودکان یا سرکوب باندهای خطرناک که آنها را در معرض خطر وحشتناکی قرار می‌دهند، شدیدا کوتاهی می‌کند. وزیران باید فوراً ترتیبات حفاظتی جدیدی را اعمال کنند.»

بی بی سی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کودک پناهجو
هتل‌ها بریتانیا
نظرات بینندگان:

>>>   دولت انگلیس در مشکلات بد اقتصادی قرار دارد و پول خرچی این کودکان هم زیاد، راه خلاصی هم همین بوده است یا قاچاقیان آنها را برای فروش (فرزندی) و یا هم برای پلان بدتر از آن دزدیده اند زیرا افرادی که به اعضای داخلی بدن ضرورت دارند درین مملکت بسیار زیاد است.
آتش خاوری

>>>   👈👈👈 کودکان ربوده یا ناپدید شده را تحت عنوان:
{ نقش (پدر انقلاب های رنگی) در قاچاق کودکان چیست؟ + عکس و فیلم }،
جستجو نموده بخوانید تا از کیف دموکراسی-تروریستی و دالرش خوب لذت ببرید !؟
که همین موضوع واقعا ارزش دیدن را داردو دارد!👉


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است