رهبر طالبان قوانین پاکستان را غیراسلامی خواند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ کد خبر: 172344 منبع: پرینت

ملا هبت‌الله، رهبر طالبان افغانستان، گفته که قوانین حاکم بر پاکستان «غیراسلامی» و «غیرشرعی» است.
تحریک طالبان پاکستان روز شنبه، ۸ دلو، نوار صوتی رهبر طالبان افغانستان را زیر عنوان «نظر امیرالمومنین شیخ هبت‌الله آخوندزاده در خصوص قوانین کفری در پاکستان» با زیرنویس اردو نشر کرده است.
تحریک طالبان پاکستان زمان ثبت این نوار صوتی را مشخص نکرده است.

ملا هبت‌الله در این نوار صوتی می‌گوید که کشورهای غربی و امریکا تلاش می‌کنند در افغانستان «نظام سکولار» به‌وجود بیاورند تا اسلام و حکومت را از هم جدا کنند.
به باور او، در صورت به‌وجود آمدن حکومت سکولار در افغانستان، «اسلام در مدارس خواهد ماند و بیرون از مدارس اسلام وجود نخواهد داشت.»
ملا هبت‌الله افزوده است: «اگر مجاهدین ضعیف شدند در حقیقت قانونی عملی خواهد شد که حالا در پاکستان حاکم است.»
رهبر طالبان در سخنانش از کتاب مفتی تقی عثمانی، روحانی مشهور پاکستانی، نیز یاد می‌کند و می‌گوید که در پاکستان «قانون انگلیس» حاکم است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبر طالبان
قوانین پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   غرت

>>>   این بیانیه قبل از ورود طالبان به افغانستان بود و زمانی بود که طالبان از طرف پاکستان تحت فشار بودند که باید طالبان به مذاکرات دوحه با دولت افغانستان بروند .زیرا این پیشنهاد از طرف دولت امریکا به پاکستان داده شده بود.اما رهبر طالبان با این پیشنهاد پاکستان مخالف بود.
او در آن زمان فکر نمیکرد که این مذاکرات منتج به تسلیم دهی دولت افغانستان به طالبان میشود،ورنه مخالفت نمیکرد. او فکر میکرد که دولت امریکا و پاکستان میخواهند که طالبان با دولت افغانستان مذاکره کنند و یک دولت مشترک ایجاد کنند.

>>>   سگ پاچه صاحب اش را دندان گرفت!!!!
آتش خاوری

>>>   لاش خواران همه درنده است فرق ندارد نامش چه با
شد ازگرگ مارعقرب کرکس
پاکستان شیطان است چپاوالکر چرسی
طالبان شیاطین است سیه دل آدم کش...

>>>   چوب خدا صدا ندارد،پاکستان ای طالبان را برای کشتار مردم بی گناه افغانستان تربیه کردند ،بلاخره اتش که در افغانستان در دادن دامن خود پاکستان های خبیث را گرفت، خلاف احکام دین اسلام دختران ما را از تحصیل بازداشتند،شرایط را چینن بالای مردم ما تنگ ساختن که همه از جوان ،سالاخورده و کودکان مارا از زنده گی نامید کردند،

>>>   خیلی عالی . اگر پروسه ای مداخلات لفظی در امور پاکستان همچنان ادامه یابد بدون شک ، مردم افغانستان زود تر از حاکمیت طالب رهایی می یابند ولی یک ترس وجود دارد و آن اینکه چه تضمینی وجود خواهد داشت که باز همان اش و همان کاسه نشود باز دوران دزدان و مافیای کرزی و غنی تکرار نگردد، ... باز در هر کوچه و پس کوچه پورتریتهای شش متره احمد شاه مسعود ، گلبدین و عبدالعلی مزاری و احمد مسعود ، دیوار های شهر را پر خواهد نکند ، نام هر کوچه و پس کوچه بنام جهادی های که در چپاول سال‌های نود دست داشتند گذاشته خواهد نشود .باز همان آواره گی ، باز همان جهل و نادانی بدتر از طالب، باز همان معلمان و مکاتب تخیلی ، باز ....
ستار خان

>>>   الله گل دانه دانه دانه دانه
هیبت جان قار کده نمیایه خانه
عروس جان قار کده سر شوی خود
مگراز زدن بمب اتم پاکستان خبر نداره
یک اتم به هیبت جان بس باشه امروز
دیگر هیچ دم خود شورک نمیته.
هههههههههه بیخی جنجال زیاد شده
بیخیال زی جبروت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است