آمریکا جنگ جدید نیابتی را در منطقه آغاز کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ کد خبر: 172373 منبع: پرینت

آمریکا با همکاری اسلام‌آباد جنگ نیابتی جدیدی را در منطقه آغاز کرده است.
به گزارش تسنیم، «محسن داور» عضو پارلمان پاکستان اظهار داشت استراتژی اشتباه این کشور در قبال افغانستان سبب شده تا گروه‌های تندرو در مناطق قبایلی پاکستان قدرت بگیرند.
رهبر جریان دموکراتیک ملی پاکستان با اظهار اینکه تحریک طالبان پاکستان در کنترل دولت پاکستان است، افزود اسلام‌آباد تحریک طالبان پاکستان را برای ناامن ساختن مناطق قبایلی ایجاد کرده است.

داور که از سران جنبش تحفظ پشتون‌ها نیز هست، ادامه داد آمریکا با همکاری پاکستان جنگ نیابتی جدیدی را در منطقه آغاز کرده است.
وی با اظهار اینکه سیاست معیوب پاکستان در قبال افغانستان طی 40 سال گذشته این کشور را در آستانه نابودی قرار داده است، افزود: تا زمانی که دولت طالبان وجود داشته باشد، برقراری صلح (در پاکستان) ممکن نخواهد بود.
داور همچنین هشدار داد پیش از اینکه خیلی دیر شود، اسلام‌آباد باید سیاست خود در قبال افغانستان را اصلاح کند، زیرا به گفته او در غیر اینصورت، عملاً آنچه در افغانستان اتفاق افتاد در پاکستان رخ خواهد داد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
جنگ نیابتی
نظرات بینندگان:

>>>   جالب.
حتی اگرصرف همینقدرمیدانستیم که کشتن صواب نه بلکه رحم کردن صواب دارد.شاید بیرحمانه سرحیوانات رابریده وان راپوست کرده ودریگ انداخته وجوش داده زهرجان نمیکردیم.
عادل

>>>   الهی پاکستان نابود شود. این کشور تروریست پرور و خبیث.

>>>   👨‍🎓👩‍🎓👈 به توجه محسن داور و منظور پکتین از قوم پشتون مردم تروریست-انتحاری:
شما همواره در هر گفتمان سیاسی و نظامی یک لفظ از نام پختون/پشتون را که یاد کرده و میکنید.
اما در اینجا از مجرمی پختونیستی ات شرم یا ننگ کردی؟
یا جرم خودت و مجرمین قوم پختونخاهی/پشتونیستی اترا باپرده و پنهان میکنی؟

چرا نمی گویی که ما مردم ( پختونها/پشتونها با توکل به کافران و پول خیرات شان )، ملعون خدا گشته ایم و با متکی به انگلیس-امریکا شیطان بزرگ، جنگ وحشی-فطرتی-سرکشی ذاتی و نیابتی خود ما را بر ضد مردم و مناطق فارسیزبانان و ترکتباران از دور پدرکلانم مومند و نادرخان ۱۴۰ سال قبل آغاز کرده بودیم که هنوز هم جریان دارد!؟
و تعدادی هزاره فارسیزبانهای که از سبب قتل عام و هجوم پدرکلانای ما پختونها، از افغانستان سابق به کویته پاکستان که پناه آورده بودند،
همین چند سال پیش ما نواسه های قاتل-سرکش پختون، نواسه های پناه آورندگان مهاجر فارسیزبانان را در کویته به ظلم حیوانیت-انتحاری خود قتل عام کردیم !؟!

و حالا من محسن داور با منظور پکتین - ما قوم پختون/پشتون/افغانیت (در مساجد در مکاتب در شفاخانه ها ..... در پاکستان در کشمیر در مرز ایران در افغانستان) هنوز هم در سرکشی شرارت غارت جنگ خونریزی ترور و انتحاری لگیا و مصروف بوده و هستیم !!؟
که حالا به رهبری آمریکا و غلامی ما گروه پختون-طالبان تندرو (از آکورد ختک-پختونخواه-کویته-وزیرستان خوست قندهار ...)، به نام دین اسلام و طالبان در کشمیر پاکستان ایران و افغانستان خونریزی و شیطانت و خون خرابه را شروع و راه انداخته ایم.

و تا زمانیکه ما گروه طالبان پختون/پشتون/افغانیت/شیطانیت، در گمراهی خوارجی سرکشی وحشت حیوانیت ترور...و انتحاری لگیا مصروف و وجود داشته باشیم
برقراری صلح امنیت اسلامیت و برادری در پاکستان افغانستان ایران و کشمیر ممکن نبوده و نیست، ما باید با سلاح کیمیایی و اتوم اگر کشته و اصلاح گردیم و یا نابود و از بین برویم!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است