آلمان: برخی از پناهجویان مجرم اخراج می شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ کد خبر: 172377 منبع: پرینت

نماینده آلمان در امور مهاجرت که به تازگی به این مقام منصوب شده است، درنظر دارد که در بخش تنظیم اخراج مهاجران مجرم و غیرقانونی به گونه جدی تر تلاش کند.
یوآخیم شتامپ، سیاستمدار حزب لیبرال دموکرات آلمان (اف دی پی) در برنامه «مجله صبحگاهی» که در کانال یک تلویزیون عمومی آلمان «ای ار دی» نشر می‌شود، گفت، می‌خواهد به این منظور با کشورهای مبدا همکاری نزدیک تری داشته باشد. زیرا بسیاری از آن ها از پذیرش مجدد مهاجرانی که قرار است اخراج شوند، خودداری می‌کنند.

یکی از دلایل این است که بسیاری از مهاجران به صورت منظم از آلمان برای اقارب شان در کشورهای مبدا پول می‌فرستند. این مبالغ برای مردم در محل یک حمایت مالی مهم به شمار می آیند. به گفته او، این کشورها منافع اقتصادی مشخصی دارند و اخراج پناهجویان در تضاد با این منافع قرار دارد.
شتامپ در ادامه گفت: «این که کشورهای مبدا شهروندان شان را دوباره پس بگیرند، (برای ما) یک وظیفه طولانی مدت است.»
او افزود که همزمان می‌خواهد، مهاجرت قانونی به آلمان را تقویت کند.

این سیاستمدار ۵۲ ساله که کارش را از روز چهارشنبه به عنوان نماینده با صلاحیت گسترده آلمان آغاز کرد، در نظر دارد که به مهاجرت به آلمان، نظم بیشتری بدهد. یوآخیم شتامپ همچنان می‌خواهد که در روند پس فرستادن پناهجویان رد شده به صورت موثر نیز تلاش کند.
شتامپ در ایالت نورد راین وستفلن تا ماه جون سال ۲۰۲۲ به عنوان وزیر، مسئولیت پناهجویان و ادغام آنان را نیز به عهده داشت.

پس از این که دوره اشتراک حزب لیبرال دموکرات آلمان در حکومت به پایان رسید، این حزب خواهان این شد که منصب نماینده ویژه در معاهده مهاجرت به اشتامپ داده شود. در قرارداد حکومت ائتلافی در مورد ایجاد این منصب توافق نیز حاصل شده بود.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
پناهجویان مجرم
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا بزرگان بجاگفته اند که دو تربوز راهمزمان نمیتوان در یک دست گرفت.
میدانید،این دوتربوز یکی تدین است ودیگری تعقل.
مثال:انتحاردرداخل مسجد وبه خاک وخون کشیدن ۲۰۰ نفرنمازگذار به ارزوی پوچ رفتن به بهشت خیالی،نوشیدن شراب انطهوروهمخوابه شدن با حور.
واه واه دگه چطورهستی؟
بدرالدین بدر

>>>   بدرالدین جان به نظر من آلمان حق دارد مهاجرین ریش کل ونکتائی دار را بیرون کند چون با این ریش کل ونکتائی می ترسد آلمان را هم سقوط ندهند هههههههه
آریا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است