مجاهد: با ما از روی عاطفه انسانی برخورد کنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۲    ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ کد خبر: 172411 منبع: پرینت

همزمان با پخش گزارش‌هایی درباره بسته شدن بعضی سفارت‌ها در کابل، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان روز دوشنبه در توییتی از «کشورها» خواسته است که «از روی مرحمت و عاطفه انسانی» برخورد کنند.
آقای مجاهد تاکید می‌کند که «فشار، ایجاد تشویش و خواست‌های مداخله‌گرانه به نفع هیچکس نیست.»

پیش از این گزارش‌هایی درباره بسته شدن دروازه برخی از سفارتخانه‌ها به شمول سفارت عربستان و امارات متحده عربی در کابل در رسانه‌ها منتشر شده بود.
هنوز وزارت خارجه این دو کشور در این باره به طور رسمی ابراز نظر نکرده‌اند با این حال سخنگوی طالبان روز یکشنبه به رسانه‌ها تایید کرد که دیپلومات‌های عربستان سعودی «به طور موقت» کابل را ترک کرده‌اند.

ذبیح‌الله مجاهد روز دوشنبه در توییتی نوشته است: «پیشرفت و اعتمادی که از راه تفاهم، گفتمان و تماس‌های مثبت و متواتر به دست می‌آید،‌ از طریق تحریم،‌ محروم ساختن و سیاست تحمیلی به دست نمی‌آید.»
او افزوده است «باید با امارت اسلامی و مردم افغانستان روابط را گسترش داد بیش از این ملت را نرنجاند. چون سیاست‌های زور، تحمیل و فشار چندین بار آزموده شده و نتیجه مطلوبی نداشته است.»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجاهد
عاطفه انسانی
نظرات بینندگان:

>>>   با انسان ها می شود با عاطفه صحبت کرد ولی گروه‌های تروریستی که جز انسان به حساب نمی آید. کسی که تمام هم و غمش کشتن و افجار و انتحار دیگران است به چه روی باید نام انسان نهاد؟!

>>>   هر اوجی زوالی دارد
تا ابد در اوج ماندن است مهال
دست یافتن بر مهال باشد خیال

>>>   سخنگوی طالبان چه شعرمزخرفی میسراید:
فرد :
ما {طالبان}باملت از روی حق ستیزی وشیطانی برخورد میکنیم.
شما { کشور ها } با ما ازروی عاطفه انسانی برخورد کنید .
شاعر حقگو کابل

>>>   مرحمت و عاطفه انسانی را طالب از چه وقت یاد گرفته است یاد تان رفته مه از سر مردم توب فوتبال جور کردید و انتحاری ها یاد تان رفته است آنوفت شما بالای مردم بیگناه مرحمت و عاطفه انسانی تا به امروز نشان ندادید حالا از دیگردان به گفته شما ها کافر هستند انتظار دارید

>>>   طالبان از کفار هم پول گدایی میکنند و هم عاطفه و مهربانی ، آن هم از کفار.

>>>   عاطفه انسانی؟!
پناه برخدا طالبان و عاطفه انسانی؟

>>>   آقای مجاهد!!!!
آیا امارت اسلامی شما با مردم افغانستان به اساس عاطفه و مهربانی انسانی و اسلامی عمل کرده است؟؟؟؟؟؟؟
اول باید یک تعریف مهر و تایید شده از جانب امیر طالبان از عاطفه انسانی و بعد عاطفه اسلامی ارایه کنید که منظور شما از عاطفه چیست و بعد با پسوند های انسانی و اسلامی اش توضیح فرمایید.
از ۶۶۶۶ آیه مبارکه قران پاک شما به چند آیه از سوره نور و احزاب و نسا چسپیده اید و به اساس فکر خود و رای خود و بر خلاف تمام عالم اسلام و کشور های اسلامی و ملا ها و مولوی ها و علمای جهان اسلام قراءت خود را از این آیات بر مردم افغانستان تحمیل کرده اید در حالیکه یک اصل عمده از چهار اصل قبول شده در فقه حنفی اجماع امت است و جمیع علمای جهان اسلام در تمام کشور های اسلامی مخالف نظرات و برداشت های امارت شما هستند.
شاید بگویید که برای امارت در قدم اول قران و بعد حدیث و در مقام سوم اجماع است اما از یاد نبرید که اجماع امت یا اجماع علمای امت معنی اش همفکر و هم نظر بودن جمع قریب به اتفاق علمای مسلمان بر سر یک فتوی بر اساس قران و حدیث است در غیر آن مفهوم ندارد.
به هر حال تا زور دارید آب تان سر بالا میرود و وقتی ازور افتادید آب دوباره به مسیر اصلی خود بر خواهد گشت و این تجربه را امارت شما از گذشته دارد.

>>>   👨‍🎓👩‍🎓👦👈 به توجه آغای ذبیح... مجاهد!
ما ملت رنجدیده از قبل امید پناه و توکل مانرا به ( مالک خالق و خدای ) بنده-کارمندان سفارت ها کرده ایم.
ما ملت زجردیده ... و شکنجه شده، کدام حاجتی از سفارتها طلب نداریم.
لطفا ما را شریک عذر التماس و مرحمت سفارتی تان نسازید،
که ما مردم از عمل شرک تحمیلی و لعنت شدن سخت بیزاریم.!

>>>   کلمه عاطفه و هرحمت به دهن کثف شما راست نمیاید،چون شما سالهاست مردم بی گناه مارا با انتحار و انفجار از بین بردین،و ظلم نیست که بالای مردم نکرده باشید.پس وقت از برخورد انسانی گپ میزند یک بار به گریبان خود کنید که رفتار شما حتی به قالب ظلم راست نمیاید چون از ظلم هم بایدکلمه بدتر باشد که برای جنایات شما استفاده کرد،

>>>   یک سوال آزاقای مجاهد چراخودتان بامردم خودتان باعطوفت رفتارنمیکنید رنجاندن ملت برای شما فقط خوب است

>>>   در بالاتر از یک ربع قرن شما طالبان محترم
شما ظالمان محتشم شما جنایتکاران یلدرم( از ۱۹۹۵ تا ۲۰۲۳ ) به تړ,ړ های دسته جمعی، قتل های انفرادی شامل علمای دین دانشمندان ، کاسبین، تحصیل کردگان و مردم عادی ---تخریب وویرانگری مساجد وحریق مساجد وقرآن و کتاب ، تعمیرات ، پل ها و سرک ها شفاخانه ها مکاتب و مراکز عام المنفعه ، قطع راه ها ترویج و تشویق وکشت مواد مخدر چون تریاک و قاچاق در سطح بین المللی و ده ها جنایات دیگر پرداختید وباالاخر حق مردم را در صلح و انتخاب حکومت داری و عدالت سلب و با دکتاتوری پرداخته اید.
از کدام عاطفه انسانی تعجب آورانه گپ میزنید و با تعریف خود از قراءت اسلامی که کارهای شما به اتفاق و اجماع جهان اسلام رد شده است خود را بر مردم مسلمان و عاجز افغانستان تحمیل کرده اید. قدرت های شیطانی و طاغوتی را دوست گرفته اید وبا مردم عاجز افغانستان دشمنی میکنید. موسسات علمی و دانشگا هارابه روی نصف نفوس ملت بسته ایدواقتصاد را به زمین زده اید و ... ووووو . حتی در هدایات و شریعت حضرات مسی. و عیسی تحصیل علم حکم و تشویق شده است. ادیان غیرسماوی هم ......
به این بیان توجه فرمایید:
ز صحبت دوستی به رنجم که اخلاق بدم حسن نماید.
کومخالف راستگوی روشن نهاد تا عیب مرا به من نماید .
مجتمعی از دانشجویان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است