روابط نامشروع طالبانی در سفارت افغانستان در تهران
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۷    ۱۴۰۱/۱۲/۱ کد خبر: 172488 منبع: پرینت

ما شما و برادران امارت اسلامی را بسیار بالاتر از آن می دیدیم که به ناموس مردم دست درازی کند. ما انقدر خوشحال بودیم که با آمدن امارت اسلامی کشور مان کمی نفس آرام می کشد... ولی متاسفانه اینگونه نبود... دلم بسیار پراست... نمیدانم چه بگویم و از کجا بگویم....

قانونی در سفارت افغانستان- تهران از قدیم بوده و همچنان هم پا برجا است مبنی برا اینکه اگر کارمندی یکی از اعضای خانواده اش در سفارت مشغول به کار باشد یکی از آنها ختم وظیفه می شود.
همانگونه که دختر آقای همرزم از کار برکنار شد. دختر آقای قاضی نادمی هم از سفارت بیکار شد. آقای افضلی و.... با آمدن طالبان در سفارت و حمایت مفتی نورانی از خانواده ... که خانمش در سفارت کارمند هست ... طبق گفته ها و رفت و آمدهای مفتی نورانی با خانم .... که زن آقا ... می شود روابط... دارد و در دفتر ایشان برای دلبری و عشوه گری رفت و آمد میکند تا در سمت خودش باقی بماند.

طبق قانون افغانستان دوشخص از یک اعضای خانواده در سفارت نمی تواند مشغول کار باشد ولی این خانواده همچنین هردویشان در سفارت مشغول کار هستند.
یکی رفت و آن دولت دیگر آمد، بد رفت و بدتر آمد
ناگفته نماند آقای ... مدرک دیپلم هم ندارد! ولی با حمایت طالبان قدرتی برابر با سفیر سلیمانی در سفارت دارد.

من یکی از کارمندان باسابقه سفارت افغانستان در تهران بودم- بنده به دلیل اینکه پدرم در آنجا مثل خودم کار میکرد مرا از کار بیکار کردند. بعضی از کارمندان همچنان دو نفر از اعضای خانواده شان در سفارت مشغول به کار بودند مثل آقای بصیر تمنا که خانمش خانم احمدی هم همزمان با ما در سفارت کار میکرد.

علت اخراجی خودم را از سفیر وقت جویا شدم، با خونسردی گفتند ایشان برادر آقای تمنا کاندید ریاست جمهوری هستند! بعد از مدتی امارت اسلامی روی کار آمد که آقا مفتی نورانی هم در سفارت مشغول به کار هستند و چند نفر دیگر... مفتی نورانی که در سفارت یک دیپلمات است با خانم ... رابطه هایی دارد و از ایشان حمایت میکنند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روابط نامشروع
سفارت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   گور و گردن راوی
انسان دارای غریضه است ، فرق نمیکند که کی است و چی است و در کجا است و چرا است.
اما ادعای رابطه آنچنانی یک ادعای بزرگ با بار حقوقی است.
اگر خانم ... سکوت کنند شاید گمانه زنی ها در مورد شان بیشتر شود ، در غیر آن باید ادعای اعاده حیثیت کنند و طرف را به محکمه بکشانند.
میماند نقض قانون در سفارت ، باز هم امکان تهیه اسناد و شواد و ارایه آن به مراجع وزارت خارجه راه حل است.
ما اگر خبر شویم یا نشویم چیزی تغیر نمیکند.
د

>>>   سفارت افغانستان از قبل محل فحشا بود
کسی نیست بداد مردم برسد
تمدید پاسپورت معضل بزرک شده

>>>   هربار که به سفارت در تهران برای انجام کاری ضرور می روم نفسم می گیرد وضربان قلبم بالا می رود. رفتار وبرخورد نفراتی که در انجا وظیفه دارند بسیار زشت وناپسند است. روابط مافیایی در سفارت بر کسی پوشیده نیست و در زمان جمهوریت نفری وابسته به دارودسته غنی با گروهش برای خود حکومت می کردند وبرای انجام دادن کمترین کار علنا درخواست رشوت داشتند و فساد به مرتبه ای رسیده بود که همان شخص بلندمنزلی در خیابان پاسداران کرایه کرده بود ودر ان جا بساط فسق وفجورمهیا میشد وبیاد دارم که از سوی تنی چند از مراجعین به خاطر دست اندازی به ناموسشان شکایت کرده بودند. که یکی از آنها ازفامیل دور ما بود و شکایتش تا دادگستری ایران هم رفته بود که با وساطت چندنفری که تطمیع شده بودند پرونده بسته شد وما منتظر بودیم که در نظام جدید به دلیل ادعای دین ومذهبی که طالبان دارند اوضاع کمی رنگ اسلامی انسانی به خودبگیرد اما افسوس که این تازه واردین ازهمان راهی میروند که آن فاسقان رفتند. طالبان اگر شعار نمی دهند وخواهان تغییر بنیادی استند از همی سفارتخانه شروع کنند که داخلش منحیث فساد اداری واخلاقی ورشوت خوری بسیار به افغانستان شباهت دارد.

>>>   بدترین مردم هر کشوری در سفارت هایش کار می کنند.
من حتی یک آدم خوب در سفارت های افغانستان، پاکستان و ایران ندیده ام.

>>>   این راهزنان همان مفسدین حکومت دزد ها برهبری اشرف عنی هستند نه امارت !
غ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است