دانشگاه ایرلند به دختران افغانستانی بورسیه میدهد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۴۰۱/۱۲/۱۸ کد خبر: 172612 منبع: پرینت

دانشگاه ام‌ای‌سی در شهر لمیریک ایرلند کنفرانسی در مورد زنان و آموزش برگزار کرد که در آن وضعیت آموزش زنان و دختران در افغانستان بررسی شد.
این دانشگاه به نشانه حمایت از آموزش دختران گفت که به زودی جزییات برنامه بورسیه تحصیلی برای دختران افغان را اعلام می‌کند.

در این کنفرانس، چهره‌های برجسته‌ای از افغانستان و ایرلند به صورت آنلاین و حضوری شرکت کردند و همبستگی و همدردی خود را با زنان و دختران افغانستان اعلام داشتند.
آن‌ها مسایل و چالش‌های آموزشی زنان در افغانستان را بررسی کردند.

دانشگاه ام‌ای‌سی برای حمایت از زنان و دختران افغان پرچم سه رنگ افغانستان را در مقابل این دانشگاه به اهتزار درآورد.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانشگاه ایرلند
دختران افغانستانی
نظرات بینندگان:

>>>   خدا کند مثل همیشه نمایشی و تبلیغاتی نباشد!!!
آتش خاوری

>>>   غلط فهمی افغانی.
مهاجری بعدازگذشت بیست سال به یاد وطن برمیگردد به اغوش پرمهر وطن به زیارت دوستان واقارب. در اولین ساعت ورود به کابل متوجه وحشت وناامنی واشفتگی میشود وازدوستش میپرسد(ناجوان درتیلفون گفتی همه جا ارامی است)،مگر ارامی همینطور است؟ رفیقش درجواب میگوید(ناجوان خودت من درتیلفون گفتم همه جا حرامی است، سیل کودرهرچارراهی ده نفر سلاح به دست ایستاد است،اینکه توغلط شنیدی گناه من چیست؟)
عاقل

>>>   اسلام علیکم و رحمت الله و برکاته! من دانش آموز افعان هستم امسال صنف دوازده شدم میخواستم کانکور بخوانم و داکتر شوم خیلی پیشرفت کنم و مصدر خدمت به فامیل و کشور عزیزم شوم. من هیچگاه رسیدن به هدف ام را بعید نمیدانم چون من یک زن شجاع و توانای افغان هستم خیلی مشکلات را پشت سر گذاشتم و مطمئن هستم که این بن بست ها را نیز پشت سر خواهم گذاشت. از کسانیکه چنین راه ها را برای زنان رنج دیده ملت ام باز میکنند سپاس گذارم و از خداوند متعال برای شان سعادت و خوشبختی تمنا دارم.
پیام من برای هر زن افغان اینست که هیچگاه از ضربات نفرت انگیز شیاطین نترسید چون شیطان هیچگاه پیروز نشده و نخواهد شد.
والسلام
باحرمت:بانوی افغان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است