رسوایی جنسی نواسه گلبدین (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۸    ۱۴۰۲/۱/۲۵ کد خبر: 172841 منبع: پرینت

این روزها سروصدای رسوایی اخلاقی عبیدالله بهیر، نواسه گلبدین و پسر غیرت بهیر، در شبکه‌های اجتماعی بلند است که بیماری جنسی سفلس را به زنی منتقل کرده و مریض‌بودن‌اش را از وی پنهان کرده است. زن امریکایی‌ای برعلاوه نشر یکی دو عکس برهنه عبیدالله بهیر، جریان مکالمه خود با این مفلوک‌بچه و پدر مفلوک‌تر از خودش غیرت بهیر را نیز پخش کرده که در آن با گلوی پربغض گریه و گلایه دارد.

جریان گفتگوی تلفنی زن امریکایی با عبیدالله بهیر:
«- زن امریکایی: عبید، به من بگو، آیا او [زن عبید] می‌داند؟ آیا پس از ابتلا به سفلس (Syphilis) با او رابطه جنسی داشتی؟ آیا داشتی رابطه جنسی با او؟
- عبیدالله بهیر: آیا می‌خواهی با جملات بی‌منطق‌ات با من صحبت کنی؟
- زن امریکایی: بلی، تو درست می‌گویی. دیگر نمی‌خواهم به این گفتگو ادامه دهم. می‌دانم که تو هیچ‌گاهی گناه‌ات را نمی‌پذیری. برو لعنتی، گمشو!»

و سپس مکاتبه زن امریکایی با‌ غیرت بهیر:
«- زن امریکایی: «حقیقت! یگانه چیزی که از پسرت خواستیم این است که به حقیقت اعتراف کند. این تنها کار آبرومندانه‌ای است که می‌تواند انجام دهد. پسرت در مورد من به تو دروغ گفته‌است و تو مرا بلاک کردی. زندگی‌ام برباد رفته است، من از این بیماری تا آخر زندگی رنج خواهم برد. تو هم از این بیماری آسیب نمی‌بینی ولی خانم پسرت خواهد دید.
اگر من دخترت می‌بودم و نزدت آمده می‌گفتم که مردی مرا وادار کرد عاشق‌اش شوم و قول داد تا آخر عمر با من بماند. از عبید پرسیدم که آیا می‌شود ما از خود اولاد داشته باشیم، چون همیشه در زندگی می‌خواستم خانواده خودم را داشته باشم. او می‌آید و با من رابطه جنسی می‌گیرد، مرا وادار می‌کند دروغ بگویم. با عزت و وقارم بازی کرده و به‌خاطر وی مجبور شدم دروغ بگویم...»

این نواسه راکتیار -قصاب کابل و افغانستان- که با تحصیلات عالی خارجی در دانشگاه های اسلام‌آباد و آسترالیا در «دانشگاه امریکایی افغانستان» مضمون عدالت انتقالی را به محصلان رشته اعمار صلح تدریس می‌کرد و برای روزنامه‌های معتبری مثل «گاردین» هم با فاضل‌فروشی‌های عق‌آور یک اخوانی‌زاده گلبدینی مقاله می‌نویسد، اکنون چهره بره‌گک قربانی را به خود گرفته و در صفحه توییترش ادعا کرده که تمام این اتهامات از جانب یک افغان-امریکایی برنامه‌ریزی شده و علاوتاً خانواده وی را نیز تهدید کرده‌است.

البته این نخستین و مطمیناً آخرین قضیه رسوایی‌های اخلاقی و غیراخلاقی اخوان‌زاده‌ها نیست. در‌حالی‌که اینان بر دخل دکان دین نشسته و بر دیگران آیت و حدیث می‌فروشند، خود و خلف‌شان در خفا و پیدا شنیع‌ترین جنایات اخلاقی را مرتکب شده که فقط شمه‌ای از آن در اثر کدام تصادف عجیب و غریب یا رقابت‌های درونی به رسانه‌ها درز می‌کنند. هرچند، «حزب اسلامی» و «جمعیت اسلامی» هنگام سگ‌جنگی‌های تنظیمی بی‌شمار انسان‌های بی‌گناه را فقط برای سر لچ گشتن یا معلم بودن کافر گفته سر می‌زدند، ولی پسان دیدیم که چگونه «جوانه‌مرگی» ربانی در دبی نیم‌چه مودل می‌برآید و پسرش غرق الکول در صفحات اجتماعی نشرات زنده راه می‌اندازد. پسر گلبدین با نیکرک کوتاهش در خارج می‌خرامد و نازدانه مسعود با کرتی چندصد یورویی از لندن و پاریس «جبهه مقاومت»‌اش را رهبری می‌کند.

نویسنده: سمیر
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


رسوایی جنسی نواسه گلبدین

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رسوایی جنسی
نواسه گلبدین
نظرات بینندگان:

>>>   فساد های بابه کلان در مکتب حربی هنوز در خاطره ها زنده است، "گرگ زاده گرگ شود
گر چه با آدمی بزرگ شود"
آتش خاوری

>>>   انسان بنام دین و مذهب هزاران سال است که در محدوده ها باید زندگی کنند ، ادیان پس از اعلان موجودیت شان ، با گذشت زمان. پر از فساد گردیده و وسیله ای بدبختی انسان‌های جامعه میباشند ، بصورت عموم چنین بوده است . دین یهودیت ، زردشتی ،. بودیزم اسلام ، بهایی ، و صد ها فرقه ای دگر ، گردانندگان این ادیان و فرقه ها شرایط نورمال زندگی را برای اپیروان شان جهنم ساخته اند، وضعیت کنونی مردم در افغانستان ، ایران ، و ده ها کشور اسلامی را مورد مطالعه قرار دهید ، در ایران یک زن یا دختر حق ندارد که خودش تصمیم بگیرد که رو سری بپوشد یا نه ؟؟؟
در افغانستان زن. حق تعیین. سرنوشت ندارد ، به همین ترتیب به نام مذهب در شرایط کنونی انسان. در هندوستان ، پاکستان ، کشور برما (بودیستها)
انسان شکنجه می‌شود ، از جامعه طرد میگردد و حتی سنگسار می‌شود.
ثاقب سمنگانی
کابل
خیرخانه

>>>   قصه قتل آمر مکتب در کابل توسط بابایش، و هم شاگردی (مستری-کرینکاری) بابایش روزی نشر شدنی است.

>>>   مهار غریزه جنسی کار آسانی نیست به خصوص برای افرادی مثل آغازاده ها.

>>>   عارضهء سفليس ساريست
اين آغا سفليس را به طور ارثي و سرايتي از پدركلان خود و همان كلنكار گرفته است
مهاجر حيران

>>>   بی ناموسی ها در ین کشور بی داد می کند در هر رژیم و هر زمان هیچ رژیم نیامد که پاک باشد.
آریا

>>>   🗣 اکثر ▪︎(مردم پشتون/افغان/افغانیتیها که نیمه-مسلمان بوده و به اسلام-پشتونیستی خود-خواهانه قومی پابند هستند و خلاص)▪︎
🕳 بخصوص سیاسیون شان مثل فساد اخلاقی کرزی/غنی در ارگ، و مقام های دولتی و جرگه یی و علمای دینی/مذهبی شان مثل حکمتیار در امریکا و حاکمین زنانه شان مثل رولابی-بی گل غنی شان، ذاتا همینگونه اعمال زشت ضد شریعت-اسلامی را در عمل عادتی هستند
🕳 اما در ظاهر در ستیژ و لاسپیکر از فطرت حیله و ریا/شعاری اسلام و دین/مذهب را وسیله استفاده جویی دنیایی مقام و حکومتداری شان قرار میدهند.
🕳 با همین ثبوتها معلوم است که اکثریت مردم افغان/پشتون شیطان-منافقین هستند بشمول طالبان داعشیان القاعده و...
🕳 حال میز تصمیم قضاوت و منطق اسلامی و حکم خداوند مردم (افغانیت/پشتونها) در پیش روی حامیان، پیروان، همزبان و همقومی شان تیار آماده است، حال منتظریم که همین پشتونی های نازیگرا تروریست ضد دانش/علم، متعصبی یک بام و دو هوایی چه حکم و فتوای (خدایی) یا (شیطانی) میدهند و میکنند!!؟؟؟
🤘 واضح است آن اعمال زشت و غیرانسانی و اسلامی را که خداوند به بنده هایش منع و حرام قرار داده است، همین اعمال و کردار حرام/زشت را مردم پشتون/افغانیتیها بخود شان حلال افتخار و غیرت میپندارند!؟
و از شریعت خداوند بیزار بوده رو میگردانند و همان اعمال بد را برخلاف عقاید خود-کفرانه شان بر مردم غیرپشتون فتوای حرام و کفرانه میدهند!؟؟ در این قوم پشتون اکثریت مردم افغانیتی شان بدتر از شیطان و یکبام و چند هوایی هستند، آیا نبوده و نیستند!؟؟؟؟؟

>>>   خدا گر پرده بردارد ز روی کار آدم ها!

>>>   نواسه گلبیدین و داماد اش و احتمالا" دخترش و عروس دخترش ، مگر این ها همه در امریکا هستند؟؟؟؟؟
مگر ثمره جهاد گلو با امریکا همین استقرار فامیل اش در امریکا است؟؟؟؟
گلو و دامادش بهیر و خود این جوانک باید بیایند و وضاحت بدهند که راست و دروغ قضیه چیست؟؟؟؟

>>>   ☠ مشت نمونه خروار برای حامیان قسمخورده گلبدینی ها، از مردم و بادیگارد دوران مهاجرت و جبهه ای شان بیخبرید!؟

>>>   💋💋💋 عجیب گلبدینی-کرزیی-غنی-طالبی و مردم افغانیتی/پختون/پشتون باعزت سربلند سرچپه! که بی ناموسی، بی-غیرتی و بی-عزتی را عزتمندی و باغیرتی بخودشان می پندارند!؟؟؟

>>>   👫 راستی که همین است روش دوگانگی ریایی نیمه-مسلمانی اسلام-پشتونقومی گلبدینی در یکبام و چندهوایی!؟؟؟

>>>   🤩 هشدار هشدار و هشداری به همه مردم این سرزمین!
▪︎مارا تیر ازین خبیث حکمتیار، شهادتطلب ما مجاهدین های خوشباوراحمق!،
▪︎ما همه فارسیزبانان تورکتباران و... هرچه زودتر نظام تجزیه یا حکومت فدرالی و غیرمرکزی میخواهیم ▪︎تا از نجاست مرکزی و آلودگی مفسدین غنی-ارگی و گلبدین-پشتونی بدور باشیم
▪︎تا نشود که به فراگیری سفلیس-پشتونیستی-فاشیزمی مبتلا و همه-شمول گردیم، پناه ما بخداوند حق المبین.

>>>   بیچاره گلو
میراث اش به نواسه اش رسیده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است