این مرد ۵۵۰ فرزند در کشورهای مختلف دارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۷    ۱۴۰۲/۲/۹ کد خبر: 172948 منبع: پرینت

دستور توقف اهدای اسپرم به مردی که پدر حدود ۵۵۰ فرزند در کشورهای مختلف است.
دادگاهی در شهر لاهه به یک مرد هلندی که احتمال می‌رود از طریق اهدای اسپرم از سال ۲۰۰۷ تا کنون بیش از ۵۵۰ فرزند در کشورهای مختلف داشته باشد،‌ دستور داد که اهدای اسپرم را متوقف کند. ‌اگر این مرد که به عنوان جاناتان ۴۱ ساله معرفی شده است باز هم اسپرم اهدا کند بیش از صد هزار یورو جریمه خواهد شد.
به گزارش بی بی سی، دادگاه جاناتان را موظف کرده است که فهرستی از همه مراکز پزشکی که به آنها اسپرم داده است را ارایه دهد و به آنها بگویند که اسپرم‌هایش را از بین ببرند.
در توصیه‌نامه‌های کلینیک‌های بارداری هلند آمده است که اهدا کنندگان اسپرم نباید بیش از ۲۵ فرزند از ۱۲ خانواده داشته باشند. ‌قاضی دادگاه گفته است که جاناتان عمدا پدران و مادرانی را که می‌خواستند از اسپرم او استفاده کنند،‌ گمراه کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دادگاه لاهه
۵۵۰ فرزند
نظرات بینندگان:

>>>   پدر هالند شده باید لقب پدر هالند را برایش بدهند چون تمام اولاد هایش در هالند پراکنده است.
ههههههههههه
اریا

>>>   این مرد آدم نیست،بلکه مثل ماهی و زنبور و پروانه است.
تولید مثل در ماهی:ماهی ماده در یک منطقه یی که آب اش سرد باشد و آکسبجن فراوان داشته باشد،میرود و در آنجا تخم های خود را که تعداد شان شاید صد ها و یا هزار ها باشد،میگذارد و میرود.
یک ماهی نر می آید و اسپرم خویش را که شامل هزاران عدد میباشد،در بالای تخم های ماده میپاشد و میرود و تخم های ماده و نر القاح میشوند و در نتیجه صد ها و هزاران ماهی حدید تولد میشوند، در زندگی خویش نه دیگر میدانند که پدرشان کی بود و یا مادرشان کی بود؟
تولید مثل در گل ها:گل ها یک نوع رنگ زیبا و یک نوع شیره شیرین از خود ترشح میکنند و در نتیجه زنبور ها و پروانه ها را به خود جذب میکنند و آنها در بالای این گل ها مینشینند و از شیره این گل ها تغذیه میکنند و باهای آنها با گرد گل ها یا همان تخمه گل ها آلوده میشود و بعداً بالای گل دیگر مینشینند، در نتیجه القاخ مصنوعی صورت میگیرد و گل ها تولید مثل میکنند.
تولید مثل در انسانها:در افغانستان که حالا دختر ها در خانه هستند،مثل زمانهای سابق،خود را آرایش میکنند و از لخک دروازه کله کشک میکنند و نظر کدام راهرو به آن میخورد و از دل و جان به او عاشق میشود و فردا چند نفر خواستگار را راهی میکند تا او را برایش خواستگاری کنند.
القاح مصنوعی:یک نفر عکس خود را با هوش مصنوعی،بسیار زیبا میسازد و در انترنت میگذارد و خود را آماده نشان میدهد که تخمه خویش را هدیه میدهد و یا به قیمت ناچیز به فروش میرساند.
بعضی از خانم ها عاشق بیقرار این تصویر میشوند و تخمه او را میخرند ث با تخمه خویش القاح میکنند و طفل القاح مصنوعی بدنیا می آورند.
اما اگر انسان مثل ماهی میبود و ماده آن در عوض یک تخم،هزاران تخم ترشح میکرد و در یک گوشه آب بحر میگذاشت و یک مرد می آمد و مواد منی خویش را که شامل میلیون ها اسپرم میبود،بالای آن پاش میداد و میرفت و در نتیجه هزاران طفل جدید در آب پیدا میشد و تمام ایجار پر از انسانها میشد،خداداند در دنیا چه حال میبود؟
در طبیعت ادامه نسل به شکل های مختلف و به تعداد های مختلف صورت میگیرد.تکثر زوجی و غیر زوجی وجود دارد و حالا هم پس از پیشرفت علوم پزشکی،نوع جدید آن که عبارت از تکثر القاهی است،بوجود آمده است.
اما این کار خوب نیست و عوارض جسمی ببار می آورد.
زیرا اطفالی که ازین نوع القاح مصنوعی بمیان می آیند،امکانات این وجود دارد که بدون آن که از هم خونی و رقابت خویش خبر باشند،شاید با یکدیگر ازدواج کنند،در نتیجه اولاد شان ناقص به دنیا بیایند.
بنأ خوب است تا جلو این کار گرفته شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است