برادر غنی: طالبان مرا متهم به شراب نوشی کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۴۰۲/۲/۳۰ کد خبر: 173111 منبع: پرینت

حشمت غنی احمدزی، برادر اشرف غنی ريس جمهور پیشین در توییتی نوشته است که طالبان از یک خبرنگار پس از خروج از خانه او ویدیویی گرفته که او را متهم به شراب نوشی کرده است.
حشمت غنی نوشته است که این خبرنگار در «ویدیویی به طالبان گفته که شب گذشته در خانه او الکل مصرف کرده و اتهام غلط» به آقای احمدزی درمورد نوشیدن الکل وارد شده است.

احمدزی افزوده که از «رهبری طالبان تقاضا می‌کند که فورا یک تیم صلیب سرخ و دیگران را برای آزمایش خونش برای بی‌اساس بودن اتهامات بفرستند.»
برادر ریيس جمهور پیشین که ظاهرا در کابل به سر می‌برد، در توییت دیگری شکایت کرده که با وجود دستور نخست وزیر طالبان، هنوز خانه شخصی اشرف غنی، ریيس جمهور پیشین را به او تحویل نداده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمشمت غنی
شراب نوشی
نظرات بینندگان:

>>>   این حشمت غ احمد زی با همدستی برادرش اشرف غ تجاوز و خیانت زیادی را در افغانستان انجام داده محفل های فحشا و اوردن دختران بی سرپناه و شراب نوشی ها از جمله گناهان کوچک این خنزیران است .
شخص حشمت غ یک ادم لچک و بی بند و بار و دایم الخمر و پلید است که از هیچ نوع ظلم و جفا در حق مردم کشور و بیت المال دریغ نکرده و هرچه از دستش امده خیانت ظلم فحشا انجام داده و خود را به دیوانگی زده و دیوانه معرفی کرده و هیچ کس این دیوانه زنجیری را که برادرش رییس جمهور بود چیزی گفته نمیتوانست امید است فعلا عدالت تامین شود و این خنزیر به سزای اعمالش برسد

>>>   متهم نکردند تو شراب نوش و بسیار ادم بی حیا استی برادر رهبر تیم فضلو و محبو استی ترا که تا حالی زنده ماندند خدایت را شکر بکش اگر امنیتت را نگیرند مردم ترا میکشد چرسوی پودر شرابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است