نارضایتی مهاجرین از سفارت افغانستان در تهران
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۴۰۲/۳/۳ کد خبر: 173142 منبع: پرینت

مهاجرین افغانستانی از نابسامانی اوضاع سفارت کشور در تهران و هزینه های بالای امور اداری شکایت دارند.
به گزارش شفقنا؛ پس از گذشت حدود ۲ سال از به قدرت رسیدن طالبان و حضور نمایندگان این گروه در سفارت افغانستان در ایران مهاجرین افغانستانی امید اصلاح اوضاع سفارت را داشتند.

مهاجرین افغانستانی از نحوه برخورد و انجام امور در سفارت افغانستان در تهران اظهار نارضایتی کرده اند و خواستار اصلاح این مشکلات شده اند.
از سویی دیگر بالا رفتن هزینه های امور پاسپورت و دیگر امور در سفارت بسیار بالا رفته است و مهاجرین از این موضوع نیز اظهار شکایت کرده اند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفارت افغانستان
تهران مهاجرین
نظرات بینندگان:

>>>   آنچه مسلم است اینه که طالبان از سابقه ها بیشتر رشوت می گیرند.
هم در داخل افغانستان و هم در سفارت ها و قنصولگری ها.
هر حکومتی که به رشوه روی آورد، آخرین روزهایش است.

>>>   از بد بد ترش توبه

>>>   خانه از پای بست ویران است
خواجه در فکر بند ایوان است
این کشور از چهار دهه به این سو گرفتار ویرانی و خرابی است. شروع ویرانی توسط شوروی تجاوز گر و خلقی ها و پرچمی های وطن فروش و ادامه آن توسط غرب و آمریکا و کرزی و اشرف در این پروژه سنگ تمام گذاشتند. سنگ اول را ترکی خائن گذاشت و سنگ آخر را اشرف غنی مزدور خداوند نسل این ها را نابود کند

>>>   @@@ این همه ظلم، هزینه کمرشکن، برخورد کینه توزانه، چاپلوس-منشی، قصی-القلبی، متعصب-افغانیتی، بی نظمی، ناکارآمدی، پشتون=افغان مقرری، ...باخیال خانه ادی، مسئولیتها و دفاتر ملی را شخصی و قومی-پشتونی ساختن که از شروع دور دوم کرزی تا امروز بطور مهندسی شده بدتر شده میرود،
▪︎ همه عملکرد غیرانسانی و نارضایتی های دایمی افراد جامعه ما از لفظ《 افغان-ستان، افغان و افغانیت بد-مرموز-اثر بر مردم متاثر غیرپشون 》منشاء گرفته و برخاسته که همیشه مردم با جیغ ناله فریاد شکایت... و فغان زندگی شانرا سپری کرده و میگردد و بس.

>>>   ایران نمیگذارد مهاجرین برگردند انها را برای روز مبادای خود نگهداشته تا در مقابل افغانستان استفاده کند . برادران مهاجر ما خود شان بایید برگردند ورنه وسیله دست ایران علیه کشور خود شان میشوند . همانطور که پاکستان مهاجرین ما را طالب ساخت ایران هم در نظر دارد مهاجرین ما را بسیجی ساخته روان کند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است