آمریکا شبه نظامیان را به افغانستان انتقال می‌دهد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۴۰۲/۳/۵ کد خبر: 173160 منبع: پرینت

آمریکا شبه نظامیان گروه‌های تحت کنترل خود را از خاورمیانه به افغانستان اعزام می‌کند.
به گزارش تسنیم، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه اظهارداشت آمریکا انتقال شبه نظامیان گروه‌های تحت کنترل خود را از خاورمیانه به افغانشان اعزام می‌کند و پس از سازماندهی قصد دارد آنها را به کشورهای همسایه افغانستان انتقال دهد.

وی گفت اکنون هماهنگی تلاش ها در جهت افغانستان از جمله برگزاری رزمایش‌های مشترک دوجانبه و چندجانبه بسیار مهم است.
وزیر دفاع روسیه اظهارداشت کشورهای ناتو به جای تلاش برای احیای افغانستان، به طرق مختلف تلاش می کنند تا حضور نظامی خود را در آسیای مرکزی بازگردانند.
شویگو در ادامه تاکید کرد ما این موضوع را تهدیدی مستقیم برای ثبات در فضای سازمان پیمان امنیت جمعی به عنوان یک کل می‌دانیم.

پیش از این نیز «اولگ سیرومولوتوف»، معاون وزیر خارجه روسیه گفته بود: «ایالات متحده و متحدانش اکنون با دقت در تلاش هستند تا اوضاع را در مناطق هم مرز با افغانستان بی‌ثبات کنند».

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شبه نظامیان
آمریکا افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   با توافقات بین ایران و سعودی و کشور های عرب خلیج دیگر جنگ های نیابتی در یمن و سوریه و عراق به پایان رسیده و حال فیل جناب عمو سام نه هوای هندوستان بلکه هوای آمو و اورال را در سر دارد.

>>>   افغانستان را همسایگان مسلمان و نامسلمان افغانستان بی ثبات کردند نه دوستان امریکایی و اروپایی افغانستان.برای صِلح و ثبات افغانستان امریکا و اروپایی ها باید دوباره به افغانستان بازگردند.چون همسایگان مسلمان و نامسلمان افغانستان خواهان حکومت دیکتاتوری طالبان هستند ولی دوستان امریکایی و اروپایی افغانستان خواهان جمهوری اسلامی.ملت فهمیده افغانستان جمهوری اسلامی امریکایی را بر دیکتاتوری اسلامی طالبانی ترجیح میدهد.انشاالله که چنین شود.

>>>   شاید پلان از بین بردن ایران باشد اگر چنین باشد ایران از نقشه برداشته خواهد شد چون هم کرد ها میخواهند از ایران جدا شوند هم بلوچ ها و هم عرب ها . در صورت جدا شدن انها برای ایران چیزی باقی نمیماند و ممکن جز خاک کرد ها یا بلوچ ها شود .

>>>   دوصد هزار سرباز فاطمیون شیعه و یک صد هزار زینبیون پاکستانی اماده هستند مهر ختام بر پلان انگلیسی ساخته افغانستان برای همیشه بگذارند و ازادی تاجیکستان و هزارستان و ترکستان پشتون ها هم به برادران پاکستانیشان خواهند پیوست

>>>   به جواب نظر دهنده چهارمی
کل هزاره های افغانستان دوصد هزار نفر نیست شما فاطمیون را دوصد هزار شمردید . مکتب خواندی ؟ در ریاضی چطور بودی ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است