مرگ روس‌ها بکارگیری خوب از پول مااست!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۴۰۲/۳/۸ کد خبر: 173183 منبع: پرینت

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به سخنان سناتور امریکایی که گفته است: مرگ روس‌ها بکارگیری خوب از پول مااست، پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به سناتور امریکایی لیندسی گراهام یادآوری کرد، که یکی از "سرمایه گذاری های" امریکا منجر جنگ جهانی دوم و به هولوکاست شد.
او گفت: "اظهارات سناتور امریکایی لیندزی گراهام مبنی بر اینکه روس‌ها در نتیجه "موفق‌ترین" خرج کردن پول توسط مقامات ایالات متحده به عنوان بخشی از کمک به اوکراین در حال مرگ هستند را می‌توان با سرمایه‌گذاری‌های گذشته ایالات متحده در رایش سوم که به جنگ جهانی دوم انجامید مقایسه کرد".

به گفته او، اکنون پول ایالات متحده به "گلوی سیری ناپذیر رژیم نئونازی کیف" می ریزد".
زاخارووا افزود: "در این راستا، مایلم به سناتوران و همه ذینفعان امریکایی یادآوری کنم، که ماجراجویی پیشین شما چگونه به پایان رسید.
این دیپلمات خاطرنشان کرد، که شماری از شرکت‌های معروف امریکایی مانند فورد، جنرال موتورز، کوکاکولا، کداک، استاندارد اویل، بانک ملی چیس، آی‌بی‌ام به طور فعال با رایش سوم همکاری می‌کنند و تجهیزات آن را تامین می‌کنند و در توسعه‌های حمایت مالی، تهیه غذا و غیره، بسته به مشخصات شرکت های فناوری مشترک مشارکت می‌کنند.

پیش از این، لیندسی گراهام، سناتور امریکایی، در دیدار با ولادیمیر زلنسکی، گفت: روس‌ها دارند می‌میرند. این بهترین پولی است که ما تا به حال مصرف کرده‌ایم!
رئیس‌‌جمهور اوکراین در این دیدار، از کمک این سناتور امریکایی در تقویت توان دفاعی ارتش اوکراین تشکر کرد.
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه ای روسیه در اوکراین برای نازی زدایی و غیرنظامی کردن این کشور، کشورهای اروپایی به رهبری امریکا میلیاردها دالر کمک نظامی به اوکراین کرده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روس
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   عملیات ویژه؟! نازی زدایی؟!
حمله یک کشور به کشوری مستقل اسمش میشه عملیات ویژه؟! زلنسکی خودش یهودی است و برچسب نازی بودن رو روسیه برای توجیه و مشابه سازی با جنگ دوم جهانی و تلقین برای افکار ساده لوح باب کرد.. نپذیرید... پوتین و ژنرالهای فرتوت روسیه دچار جنون شدند.
پیوستن ناتو هر چند باشد برای یک کشور آزاد اروپایی یک انتخاب هست که پوتین دیکتاتور آنرا برای اکراین و بلاروس و اسکاندیناوی نمی پذیرد..
درد روسیه خوی دیکتاتوری مردم آن است

>>>   کاملا اشتباه است. چه اشتباه است؟ انتباهات نا درست از جنگ اوکراین.پروسه نازی شدن اوکراین را مگر کسی کر و کور باشد که نداند و هم غبی !!!! حمله ای پوتین و تلفات ناشی از این جنگ را نمیتوان به هیچ وجهه توجیه کرد... اما انگلیسها و آنگلوساکسون‌ها به همان اندازه که از سیاه پوست ها ، و باشندگان بومی امریکا ،نفرت دارند به همان اندازه از ملیت روس نفرت دارند ، این انزجار آنها را می‌توان از جنگ‌های قرون گذشته به شمول جنگ ناپلیون علیه روسیه ، جنگ مسلحانه ای چهارده کشور امپریالیستی علیه روسیه شوروی در سال‌های 1917-1922 برای نابود شوروی جوان دریافت ، به هر صورت انگلیس هیچگاه نه خواسته و نه میخواهد که روسیه قوی و رقیب نظامی و اقتصادی را در اروپای شرق ، بیننده باشد زمانی مشاور ارشد امنیتی جیمی کارتر ((بریژینسکی)) امریکا را به سوی تسلیحات جدید و توسعه نیرو های استقرار سریع هدایت کرد ، او تلاش داشت تا شاه ایران دو باره باز گردد و شوروی در افغانستان زمین گیر شود به ابتکار همین آقا در دوم جولای 1979چند ماه قبل از آمدن قوتهای نظامی شوروی به افغانستان بر اساس معاهدات پنجم دسامبر 1978 بین شوروی و افغانستان نخستین کمک امریکا به گرو ه های تروریستی افغانی مبلغ 695000 دالر بود این یک چراغ سبز برای در گیر ساختن شوروی در قضایای افغانستان به جهان غرب و کشور های مرتجع اسلامی به شمول جمهوری اسلامی ایران بود ...باقی مصائب جنگ را تا کنون خود شما میدانید،
حالا آقای لیندزی گراهام که وکیل در امور نظامی است نه یک شخص نظامی و هم سناتور هر بار که دلش خواست مثل خروس اذان بیوقت می‌دهد...متاسفانه در امریکا و قصر سفید در میان دموکرات‌ها هم افراد احمق زیاد اند که دور رییس جمهور حلقه زده و او را تشویق به ادامه جنگ میکنند ، برای آنها اهداف جنگ اوکراین مثل اهداف آنها در جنگ افغانستان که در آن افغان توسط افغان کشته شد ، میباشد.
برجسپ نازی زدایی در اوکراین کاملا درست است در اوکراین واقعا چنین گروهها از سالها قبل فعال بوده اند سازمان ملی گرایان اوکراین در سال 1929در وین تشکیل شد افراطیت و رادیکالبودن اهداف اصلی از ملی گرایان افراطی در اوکراین بوده ایدیالوژی آنها همانند فاشیزم ایتالیایی توصیف شده است شاخه ای نظامی این سازمان در سال‌های 1942-1944برای جلوگیری از تلاش‌های آینده پولند در اعمال مجدد مرز ها ی پیش از جنگ با اوکراین به پاکسازی قومی گسترده ای علیه پولندی ها اقدام کردند ، آنها تقریبا نفوس لهستانی ها را قتل عام کردند و وفاداری خود را با ادولف هیتلر اعلان کردند ...در طول و پس از جنگ سرد سازمانهای اطلاعاتی غربی و CIA به شکل پنهانی از این سازمان حمایت کرده اند و هم ، در پارلمان اوکراین برای کسانی که با نازی های المان در جنگ دوم جهانی در اوکراین همکار بودند و بعد از ختم دوم جهانی خاینین ملی قلمداد شده بودند اعاده حیثیت صورت گرفت ... آنها قهرمانان ملی توصیف گردیدند و جاده ها به نام شان اسم گذاری شد ، مجسمه های شان در پارکها نصب گردید همین گروه‌های فاشیستی کودتای سال 2014 را در کیف سازمان دادند و هم. به پاکسازی مناطق از وجود روسی زبانان اقدام کردند .در اینجا یهود بودن و یا نبودن مطرح بحث نیست، زیلینسکی خودش یک دلقک سیاسی است که توسط گروه‌های حاکم فاشیستی اوکراین روی قدرت نگهداشته شده است ، بخاطر آنکه او انتخاب امریکایی ها است و امریکا است که بر فرق کشور های اروپای شرق و غرب میکوبد تا از جنگ اوکراین حمایت و ان را دوامدار سازند ...در اوکراین جنگ بخاطر یهود بودن کسی براه نیافتاده است ...این جنگ ابعاد فوق العاده گسترده دارد. متاسفانه همانطوریکه بسیاری از پژوهشگران نامنهاد ما در قضایای افغانستان نظرات سطحی دارند و اکثرا تحلیل های شان با تحلیل های سیاسیون امریکایی و پاکستانی ها همخوانی دارد ...در قضایای اوکراین نیز چنین میاندیشید.
فخر اهنگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است