امسال ۱۵۰ پروژه در پایتخت اجرا می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۴    ۱۴۰۲/۳/۹ کد خبر: 173190 منبع: پرینت

در سال ۱۴۰۲ خورشیدی، ۱۵۰ پروژه زیربنایی به ارزش ۵ میلیارد و ۲۴۰ میلیون افغانی در پایتخت عملی می‌شود.
نعمت الله بارکزی، نماینده شهرداری کابل می‌گوید که از میان ۱۵۰ پروژه طرح شده، ۸۵ پروژه آن جاده سازی است که قرار است در سال روان خورشیدی در شهر کابل عملی شوند.
به گفته‌ی نعمت الله بارکزی، جاده‌های کوتل خیرخانه، رحمان مینه و کوته‌سنگی شامل این پروژه‌ها میباشد.
نعمت الله بارکزی گفت: «شاروالی کابل در سال ۱۴۰۲ به ارزش ۵میلیارد و ۲۴۰ میلیون افغانی، ۱۵۰ پروژه را اعلام کرده است که ان‌شاءالله اجرا می‌شود. از این جمله ۸۵ پروژه سرک بازی یعنی ساخت سرک است.

کار ساخت جاده عمومی پروژه امنیت تا جاده عمومی قلعه‌زمان‌خان که چندی پیش آغاز شده بود، اکنون به پایان رسیده است.
به گزارش طلوع، نجیب الله، باشنده محل، گفت: «مشکلات این سرک زیاد بود. مردم زیادی این‌جا زندگی می‌کنند. حالا که سرک جور شده، مشکلات حل شده است.»
از سوی دیگر، شماری از پایتخت‌نشینان از شهرداری کابل می‌خواهند که پروژه‌های زیربنایی را به گونه یک‌سان در شهر کابل عملی کند.
بر بنیاد اطلاعات شهرداری کابل، ۱۸۰ پروژه توسعه‌ای که شامل سرک سازی، کانال سازی، ساخت چهارراه‌ها، تنظیف و سرسبزی می‌شوند، در سال‌پار خورشیدی عملی شده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پروژه شهرداری
کابل طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   شهرداری کابل در قدم اول باید شورای شهر را ایجاد کند و در قدم بعدی پلان کاری پروژه های عادی و انکشافی شهر را برای ۵ سال آینده رونمایی کند و در قدم سوم بازدهی پروژه ها را بعد تطبیق و تکمیل پیش بینی کند و در نهایت سقف اعظمی ظرفیتی برای باشندگان شهر کابل را تثبیت کند تا جلو کوچ ده به شهر گرفته شود.

>>>   هیج امید نیست طالبان یک تن نظر است زن های پشتون ها کلا بیسواد هست؟ برای همین خاطر زن ها ی درس خانده از کار منع کرد همه حکومتش قوم پشتون هست، دیگه؟ امیدی هسست‌


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است