طالبان: لباس‌های چسب و نازک وارد بازار نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۹    ۱۴۰۲/۶/۲۲ کد خبر: 173974 منبع: پرینت

مأموران امر به معروف و نهی از منکر طالبان در بامیان از تجاران و کسبه‌کاران خواسته‌اند که «لباس‌های غیرشرعی» وارد بازار نکنند.
وزارت امر به معروف طالبان در خبرنامه‌ای گفته است که مأموران این وزارت در نشستی با تاجران و کسبه‌کاران بامیان گفته‌اند که لباس‌های چسب و نازک، «خلاف شریعت و فرهنگ افغانی» است.

مأموران امر به معروف طالبان همچنین گفته‌اند که استفاده از لباس کوتاه‌ و نازک تقلید از فرهنگ غربی است. این مأموران به باشندگان بامیان نیز گفته‌اند که از چنین لباس‌هایی استفاده نکنند.
محدودیت‌های جدی طالبان بر پوشش زنان متمرکز است. به‌گفته‌ی این گروه، چهره‌‌ی زنان نباید در ملاءعام دیده شود.
مأموران وزارت امر به معروف طالبان از مقررات این گروه بر پوشش شهروندان نظارت می‌کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
لباس
نظرات بینندگان:

>>>   در حج پوشیده بودن چهره زنان حرام است و نباید چهره زن پوشیده باشد.
پس چرا در کابل باید چهره بپوشند.

>>>   شیطان بزرگ (امریکا) و متباقی کشورهای غربی (خصوص انگلیس کثافت) از همه ابزارها برای فاسد کردن مسلمین بکار می گیرند از جمله لباس های سکسی برای دختران و زنان.این شیاطین تجربه فاسد کردن مسلمین در اندلس را دارند.
عکس های زنان غربی از اوایل قرن بیستم تا جنگ جهانی دوم را ببینید. لباس ها همه کاملا پوشیده است. یخن ها بسته. دامن ها کاملا بلند. اما بعد از جنگ دوم جهانی برهنه کردن زنان شروع شد و در 1970 به مینی ژوپ (دامن بسیار کوتاه 30 سانتی!) رسید. امروز به تهران بروید و دختران ایرانی را که بویی از مسلمانی نبرده اند نگاه کنید. این دختران نامسلمان و احمق کون برهنگی را ارزش و افتخار می دانند و بعضی ها در سرک ها می رقصند و فلم آن را در اینترنت به اشتراک می گذارند.آرزو می کنند به اروپا مهاجرت کنند و منحیث فاحشه در کاباره ها برقصند و مشروب بخورند و مصروف کثافتکاری باشند. آیا می خواهید کابل همچه فاحشه خانه ای بشود؟ شهری پر دختران و پسران بیدین و فاسد و وطنفروش که همچو سگی برای رفتن به امریکا و اروپا و کانادا له له میزنند؟ غرب با ماهواره دختران و پسران ایران را فاسد و بیشرف کرد.عبرت بگیریم.

>>>   جلو واردات تکه های پاکستانی باید گرفته شود تا صنعت نساجی وطن رشد کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است