توقیف ۴ هزار کانتینر کالای تجاری افغانستان در کراچی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۱    ۱۴۰۲/۸/۲۰ کد خبر: 174328 منبع: پرینت

توقیف ۴ هزار کانتینر کالای تجاری به مقصد افغانستان در بندر کراچی؛ الکوزی: این اقدامات خلاف قوانین بین‌المللی است
نزدیک به ۲ ماه از اعمال محدودیت های پاکستان بر کالاهای افغانستان می گذرد و بیش از ۴ هزار کانتینر بازرگانان در بندر کراچی متوقف شده است.

خانجان الکوزی رییس اتاق تجارت مشترک افغانستان – پاکستان از ادامه‌ وضع محدودیت‌ها بر کالاهای ترانزیتی افغانستان از مسیر پاکستان انتقاد کرد.
الکوزی گفت پس از اعمال محدودیت ها بازرگانان بیش از ۲۰ میلیون دلار زیان دیده اند.
الکوزی افزود این اقدامات خلاف قوانین بین‌المللی است و باعث شده است تا کالاهای اساسی افغانستان در بندر کراچی متوقف بماند.

ذبیح الله مجاهد در این زمینه گفت این مسایل را با مقامات پاکستان درمیان گذاشته ایم و وعده داده اند تا این موضوع به زودی حل شود.

کد (7)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کالای تجارتی
پاکستان ایران
نظرات بینندگان:

>>>   پيش ذبيح الله مجاهد هيچ كار مشكل نيست چرا بند كرده و باز گفته هيچ مشكل نيست نسل تروريست مردم بيچاره از بي ناني بي اب بي معاش بيكار به فغان رسيده شما مثل دوران جمهوريت ساعت تان تير موتر هاي زرهي نان هاي مكلف لباس ها ساعت هاي قيمتي پيراهن تنبان هاي قيمتي با لنگوته ها شكم ها تا بيني رسيده دگه چه فرقي با جمهوريت دارد شما خانه هاي مردم ويران ميكنيد به بهانه سرك ها كراچي وان ها را بيكار كرديد زنها و دختر از كار و درس و اموزش محروم أست يوتيوبر ها به اندك يك كار به تبليغ ها ميپردازند همه چيز به نظر خود شان گل و گلزاز أست

>>>   عمل بالمثل یگانه راه حل است.

>>>   بهتر است تمام کانتینر ها به شا بهار انتقال شوند و مصارف کرائیه را جکومت بپردازد و ازین پس تمام تجارت از راه شاه بهار ایران صورت بگیرد . بندر کراچی در طول تاریخ بی مشکل نبوده است .

>>>   بد ترین راه چاپهار ایران هست ایرانی به افعان ها اهمیت نمده خداوند طالبان نابود کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است