طرح ضربتی اخراج اتباع غیرمجاز از تهران کلید خورد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۳    ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ کد خبر: 174801 منبع: پرینت

معاون امنیتی انتظامی ولایت تهران بر ضرورت پیگیری جدی فرمانداران نسبت به طرد اتباع غیرمجاز از ولسوالی های این ولایت تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، محسن نایبی در جلسه اجرایی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز ولایت تهران که به‌ریاست علیرضا فخاری؛ والی تهران و با حضور احسان حیدری؛ سرپرست اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، فرمانداران و دیگر مسوولان برگزار شد، با تأکید بر طرد اتباع غیرمجاز کنار دیگر اقدامات اظهار کرد: در خصوص اتباع غیرمجاز ساماندهی معنایی ندارد و فقط باید بازگشت به کشورهای مبدأ صورت بگیرد.

معاون امنیتی انتظامی ولایت تهران عنوان کرد: این طرح زمانی با موفقیت اجرایی می‌شود که همه فرمانداران ولایت تهران پیگیر طرد اتباع غیرمجاز از ولسوالی های حوزه خود باشند.
نایبی از فرمانداران خواست مشکلات موجود در حوزه طرد اتباع غیرمجاز و یا مسایل موجود در حوزه ساماندهی اتباع را با مسوولین این اداره‌کل مطرح کنند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتباع غیرمجاز
اتباع تهران
نظرات بینندگان:

>>>   من ازبیگانگان هرگزننالم
هرانچه کردآن اشنای نامرد کرد

>>>   توصیه من به حاکمان ایران این است که یک مقدار پول از امریکا به گونه اعانه درخواست کنند و یک دیوار ترامپ در سرحدات بین افغانستان و ایران بسازند که به یقین در ساخت آن نیاز به نیروی کافی بشری است و خوشبختانه یا شور بختانه جوانان بیکار در ایران به حد کافی وجود دارد.
اگر این دیوار ساخته شود دیگر نیازی به مهاجرت به ایران نیشست.

>>>   ایران باید به مردم فارسیزبان نا-افغانستان امتیاز و حرمت قائل شود که فایده خود شان خواهد بود

>>>   ایران کار کرد خیانت به مردم افغانیستان را راه باز گزاشت حالا فشار وارید مکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است