پولیس زن؛ طالبان پیش پسرم بر من تجاوز کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ کد خبر: 174808 منبع: پرینت

یک پولیس پیشین زن افغان گفته پس از سقوط کابل طالبان وارد خانه‌اش شدند و در برابر چشمان پسرش به او گروهی تجاوز کردند.
او که اکنون به خارج کشور فرار کرده، به اینترنشنال گفت که جنگجویان طالبان تلاش کردند او را به نکاح اجباری خود درآورند.
این مامور پیشین پولیس گفت که چهار سال در وزارت داخله حکومت پیشین در بخش امنیتی زنان کار کرده است.

این زن، که اکنون موفق به فرار از افغانستان شده، تجربه خود از روز سقوط کابل را درد‌آور توصیف کرد. او گفت که ساعد ۱۰ صبح روز ۲۴ اسد ۱۴۰۰ فرمانده او در وزارت به او و همکارانش خبر داد که طالبان وارد کابل شده‌اند و باید فرار کنند.
او در مصاحبه گفت: «ما دریشی (یونیفورم نظامی) خود را کشیدیم. تپانچه خود را دفتر ماندیم و بیرون شدیم که تیراندازی شروع شد. وضعیت بدی بود، مثل روز محشر. به مشکل خود را به خانه رساندم.»

این مامور پیشین پولیس افزود که از یک خانواده تحصیل کرده است و پدر و کاکایش هم نظامی بوده‌اند.
او تصاویری از پدرش با نظامیان ناتو را نشان می‌دهد که ده سال پیش کشته شده است. به گفته او، پدرش در قول اردوی ۲۰۷ ظفر خدمت می‌کرد و عضو نیروهای ویژه (کوماندو) بود.
این پولیس سابق زن، که نخواست نامش در گزارش ذکر شود، گفت زمانی که اطلاع یافت ناتو به همکاران افغانش برای خروج از افغانستان کمک می‌کند، با همه اعضای خانواده به میدان هوایی کابل رفت.
او از ازدحام بیش از حد جمعیت در میدان هوایی یاد کرد که باعث شد اعضای خانواده‌اش از هم جدا شوند، اما حملات انتحاری مرگبار در میدان هوایی در چهارم سنبله ۱۴۰۰ همه چیز را برای این مامور پیشین پولیس تیره و تار کرد.
او گفت که پس از انفجار اعضای خانواده‌اش را گم کرد و تا امروز به جز مادرش، دو خواهر و دو برادرش را نیافته است.

وضعیت وحشتناک پس از حمله در میدان هوایی کابل باعث شد او به خانه‌اش برگردد.
او گفت: «ساعت ۹ صبح بود. ما سر سفره صبحانه نشسته بودیم. طالبان وارد خانه ما شدند. طالبان به من گفتند ‌که شما نظامی بودید، فاحشه بودید، بدکاره بودید، با جنرال‌ها یا سربازان بودید، با خارجی‌ها بودید، به رضایت خود با ما بیایید و با ما نکاح کنید.»

این مامور پولیس در حالی که گریه می‌کرد، افزود: «وقتی من گفتم که این کار را نمی‌کنم و پسرم گفت که این مادرم است، پنج نفر آنها به من تجاوز کردند. پیش روی بچه‌ام. او داد می‌زد که به مادرم کار نگیرید،‌ آنها پسرم را با یک پتو پوشاندند و چشمانش را بستند و بردند. پسرم را باخود بردند و گفتند که باید بیایید با ما نکاح کنید.»
او گفت که از طالبان تا شب فرصت خواست تا خود را آماده کند. به گفته این مامور سابق پولیس، طالبان برای اینکه او فرار نکند، دو جنگجو را مامور کردند تا در پشت دروازه خانه او بمانند و مراقب او باشند.

این پولیس پیشین وزارت داخله افزود که علاوه بر پسر کوچکش، یک دختر نوجوان هم داشت. او گفت وقتی طالبان از خانه بیرون رفتند، تصمیم گرفت که نباید دخترش هم قربانی این موضوع شود. به گفته این پولیس پیشین، او و دخترش خود را از پنجره پشت خانه بیرون انداختند و فرار کردند.
اکنون این پولیس زن، که خود را به خارج از افغانستان رسانده، گفت: «حدود و دو نیم سال می‌شود که از او (پسرم) خبر ندارم که کجااست چه می‌کند با چه کسی است. شب و روز گریه می‌کنم. به سرحد دیوانگی رسیده‌ام. فقط خود و دختر نوجوان خود را از آنجا نجات دادم و فرار کردیم.»
او که اکنون در یک مرکز صحی به عنوان نظافتچی کار می‌کند، تصاویری از آثار لت‌و‌کوب طالبان بر بدن و بازوانش را به خبرنگار اینترنشنال نشان داد.

او افزود که به دفتر پناهندگی سازمان ملل مراجعه کرده و به آنها گفته جان او و همقطارانش در افغانستان در معرض خطر اند و باید آنها را به کشور امن بفرستد.
این پولیس پیشین زن افزود که طالبان زنان را به بهانه‌های مختلف از جمله خدمت در نهادهای امنیتی پیشین بازداشت و به آنها تجاوز جنسی یا آنها را اعدام می‌کند. او که خواهان کمک نهادهای بین‌‌المللی و کشورهای مهاجرپذیر است، گفت: «وقتی بر من تجاوز شد [سازمان‌های بین‎المللی] چه کرند؟ حالا اگر کسی ما را بکشد، چه می‌توانند؟»
او گفت: «قبلا از جامعه و زنان دیگر محافظت می‌کردم امروز نمی‌توانم حتی از خودم محافظت کنم.»
او که خود را در معرض خطر می‌بیند، گفت: «ما انسان هستیم، همین‌قدر رنج کشیدن بس است.»

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پولیس زن
تجاوز طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   🧟‍♀️👣👣 حالی که فهمیدید ملا مولوی و امیر افغانپشتونطالبان همه (مردم اوغان=افغان=پشتوزبان=پشتون ناقلینی) بی ناموس، مادرفاحشه، خواهرفاحشه، زن دلال، خودمفعول و همجنس بازان مدرسه ای ملعون و زشت ترین...آدمهای دنیا هستند و...
👣 همچون اشرف غنی احمدزی بابای پشتونقومی که ....در ارگ ریاست جمهوری کلیسا و دلال خانه وکیله ها و معینه و وزیره ها را مدیریت میکرد و...

>>>   👨‍🚒👩‍🚒 افغانپشتونی ناقلین یا افغانپشتونتالبانی کوچی بوسیله استعمارگرایی (هویت تکنژادی قومیت <افغان و افغان+ستان>) چنین فجایع ،تجاوز های ضدبشری/ضدانسانی را حق هویت انحصاری (و عادت <افغانیت و افغان> بودن) شان می دانند !؟
که دختران، پسران و زنان افغان که《ناافغان=ناپشتون》هستند باید مال، کنیز و برده ای افغانپشتونها باشند !؟

>>>   🤫 راست گفته، هر فرد جوان و قومیتی که هویت نژادی-زبانی خود را احیا و بازیابی نکند و ناپشتون=ناافغان باشند آن مردم همیشه محروم، خجل، محقر، بی عزت،...، بی غیرت، سرخم و بی ناموس می شوند

>>>   💘 امر اله صالح پنجشیری دخترش را به لغمانی پشتون=افغان داد که مقام معاونیت پیدا کنم،
این ....-چاپلوس نادانسته دختران و زنان پنحشیر تاجک را به بی ناموسی سوق داده یا نی !؟

>>>   بدون هویت نژادی-زبانی به عزت و کرامت انسانی نمی رسید

>>>   در سارمان ملل و به خصوص شورای امنیت چیزی به نام انسانیت وجود ندارد.
به گفته علامه اقبال لاهوری:
من از این بیش ندانم که کفن دزدی چند
پی تقسیم قبور انجمنی ساخته اند

>>>   مگر از جهالت عربی چیزی دیگری باید انتظار داشت؟؟؟؟
تاریخ تجاوزات عرب بربر لکه یی ننگی است بر دامان بشریت.
آتش خاوری

>>>   بزور نکاح و تجاوز؟

>>>   برای امثال شما تازگی ندارد در نظام جمهوریت سربازان و افسران زن وضع بدتر این را تجربه کرده اند. بی جهت مظلوم نمایی نکنید. این گونه اخبار راست یا دروغ فقط اشاعه فحشا است که به مراتب بدتر از خود فحشا است تا حالا فقط خودت خبر داشتی با این خبر عالم را خبر کردی که چنین و چنان شد. اگر راست می گویی چگونه فرار کردی؟ مگر نگهبانان طالبان پنجره بشتی را ندیدند؟ ان همه تجاوز به ادعای خود شما همه چیز را دیدند بجز پنجره؟ جامعه را بیش از این با اخبار کثیف اذیت نکنید. فعلا که به بخشت موعودت (غرب لجن) رسیده ای دیگر چه؟ نظام کثیف جمهوریت حیا را عفت را از این مردم گرفته است چه راحت آبروی ریخته اش را با دیگران در میان می گذارید؟

>>>   بعد از بیست سال جنگ و فلاکت و آوارگی نگران اشاعه فحشایی؟؟
چشم باز کن وطن دار چشم باز کن ببین در زیر پوست این بلاد جنگ زده چه خبر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است